Täältä sain lukea että lapseni nimi on wt-nimi,harmittaa
Ei tiedetty nimeä antaessa että se luokitellaan yleisestikin wt-nimeksi. Eipä silloin kyllä ollut koko wt nimitystä.
Kommentit (45)
Olivia on kaunis. Oma nimeni varmaan ainut jota täällä ei ole ruodittu, koska harvinainen kaksiosainen, eikä kukaan ole keksinyt sitä vielä. Asiaan on varmasti tulossa muutos.
Paljon WT ihmisiä täällä. Läskit YH rasvatukat siideripurkit kourassa huutaa lapsilleen
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tsempeistä. Lapsen nimi siis on Olivia. ;)
Oliviahan on hieno nimi, olin jo ihan varma, että olisi joku Jennyca tyyliin...
Vierailija kirjoitti:
Musta Olivia on tosi kaunis nimi. Enemmän ne wt on jotain jade, aada/ada, mico, nico, tico, rico...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta Olivia on tosi kaunis nimi. Enemmän ne wt on jotain jade, aada/ada, mico, nico, tico, rico...
Pitihän sieltä jonkun paremman väen tulla luettelemaan mikä on wt-nmiä. Näin pitkälle päästiin tässäkin ketjussa, ennen kuin idiootti ilmoittautui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omien lapseni nimet ovat molemmat wt-nimiä, koska ne alkavat J:llä, näin opin täältä. Ei nyt hirveästi ole yöunia haitannut. Tosin isäkin on wt, koska on Juhani.
Ai kauheata, siis oikeastiko Juhani? Mäkin tunnen kirkkoherran nimeltä Juhani, on ihan hirvee wt siis.
No kirkkoherrathan ne pahimpia wt:tä ovat. Ja muut J:llä alkavat, kaikki sen tietää!
Mä olen lukenut täältä palstalta, että oman tyttäreni nimi on porvarisnimi :D Ja kyseessä siis niinkin tavanomainen nimi kuin Lotta. Joku myös jossakin sanoi että on se inhaa kun lapselle laitetaan sellaisia tekoreippaita nimiä. Nauratti, kun itse on jo lapsena päättänyt tulevan mahdollisen lapsosen nimen.
Olivia ei ole white trash -nimi, vaan muotinimi. Kaunis nimi sinänsä, mutta kovin trendikäs nyt.
Ja minä sain kerran kuulla Kaksplussalla että tyttäreni nimi on " kamala itsekeksitty väännös Sonjasta".. :-D
Meillä siis Senja.
Minä sain lukea, että samannimiset ihmiset ovat lihavia. No, läskit voi aina sulattaa. Ja sinun "wt-nimisestä lapsesta" voi tulla tulevaisuudessa Nobel-palkinnon saaja, Oscarin voittava näyttelijä tai ohjaaja, pääministeri tai kuuluisa tähtitieteilijä, joka löytää prionit ja hiukkaset ja gravitaatio-aallot ja madonreiät ja etsii 1000 muuta rinnakaismaapalloa tai muita asuttavia planeettoja.
Xenia-Jessica tulee olemaan kuuluisa!
Ja minä sain lukea, että poikani nimi on naurettava itse keksitty uusionimi, joka ei edes kuulosta oikealta nimeltä... Kyseessä on siis vanhasta kreikkalaisperäisestä nimestä tehty suomennos, jota on käytetty täällä miehen nimenä jo satoja vuosia. Mitä tästä opimme? Leimaajat leimaavat mielipiteillään vain itsensä, eivät kohdettaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee kohta korvista ulos nää wt:t sitä ja wt:t tätä.. kertoo enemmän niistä lokeroijista kuin kohteistaan. Ei ole mitään wt-nimiä, ole huoleti :)
Jostainhan se itsetunnon pönkitys pitää saada, joillain se on muiden haukkuminen.
No nyt mä opin et mä oon wt kun nimeni alkaa J:llä! Mitä mun nyt täytyy tehdä?
Vierailija kirjoitti:
No nyt mä opin et mä oon wt kun nimeni alkaa J:llä! Mitä mun nyt täytyy tehdä?
Nauraa makeasti ja jatkaa eteenpäin.
Kyllä mun käy sääliksi pikku -Jonneja...
Onko Jasmin, Julia, Jenni/Jenny, Johanna, Johannes jne wt-nimiä koska alkaa J:llä? Jannycat yms on kyllä mutta on niitä perinteisiäkin j-nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Jasmin, Julia, Jenni/Jenny, Johanna, Johannes jne wt-nimiä koska alkaa J:llä? Jannycat yms on kyllä mutta on niitä perinteisiäkin j-nimiä.
no Jasmin ja Jenny on just noita j-kirjaimella alkavien wt-nimien buumin alottaneita; Johanna on perinteinen ja siitä johdetut Jonna ja Jenni, nää jenniinat, jessicat, janicat, jasminit ja jennyt on just wt puhtaimmillaan, samoin julia "joka lausutaan juulia"...
Olen syntynyt 1990 ja luokallani oli Jessica. Yläasteella ylemmällä luokalla oli Jessika.
Olikos sillonkin jo wt-nimiä?
Lisäksi mummini on Senja, 95-vuotias, ei ole kyllä mikä itse keksitty väännös Sonjasta.
Mun mies on myös ihan wt, kun nimi on Juhana. Ja mun nimi on myös monesti tuomittu wtksi.