Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko antaa 11v ja 9v nukkua kahdestaan hytissä laivalla?

Vierailija
20.01.2016 |

Jos itse olet viereisessä hytissä ?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sanoisin niille, että ovea ei avata kellekään, käytäville ei lähdetä haahuilemaan (teidän hytin ovelle voi tulla hätätapauksessa) eikä hyttiä pistetä palasiksi. 

Vierailija
2/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivan hyteistä en osaa kommentoida, mutta meillä on ollut lapsi (11v) kaverinsa kanssa viereisessä hotellihuoneessa kahdestaan yötä. Kun kumpaankin huoneeseen oli kaksi avainta, niin tehtiin siten, että tytöillä oli meidän huoneen toinen avain ja meillä tyttöjen huoneen toinen avain. Ja puhelimet tietysti molemmila puolilla.

Vierailija
4/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lapsista muttakyllä varmaan jos ovat järkevän oloisia. Lisäksi jos itse olisin omassa hytissäni samaan aikaan kuin he ja koko yön. Lisäksi kertoisin tekeväni tarkastuksia.

Vierailija
5/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta kävisin varmaan katsomassa välillä ainakin siihen saakka kun nukahtavat. Nehän varmaan riekkuisi siellä myöhään yöhön :) mutta itsekin tuon ikäisenä oltiin ihan keskenään serkkujen kanssa laivalla yöt ja päivät. Vanhemmat teki omia juttujaan, me lapset omiamme :)

Vierailija
6/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Noihin hytteihin ainakin "Ruotsin laivoilla" pääsee sisään todella helposti, en itse saisi nukuttua ollenkaan. Poikani n 12-vuotiaana yritti unessa päästä hytistä ulos, todella pelottavaa jos olisi päässyt ja enkä olisi herännyt. En ottaisi tuollaista riskiä laivalla.

Vierailija
7/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain sattuu niin... minä en kyllä uskaltaisi.

Vierailija
8/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laivalla ole vielä sellaisia perhehyttejä, jotka saisi yhdistettyä väliovella? 

Vierailija
9/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan!

Vierailija
10/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä, mutta se elämä käytävillä baarien sulkeuduttua on kyllä välillä niin kamalaa kuultavaa että herkemmät lapset kyllä keskenään pelkäävät.

Vierailija
11/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että saat vierekkäiset hytit?

Vierailija
12/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei laivalla ole vielä sellaisia perhehyttejä, jotka saisi yhdistettyä väliovella? 

On.

Vierailija
13/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa sellaiset hytit joissa väliovi välissä, tadaa

Vierailija
14/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ottakaa perhehytti. Siinä on teidän hyttien välissä ovi.

Vierailija
15/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla!! Meillä jäi kerran hytin ovi jumiin ja ei saatu sitä mitenkään itse sisäpuolelta auki, kuuluvuutta kännyllä ei hyteissä edes ole

Vierailija
16/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo sellaista hyttiä siljalla. Perhehytti on mut siinä ollaan samassa. Ja aion ottaa toisen hyttikortin jolla pääsen sisään. Puhelimella voi soittaa tosieen hyttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan