EI hormoneille!!!
Että tympäsee! Kuukautisongelmien takia olen joutunut kokoilemaan jo vaikka minkä näköisiä hormonivalmisteita. Tuntuu että kaikista tulee ihan järkyttäviä mielialaongelmia! Vaikka lääkärit eivät sitä tunnu uskovan. Onko muilla samoja kokemuksia? Yleensä nämä "lääkkeet" eivät edes auta itse ongelmaan! Että ketuttaa! Tulkaa kaikki hormoneita inhoavat tänne purkamaan ärsytystänne!
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan sama. Kiva vaan mennä lääkärin puheille että menee "nuppi ihan sekaisin" kun kohta on joku hullun merkintä omissa papereissa. Ja e-pillereissähän ei lääkärin mielestä ole koskaan mitään vikaa.
Viimeksi alkoi ketuttaa ihan todella kun lääkärille näistä oireista valitin ja tämä vaan totesi että sullehan on vasta kokeiltu tosi pieni osa erilaisita pillereistä.
"Tosi vähän" on 4 eri hormonivalmistetta vuosien kuluessa ja kokonaisuutena ehkä 2,5v vitutusta ja erinäköistä veemäistä oirehdintaa noiden paskapillereiden takia. Tähän sitten lisäksi ne kuukaudet jotka se ottaa että elimistö palautuu kokeilun jälkeen "normitilaan". Viimeksi otti n.2,5kk.
Mutta jos lääkäriltä kysyy, niin ei tuo ole mahdollista, "ne vaan ei sopineet, kokeillaan toista."
Ei kokeilla, ei enää koskaan.
Ymmärrän, tuli ihan paha mieli sun puolesta :( Mäkin oon kokeillu jo ainakin neljää eri e-pilleriä ja nyt keltarauhashormonia jo toista kertaa. Näiden hormoneiden kanssa oon kuim eri ihminen :( normaalisti oon positiivinen ja iloinen mut näiden kaa masentaa ja on ollut jopa itsetuhoisia ajatuksia :( mutta eihän se pillereistä voi missään nimessä johtua!! Ap
Ettehän tee muutakaan ehkäisyä osaa käyttää.
On vähän eri hormoneita mutta ilman niitä olisin jäänyt säbämailan pituseks
Vierailija kirjoitti:
Ettehän tee muutakaan ehkäisyä osaa käyttää.
Kuka tässä mitään ehkäisystä puhui? :D
Hormonirasisti!
Tiedätkö, että keho tuottaa koko ajan itsekin hormoneja?
Vierailija kirjoitti:
Hormonirasisti!
Tiedätkö, että keho tuottaa koko ajan itsekin hormoneja?
Tiesin kyllä, mutta vähän eri asia kuon pumpata kroppaansa ylimääräisiä hormoneita...
Vierailija kirjoitti:
Että tympäsee! Kuukautisongelmien takia olen joutunut kokoilemaan jo vaikka minkä näköisiä hormonivalmisteita. Tuntuu että kaikista tulee ihan järkyttäviä mielialaongelmia! Vaikka lääkärit eivät sitä tunnu uskovan. Onko muilla samoja kokemuksia? Yleensä nämä "lääkkeet" eivät edes auta itse ongelmaan! Että ketuttaa! Tulkaa kaikki hormoneita inhoavat tänne purkamaan ärsytystänne!
Olen joutunut aloittamaan hankalien kuukautisten takia hormonaalisen ehkäisyn jo ennen kuin aloitin seksielämän,nyt on käytössä hormonikierukka ja viikko ennen "kuukautisia"(ei tule verta,ainoastaan halvaannuttavia kipuja) on yhtä itkupotkuraivaria,finnitkin ovat isompia,kipeämpiä ja runsaslukuisempia kuin pahimmassa murrosiässä.
Mulla ihan sama. Kiva vaan mennä lääkärin puheille että menee "nuppi ihan sekaisin" kun kohta on joku hullun merkintä omissa papereissa. Ja e-pillereissähän ei lääkärin mielestä ole koskaan mitään vikaa.
Viimeksi alkoi ketuttaa ihan todella kun lääkärille näistä oireista valitin ja tämä vaan totesi että sullehan on vasta kokeiltu tosi pieni osa erilaisita pillereistä.
"Tosi vähän" on 4 eri hormonivalmistetta vuosien kuluessa ja kokonaisuutena ehkä 2,5v vitutusta ja erinäköistä veemäistä oirehdintaa noiden paskapillereiden takia. Tähän sitten lisäksi ne kuukaudet jotka se ottaa että elimistö palautuu kokeilun jälkeen "normitilaan". Viimeksi otti n.2,5kk.
Mutta jos lääkäriltä kysyy, niin ei tuo ole mahdollista, "ne vaan ei sopineet, kokeillaan toista."
Ei kokeilla, ei enää koskaan.