Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka eivät haluaisi ottaa paineita seksistä, mutta kuitenkin seurustella?

Vierailija
22.01.2016 |

Minulla kestää kauan, useita kuukausiakin, ennen kuin haluan harrastaa tapaamani ihmisen kanssa seksiä. Haluaisin edetä suhteessa rauhallisesti, niin, että ei tuntuisi siltä, että kohta pitäisi panna. Jotenkin on jopa ikävä jotain teinisuhteita, joissa pystyi vain olemaan ja nauttimaan toisen ihmisen seurasta.

En ole oikeastaan nyt viime vuosina edes yrittänyt etsiä mitään suhdetta, ja orastavat jutut olen lopettanut alkuunsa. Ajatus seksistä on jotenkin niin ahdistava ja kaukainen. En oikeastaan edes pysty kuvittelemaan itseäni harrastamassa seksiä kenenkään kanssa. En oikein pidä vartalostani, ja haluan olla alasti vain sellaisen ihmisen kanssa, kehen oikeasti luotan.

Haluaisin kuitenkin parisuhteen, sellaisen jossa toinen ymmärtää minua ja antaa minulle aikaa. Mutta aika harva jaksaa odottaa jopa vuotta. :/ Ja toisaalta ajattelen myös, että jos se toinen painostaa minua, ei hän varmaan ole huomioni arvoinen.

Onko kellään muulla samanlaisia ongelmia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla