Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa erota äkkipikaisesta miehestäni

Vierailija
22.01.2016 |

Hän aina toistelee sitä, että en kuitenkaan pärjää, enkä ole mihinkään lähdössä, kun olen niin surkea ja köyhä (olen siis keskipalkkainen, normaali ihminen). Lisäksi olen niin ruma, haiseva p*skakasa, enkä osaa tai pysty mihinkään (todellisuudessa käyn päivittäin suihkussa, toisin kuin mieheni). Hän heittelee mua mielivaltaisesti ja säikyttelee sekä uhittelee nyrkit pystyssä sekä välillä lyökin, tönii seinää päin, retuuttaa jne. Pari pientä murtumaa ja aivotärähdystä on tullut, onneksi ei enempää.

Miehellä on mielestään oikeus väkivaltaiseen käytökseen, koska mä oon kuulemma niin hullu ja rasittava. Aamulla hän uhitteli taas ja heitti tavaralla, mutta ehdin hypätä sohvan taaksen piiloon. Hän sanoi vain, että "juokse, sika!". Silti hän ei halua erotakaan, kun maksan osan laskuista. Ja välillä hän on melko normaalikin ja käy kaupassa tai auttaa eri jutuissa. Yleensä pelaa konsolilla kaiken vapaa-aikansa ja on täysin poissaoleva (mitkään mun jutut ei kiinnosta, mutta haluaa palveluksia).

Mikä mun miestäni vaivaa ja miten saan voimaa mahdolliseen eroon? Olen jo muutaman vuoden kuluttua "virallisesti" keski-ikäinen ja miehen sanoin "elähtänyt lehmä", joten aika yksin saan olla mahdollisen eron jälkeen loppuelämäni. :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin yksin kuin huonossa seurassa? Mutta ole varovainen jos/kun lähdet, muista että sun kontrollointi ja piinaaminen on sen omalle itsetunnolle tärkeää, ja juuri siinä vaiheessa kun se suosikkiuhri yrittää päästä pois niin silloin on suurin riski että väkivaltainen ihminen tekee jotain todella pahaa.

Vierailija
2/10 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä tuosta ihmis saastasta eroon pääset, niin elämäsi tulee olemaan yhtä juhlaa. Usko minua!!! (been there, done that.. bought the t-shirt)

Neuvoisin sua ihan rauhassa suunnittelemaan lähtösi.. vuokraa asunto jo valmiiksi (osoitetiedot salaisiksi) uusi puhelinnumero, katso jo etukäteen mitä otat mukaan, ja pyydä muutamaa kaveria muutoavuksi. Häviä miehen työpäivän aikana sieltä. Ei kannata jäädä vääntämään väkivaltaisen idiootin kanssa, tee myös selväksi, että jokaikinen yhteydenotto on häiriköintiä, ja ilmoitat siitä poliisille, mitään keskustelemista EI OLE. Jos sinä kerta niin "kamala" ihminen, niin luulis ukon olevan silloin tyytyväinen kun häivyt kuvioista.

Olet keski-ikäinen nainen, ja elämällä on vielä paljon tarjota kaikenmoista kivaa, joten päästä irti tuollaisesta jaskasta, ja hyppää virran vietäväksi ja nauti elämästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä nyt ymmärrät, että pahoinpitely on rikos? Tee rikosilmoitus. Turvakoti. Kunnalle asuntohakemusta, samoin VVO ja Sato. Yksityiseltä asunto? Ystävän sohva? Hommaa salaa se asunto. Kun asunto on järjestynyt ja vuokrasopparissa nimet, mene huonekalukauppaan, hommaa ruokapöytä, nojatuoli, patja ja sänky. Niistä se lähtee. Firma tuo ne asuntoosi. Sitten väestörekisterikeskukseen osoitetietojen salauspalveluun ilmoitus, että osoitettasi ei jaella kenellekään, ja muutat puhelinnumerosi salaiseksi. Kun muutat, vaihdat puhelinnumerosi ja pidät salauksen edelleen voimassa.

Jos sinulla on rikosilmoitus tehty ja siitä tulee tuomio, voit hakea lähestymiskieltoa.

Varaudu lähtöösi. Eli piilota rahaa ja tärkeimmät paperit kuten passit ja todistukset vaikka ystävän luo, että saat ne helposti. Laita valokuvat pilvipalveluun salasanan taa. Tavarat voit jättää, pelasta itsesi. Tavaraa saa kaupasta ja kirppareilta.

