Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin pilven poltto. Mitä tehdä?

Vierailija
22.01.2016 |

Kommentoin tonne toiseen keskusteluun, mutta ajattelin tehdä ihan oman, jos saisin apua.

Eli meidän kerrostaloon muutti uudet naapurit, lähes heti heidän muuton jäälkeen alkoi meidän koko vessa haista kannabikselle ja jos ovi auki haju leviää myös muualle asuntoon. Haju on todella pistävä ja epämielyttävä, itselläni alkaa särkemään pää käydessäni vessassa. Minulle on ihan sama mitä kukakin tekee tai käyttää, jos se ei vaikuta minuun ja nyt vaikuttaa. Mitä tässä voi tehdä? Olen sen verran pelkuri etten ovelle uskalla mennä,en tietenkään voi olla satavarma sen tulevan uusien naapurien asunnosta, mutta kun laskee 1+1 niin todennäköistä. Mieheni ei mene, koska häntä ei häiritse ( sanoi, että voi joskus sanoa jos näkee rapussa ) mutta siihen törmäämiseen voi mennä aikaa ja haluaisin asialle tehtävän nyt jotain. Meillä myös lapsi enkä halua hänen sitä haistelevan, onneksi polttelu alkaa yleensä lapsen jo nukkuessa, mutta kuitenkin.

Mtä siis tehdä tässä yhteydessä? Asukkaat on vuokralaisia, sen verran tiedän, mutta en tiedä vuokranantajasta sen enempää, kerran juttelin rapussa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille että menevät parvekkeelle pössyttelemään eikä vessaan. Ja tilaa ilmastoinnin säätö, ei hajujen ole tarkoitus mennä toiseen asuntoon vaan ulos.

Vierailija
2/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sama ongelma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä esim heippa-lappu sille. Jos se on fiksu niin ei sekään halua, että naapurit kärsiin sen pajauttelusta/kasvattamisesta. Kasvattaminen ilman asiaankuuluvaa hajunpoistoa voi laittaa koko kerrostalon haisemaan.

Vierailija
4/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en sietäisi tuollaista vaan ilmoittaisin isännöitsijälle. Alan voimaan todella pahoin kannabiksen pelkästä hajusta, enkä haluaisi voida pahoin kotonani.

Vierailija
5/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, ettei sinua oikeasti haittaa mutta on pakko päästä tekemään kiusaa kun tarjoutuu mahdollisuus. Pössyttelevät hipit ovat aika harmittomia ja rauhallisia, eikä kannabiksen tuoksu ole kovin vahva tai takertuva. Jos muka haisee sinun kotonasi niin kuin olisit ihan sätkän vieressä, talossanne on jotain vikaa ja suurempia ongelmia kuin naapurin hippi.

Kuten sanoin alotuksessa, pilven poltto tai vaikka heroiinin käyttö ei haittaa minua, koska se ei ole minun asiani, mutta nyt kun asunnossa se haisee tahtomatta se haittaa. Myös mieheni haistaa kyllä voimakkaan hajun, ei ole päästäni.

Olen raskaana, joten haju kuvottaa toki sen vuoksi enemmän. Ap

Vierailija
6/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille vaan ilmoitusta.

Vierailija
7/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus poliisille ja isännöitsijälle. Narkkarit vittuun.

Vierailija
8/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin poliisille ja käräyttäisin kyseiset narkkarit

Vierailija
9/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkaa poliisille. Jos ne vaikka vaivautuis tekemään asialle jotain. Kannabis on kuitenkin laiton aine, joten narkit kuriin vaan, ei tossa mitään keskustelua tartte narkkien kanssa käydä

Vierailija
10/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, älä ole pelkuri. Voit hyvin mennä suoraan ovelle kysymään ja sanomaan. Pilvenpolttajat voivat olla ihan 'normaaleja' ihmisiä, siinä missä muutkin.

