Väitän seuraavaa hygieniasta
Jos ihminen pesee päivittäin kainalonsa ja hampaansa ja hiukset ovat puhtaat, kukaan ei huomaa mitään, vaikka muuten ei pesytyisi moneen kuukauteen.
Kommentit (26)
Alapää alkaa kyllä haista nopeasti, jos ei pese ollenkaan.
Ei alapää mitenkään voi haista niin paljon, että muut sen huomaisivat. Jos siis vaatteet ovat päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei alapää mitenkään voi haista niin paljon, että muut sen huomaisivat. Jos siis vaatteet ovat päällä.
Voi voi, kyllä se haisee. Olet vain niin tottunut itse siihen löyhkään, mutta kyllä kaikki muut sen huomaavat.
Alapään kuuluukin tuoksua, muuten feromonit eivät leijaile ilmoille ja syntyy epäterveitä parisuhteita.
Väite on minulle merkityksetön. Mulle hygieniassa tärkeämpää on muut seikat kuin se huomaako sen joku toinen vai ei. Ja jos joudun pesemään hiukset peseydyn samalla muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile. Voit yllättyä :) Toki omiin hajuihin tottuu, mutta veikkaan, että jonkin ajan kuluttua huomaat sen silti.
Eipä ole kukaan mitään sanonut eikä nenäänsä nyrpistellyt, vaikka käyn suihkussa ehkä kerran kolmessa kuukaudessa. Tukan pesen kerran viikossa lavuaarissa ja hampaat joka ilta ja kainalot aamuisin ja laitan deodoranttia. ap
Eikö ihosi jo karstoitu tulla menolla, vai onko taas Porvoosta tämä viesti.
Onnea ap. Mä käyn 2xpäivässä suihkussa ja silti kun saavun töihin kaikki pitelee nenäänsä :( Ei auta mikään.. tuntuu todella pahalta olla hylkiö :(
Ap: Miksi et pese alapäätä esim vessakäynnin yhteydessä käsisuihkulla?
Kyllä jos feeniksen ja kilkerit jättää pesemättä niin tuloksena on infernaalinen katku josta ei ilman kaasunaamaria selviä.
Terveisin Naispelko22
Kyllä pitää jalkoväli pestä myös. Ihmisestä riippuen muitakin ruumiinosia; esim. exäni jalkateränsä ja minun näiden G-kupin utareiden aluset. Mutta muuten tuossa voi kyllä olla perää. Suuri osa peseytymisestä on aika turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tietysti riippuu ihmisestä, mutta aika monella tuohon joukkoon "ei kukaan" sisältyy myös joku, jotka tulee tavattua ilman vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit genitaalit ja jalat.
Yksilöllistä... ensinmainitun pesen kyllä, samoin kuin persvaon, mutta minulla on omituisen hajuttomat jalat, joita ei pestä tarvitse. Siis voin pitää kaksi viikkoa samoja sukkia, eikä ne haise sen vertaa mitä monilla päivän pidetyt. En tiedä mistä johtuu. Ties vaikka joillakin olisi samanlaiset ihmegenitaalit.
Vierailija kirjoitti:
Ap: Miksi et pese alapäätä esim vessakäynnin yhteydessä käsisuihkulla?
Koska se on ihan turhaa. ap
Kyllä voi olla tottakin tämä. Kyllä sellaisia haisuleita on liikenteessä että ei varmaan peseydy kun joskus ja jouluna!
Siinä sitten yrität naama peruslukemilla näytellä normaalia :S
Mitä kun käyt yleisissä vessoissa tai ystävien vessassa ym niin että joku tulee sinne sinun jälkeesi? Hyi hitto sitä pesemättömän perseen ja pillun/munien hajua joka jää jälkeen! Ja se tunne kun joku menee vielä itsensä jälkeen sinne vessaan ja luulee että haju tuleekin minusta!
Etkö ap haista sitä perseesi hajua? Hyi vittu! Mä oon pari kertaa joutunut pesemään mun tietokonetuolin kun eräs epäsiisti ex-ystäväni istui siinä ja se ällö pillunhaju jäi siihen tuoliin kiinni!
Miks et ap peseydy?
Ei koirienkaan takapää haise. Eikä ihmisen, jos ei ole tulehduksia ja pyyhkii hyvin.
Kuule, kyl se peräpää alkaa dunkkaamaan aika nopsaan.