Väitän seuraavaa hygieniasta
Jos ihminen pesee päivittäin kainalonsa ja hampaansa ja hiukset ovat puhtaat, kukaan ei huomaa mitään, vaikka muuten ei pesytyisi moneen kuukauteen.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi olla tottakin tämä. Kyllä sellaisia haisuleita on liikenteessä että ei varmaan peseydy kun joskus ja jouluna!
Siinä sitten yrität naama peruslukemilla näytellä normaalia :S
Mitä kun käyt yleisissä vessoissa tai ystävien vessassa ym niin että joku tulee sinne sinun jälkeesi? Hyi hitto sitä pesemättömän perseen ja pillun/munien hajua joka jää jälkeen! Ja se tunne kun joku menee vielä itsensä jälkeen sinne vessaan ja luulee että haju tuleekin minusta!
Etkö ap haista sitä perseesi hajua? Hyi vittu! Mä oon pari kertaa joutunut pesemään mun tietokonetuolin kun eräs epäsiisti ex-ystäväni istui siinä ja se ällö pillunhaju jäi siihen tuoliin kiinni!
Miks et ap peseydy?Peseydyn tarpeen mukaan. Se tarve minulla on noin kerran kolmessa kuukaudessa. Sillon huomaan tiettyä tahnaa tai kertymää alakerrassa ja huuhdon sen pois. Sekään ei tosin mielestäni haise millekkään. Ei ennenkään jatkuvasti lutrattu itseä ja kulutettu suojaavaa rasvakerrosta iholta pois. ap
Mä oksennan!!
Ootko varma ettei sulla oo hajuaistissa jotain häikkää?
Oletko ap nainen? Etkö pese alapäätäsi edes kuukautisten aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap nainen? Etkö pese alapäätäsi edes kuukautisten aikaan?
Olen nainen. Minulla ei ole kuukautisia.
Itse asiassa mun tyttöystävän alapää ei haise pahalle tai oikein millekään, vaikkei kävisi viikkoon suihkussa. Itse voin olla ehkä korkeintaan päivän käymättä suihkussa. Olen myöskin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ap: Miksi et pese alapäätä esim vessakäynnin yhteydessä käsisuihkulla?
En oo ap, mut oon kieltäny mun muitsuu pesemästä persettä, koska se ei maistu miltään sit ku sitä nuolee. Pitää olla makua eli salsaa. Toki hän saa sen paperilla pyyhkiä, mutta ei pestä.
Peseydyn tarpeen mukaan. Se tarve minulla on noin kerran kolmessa kuukaudessa. Sillon huomaan tiettyä tahnaa tai kertymää alakerrassa ja huuhdon sen pois. Sekään ei tosin mielestäni haise millekkään. Ei ennenkään jatkuvasti lutrattu itseä ja kulutettu suojaavaa rasvakerrosta iholta pois. ap