Heippa-lappu on myös OK, mutta mielellään suoraan sinne asunnon postilaatikkoon. Kerran sellainen oli meidän rapussa ja todella vaikeaa tietää ketä tarkoitetaan, jos 7 kerroksisessa talossa useampi polttelee. Silloin se vaan vituttaa kun pitää noin julkisesti valittaa, eikä voi olla tarkka, eikä silloin todellakaan tehdä mitään oman polttelun suhteen! :)

Vierailija
11/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastointi pielessä jos toisen asunnon hajut tulee vessaan. Kumma ettei muita hajuja tule?

Vierailija
12/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mitä tiukkapipoja täällä. :)

Vierailija
13/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunnistaisi kannabiksen hajua, sulla ilmeisesti kokemusta.

Soita poliisit, huumeet on laittomia.

Vierailija
14/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajujen ei pidä kulkeutua asunnosta toiseen, tietenkään. Tunsitko myös edellisten asukkaiden hajut, esim ruoanlaitosta syntyvät käryt, vessassa? Rempattiinko asuntoa ennen uusien naapurien muuttoa?

Vähän jäin kyllä miettimään sitä, miten paljon ihminen oikein viettää vessassa aikaa kun päätä ehtii alkaa särkeä käynnin aikana. 

Vierailija
15/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi huumehörhö

Vierailija
16/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tiedät mistä asunnosta haju tulee, mikset laittaisi postiluukusta viestiä? Ystävälliseen sävyyn, mutta voit vinkata että otat isännöitsijään yhteyttä jos eivät tee asialle mitään. Eivät varmastikaan tiedä että haju leviää niin voimakkaasti, ja tuskin haluavat jäädä kiinni.

Vierailija
17/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama ongelma. Naapuri ei tosin ollut leppoisa hippi, vaan alkoholisoitunut ja väkivaltainen huumehörhö. Raskaana en todellakaan mennyt oven taakse. Poliisit kävivät naapurissa muutenkin yhtenään. Tein valituksia ihan syystä isännöitsijälle ja vuokranantajalle kuten muutkin naapurit. Kauan ei mennyt, kun vuokrasuhde purettiin ja naapuri muutti pois.

Vierailija
18/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näemmä myös paskahousuhörhöjä joukossa.

Vierailija
19/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajujen ei pidä kulkeutua asunnosta toiseen, tietenkään. Tunsitko myös edellisten asukkaiden hajut, esim ruoanlaitosta syntyvät käryt, vessassa? Rempattiinko asuntoa ennen uusien naapurien muuttoa?

Vähän jäin kyllä miettimään sitä, miten paljon ihminen oikein viettää vessassa aikaa kun päätä ehtii alkaa särkeä käynnin aikana. 

Kyllä, myös ruoan käryt haisee vessassa. Ei se minua häiritse, normaali ruoan tuoksu ja sekään ei ole jatkuvaa, mutta tämä on jokailtainen traditio naapureilla ja haju on oikeasti todella pistävä ja voimakas ihan kuin olisi itse samassa tilassa. Minä vietän aikaa vessassa kyllä, iltaisin varsinkin, kun teen iltarutiinit ja saatan käydä samalla vessassakin. Pääni särkee muutenkin herkästi, voimakkaat tuoksut varsinkin laukaisee hetkessä.

Asuntoa ei rempattu. En voi olla täysin varma, että tulee uusilta naapureilta kuten sanoin, mutta tätä ongelmaa ei ollut ennen heidän muuttoaan joten siitä päättelen. Siksi en mitään poliiseja ala soittelemaan, ehkä paras ottaa sitten isännnöitsijään yhteys joka katsoo jatkon parhaalla näkemällään tavalla.

Vierailija
20/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin löydät harmittomampaa naapuria, kun pössyttelijän. Itse olisi tyytyväinen jos oma naapuri olisi samanlainen, kyllä sitä juoppojen sekoilua on senverran jo kateltu.