Ärsyttävin tapa, jolla naisesi tapa ehdottaa rakastelua?
Kommentit (34)
lausuu perinteiset sanat:
"mentäiskö samaan peittoon?"
Tuossa vaiheessa homma on jo torpedoitu :(
Ja siis koko prosessi tapahtuu aina nimenomaansamalla kaavalla, lukuunottamatta niitä tilanteita kun ollaan kännissä, silloin homma on spontaanimpaa. Sanomattakin lienee siis selvää ettei meillä seksiä selvinpäin harrasteta :(
Menen nukkumaan, mies on jo nukkumassa, hän kääntyy mua päin pillu kosteana - ja saman tien on jo sisällä.
Ihan tosi ärsyttävä!
Riisuu vaatteet pois ja kulkee ympäriinsä pillu kosteana tai alkaa sohvalla maatessaan heilutella löysää pilluaan, jonka kaivaa alushousuistaan. Varsinkin jälkimmäinen etoo.
"pane mua nyt" tai jotain tuohon tyyliin. jos mä teen jotain muuta, niin eikö se nyt kerro sitä että mua ei paneta.
Vierailija kirjoitti:
Joku loukkaantunut kopsaa! :D
Joo vaikuttaa vahvasti siltä, että jotkut vastaukset ovat ajalta kun oli vielä otsikot vastauksissa.
Se kehuu että mä näytän jotenkin poikkeuksellisen hyvältä sinä iltana tai jotain yhtä läpinäkyvän imelää. Siis mä kun en kaipaa mitään puhetta vaan toimintaa. Oon sanonu sille vaikka kuin monta kertaa. Mixei se niinku voi uskoo ja tehä niinku mä haluun..
Ei naisil oo ärsyttävii tapoi, miehil vaa on!!
Riisuutuu alasti musiikin tahtiin ja kiehnää vartaloaan, antaa sylitanssin, koskettelee minua ja itseään, työntää pari sormea sisälleen ja nuolee ne puhtaaksi samalla kun katsoo minua irstaalla ilmeellä. Riisuu housuni ja antaa suuhoitoa. Siis joka vitun kerta! Alkaa kyllästyttää.
Olispa tähän tullut asiallisia vastauksia... Olen nimittäin onneton tekemään aloituksia, ja olen kuitenkin tosi seksuaalinen muuten ja tykkään seksistä. Surkea vaan aloitteissa, vaikka haluaisin olla rohkeampi :(
Vierailija kirjoitti:
Menen nukkumaan, mies on jo nukkumassa, hän kääntyy mua päin pillu kosteana - ja saman tien on jo sisällä.
Ihan tosi ärsyttävä!
Kun provoilet, koita edes muistaa esiinnytkö miehenä vai naisena...
Siis mitä!!?? Kehtaako teidän naiset ehdotella, hävytöntä! Ja erittäin vastenmielistä! Kait te nyt ootte miehiä ja kieltäydytte mokomasta hävyttömyydestä?
Jotkut tykkää ageplaysta.