Lue keskustelun säännöt.
Lohjalaisia
28.06.2008 |
Ollaan ehkä muuttamassa lohjalle ja haluan tietää kaiken: plussat ja miinukset. Missä päin on lapsiperheen hyvä asustaa? Entä jos haluaa rakentaa talon niin minne ? Jne. Paljon tietoja kiitos!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla