Päätin juuri, etten kärsi enää huonosta itsetunnosta!
Eikä millään mitä vaativa mieheni minulle sanoo, ole mitään vaikutusta siihen, mitä itse itsestäni ajattelen!
(Enkä enää halua seksiä sen kanssa vain tunteakseni olevani hyväksytty)
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomennako muutoksen aloitat? Vai ensi viikolla? Onnea yritykseen kuitenkin vaikka tie on varmasti kuoppainen.
Ähäkutti, aloitin jo. Olen valmistautunut tähän jo vuosia ja nyt jokin naksahti päässäni oikeaan asentoon. Olen tosin pienessä maistissa, mutta ei se ole oleellista. Nyt oikeasti en välitä enää paskaakaan mitä se saatanan kusipää minusta sanoo. Ap
Se on nimenomaan oleellista että olet pienessä maistissa. Nyt luulet olevasi paljon parempi kuin mitä olet. Huomenna heräät krapulaan ja olet taas oma onneton itsesi.
Näin kannustetaan. Eiku.
Jep. Omanarvontuntoa kannattaa kehittää ihmissuhteissa, itsetuntoa ja itseluottamusta voi kehittää monien muidenkin asioiden kautta (työ, harrastukset).
Turhaan odotat että puolisosi muuttuu. Hän ei muutu.
Miten lujaksi arvioit itsesi asteikolla 1-10?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[qunrailija]
Vierailija kirjoitti:
Huomennako muutoksen aloitat? Vai ensi viikolla? Onnea yritykseen kuitenkin vaikka tie on varmasti kuoppainen.
Ähäkutti, aloitin jo. Olen valmistautunut tähän jo vuosia ja nyt jokin naksahti päässäni oikeaan asentoon. Olen tosin pienessä maistissa, mutta ei se ole oleellista. Nyt oikeasti en välitä enää paskaakaan mitä se saatanan kusipää minusta sanoo. Ap
Se on nimenomaan oleellista että olet pienessä maistissa. Nyt luulet olevasi paljon parempi kuin mitä olet. Huomenna heräät krapulaan ja olet taas oma onneton itsesi.
Ei mulle mitään krapulaa ole ikinä parista viinilasillisesta tullut. Joten haista sinä vittu. Ap
On sinulla muitakin ongelmia kuin itsetunto. :D Oletko ikinä työstänyt aggressiivisuuttasi? Otapa pari kuppia lisää niin olosi paranee ja sinua alkaa mukavasti väsyttää. Ei tätä maailmaakaan päivässä rakennettu, ei myöskään sinun itsetuntoasi. Voi vaan olla, että siitä ei tule ikinä valmista. Yritä kestää tämä ajatus. Jaxuhalit!
Jos et tajua miksi ap haistatti.vitut niin minäpä selitän: koska tässä ketjussa on epäempaattisia lannistajia, jotka eivät voi olla sen verran huomaavaisia, että tsemppaisivat ja kannustaisivat itsetunto-ongelmien kanssa kamppailevaa. Ja sellaisille koulukiusaajille ei tarvitse sanoa muuta kuin että "haista vittu!". Eli se kelle ap haistatti pitkät, ja tämä jaxuhalittelija tässä: mäkin haistatan täältä vitut teille ! Epäempaattiset lannistajat ovat maailman syöpä, joista kanssaihmiset kärsivät kaikkialla: kotona, kouluissa, työpaikoilla. oletteko ikinä tajunneet olevanne tälläisiä?
Ei kai siitä tarvi kärsiä- ei se ole paha asia, mutta ehkä se sit pitää hyväksyä vaan...se huono itsetunto.
Sit ei niitä jyrääjiä niin pelästy. Niilläkin meinaan voi olla huono itsetunto.
Musta tuntuu, että sellanen, jolla on hyvä itsetunto....ei jyrää. Se sallii ja kannustaa. Ja hyväksyy itsensä ja muut.
Se huono itsetunto ilmenee niin monin tavoin.
Mut hyvä itsetuntemus ja itsensä hyväksyminen ja kehittäminen...ne kantaa.