Jos tietää missä olet töissä, valmistaudu myös vaihtamaan työpaikka. Varoita töissä, että jos tällainen henkilö soittaa, niin kyseessä on vaikea henkilökohtainen tilanne ja hänen juttujaan ei saa ottaa todesta, koska on katkera erosta. Kerroin esimiehelle, että ihminen on väkivaltainen ja joudun pakenemaan häntä.

Itse jouduin pyytämään isommassa talossa konttorin vaihtoa ja että sitä ei saa edes työkavereille kertoa, missä olen töissä. Meillä onneksi onnistui, naispuolinen pomoni ymmärsi täysin.  Siinä oli se riski, että työkaverit jotenkin tietää, missä konttorissa olen ja kertoo tälle ihmiselle, jos hän älyää kysyä. (Netti tekee nykyään hankalaksi salata?)

Vierailija
4/10 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde rohkeasti menemään vaan, se on helpotus miehellesi.

Vierailija
5/10 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo asunnon löytänyt, mutta on jotenkin tosi hutera olo, kun mies on kiusannut ja uskotellut nyt useamman vuoden ajan, että olen surkea uhri ja sanonut, että "ethän sä kuitenkaan minnekään lähde" itsevarmasti naurahtaen. Hän käyttäytyy monesti myös törkeästi ja esim. pari päivää sitten melkein jätti mut tien reunaan kovaan pakkaseen kesken matkan, kun mentiin lääkäriasemalle, kun olin kovassa kuumeessa. Kun siis hän ei ois jaksanut sitä liikennettä jne., niin mun ois pitänyt mennä siitä kävellen tai etsiä joku bussi, joka menee sinne. Hän on monesti rikkonut melkeinpä "näytösluonteisesti" tavaroitani ja kun olin lainannut hänen kännykkälaturiaan ja ojensin sen hänelle, niin hän löi sivalsi sillä johdolla todella kipeästi. En ois saanut vain koskea hänen kännykkälaturiinsa. Itse hän on ottanut mun omat laturit ja unohdellut ne jonnekin työpaikalleen tai autoon tms. Jotenkin tosi vaikea ja raskas sekä pelottava hän kyllä on.

Vierailija
6/10 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on myös omasta mielestään oileus käyttää vapaasti väkivaltaa. Sukulaisilleen ja työkavereilleen (tosin hieman valikoidusti) hän on mielin kielin ja mä olen sitten se kotona odottava roskakori ja nyrkkeilysäkki, johon tuo vanhempien kultapoika ja "niin mukava mies" purkaa paineensa työpäivän jälkeen.

Vierailija
7/10 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pärjäät paremmin yksin, kuin tuollaisen väkivaltaisen ukon kanssa. Ehkä mies itse pelkää jäävänsä täysin yksin  jos lähdet, ja mollaa sinua sen vuoksi. Miehesi kuulostaa kamalta, sinä taas mukavalta, mutta tarvitset nyt hieman lisää itsevarmuutta.  Löydät taatusti itsellese paremman miehen jos vain haluat :)

Vierailija
8/10 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa narsismi niin löydät vertaistukea ja ohjeita.

Vierailija
9/10 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa erota? Mua pelottais jäädä!

Vierailija
10/10 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, tossa jo aiemmin sulle kirjoitinkin.

Mut nyt sä olet väärässä siinä jos epäilet omaa pärjäämistäsi. Totuus on se että tilanne jossa sinä NYT olet, on todella henkisesti rankka! Mutta jos pääset pois, saat oman kodin missä sinun ei tarvitse pelätä, niin tulet huomaamaan että se on paljon helpompaa.

Hoida nyt ittes sieltä pois, kun olet jo asunnonkin löytänyt!! Pärjäät ihan varmasti, ja vielä paremmin pärjäät, mitä enemmän suunnittelet lähtösi.

Pidä ihan oikeasti myös huoli siitä, että ukolle on sitten selvää, että jokainen yhteydenotto lasketaan häiriköinniksi!!! Koska häiriköintiä ja seuraamista tuollaiset ihmissaastat tulevat eron yhteydessä harrastamaan, ne koittaa ajaa uhrinsa niin ahtaalle kun mahdollista, mutta joskus se sunkin on näytettävä mistä kana pissii. Edelleen Been there, done that!

Nyt eikun tuumasta toimeen ja parempaa uutta vuotta kun monta edellistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän