Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täältä sain lukea että lapseni nimi on wt-nimi,harmittaa

Vierailija
19.01.2016 |

Ei tiedetty nimeä antaessa että se luokitellaan yleisestikin wt-nimeksi. Eipä silloin kyllä ollut koko wt nimitystä.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt ei yleensä itse ymmärrä olevansa wt....

Vierailija
2/45 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole wt vaikka täällä niin väitettäisiin. Tällä palstalla on paljon ilkeitä juttuja, joista ei kannata välittää.

Vierailija
4/45 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minä luin täältä joku aika sitten että lapsellani on wt-nimi. Arvaa tuliko se keskustelu mieleen kun lauantaina huutelin poikaa Hoplopissa nimeltä.. :(

Vierailija
5/45 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kohta korvista ulos nää wt:t sitä ja wt:t tätä.. kertoo enemmän niistä lokeroijista kuin kohteistaan. Ei ole mitään wt-nimiä, ole huoleti :)

Vierailija
6/45 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten muuta kuin tatskaa pukkaa, liukuväriä fledaan ja croksit jalkaan.

Vierailija
7/45 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee kohta korvista ulos nää wt:t sitä ja wt:t tätä.. kertoo enemmän niistä lokeroijista kuin kohteistaan. Ei ole mitään wt-nimiä, ole huoleti :)

Ja olen siis itse lapseton, ei ole oma lehmä ojassa.

Vierailija
8/45 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:llä melkein kaikki nimet on wt-nimiä. Jos nimi on Matti tai Liisa niin et ole wt, mutta olet tylsä ja juntti. Jos taas olet Jessica tai Alexander niin olet wt tai vähintään jokin nousukas joka yrittää näytellä parempaa ihmistä.

Oikeesti, ketä kiinnostaa av-mammojen mielipiteet?

Vierailija
9/45 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin minä luin täältä joku aika sitten että lapsellani on wt-nimi. Arvaa tuliko se keskustelu mieleen kun lauantaina huutelin poikaa Hoplopissa nimeltä.. :(

Meidän perheen nimet on haukuttu tällä palstalla, mutta ikinä yliopistolla tai työpaikoilla en ole kuullut mitään vastaavaa. Jätän palstan haukkumiset huomiotta, koska oikeassa elämässä tiedämme kyllä, mitä todella olemme.

Vierailija
10/45 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro meillekin, mikä nimi :)

Vierailija
11/45 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien lapseni nimet ovat molemmat wt-nimiä, koska ne alkavat J:llä, näin opin täältä. Ei nyt hirveästi ole yöunia haitannut. Tosin isäkin on wt, koska on Juhani.

Vierailija
12/45 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän erään perheen, jossa sekä äiti että isä ovat erikoislääkäreitä (eivät siis missään määrin wt), mutta silti heidän molemmilla lapsillaan on täällä yleisesti haukutut nimet... Eivät ole tainneet viihtyä vauva-palstalla. 

Vierailija
13/45 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä. Lapsen nimi siis on Olivia. ;)

Vierailija
14/45 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän palstan mukaan kaikki on wt. Erikoisempi on wt, tavallinen on wt ja siltä väliltä on wt.

Vierailija
15/45 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien lapseni nimet ovat molemmat wt-nimiä, koska ne alkavat J:llä, näin opin täältä. Ei nyt hirveästi ole yöunia haitannut. Tosin isäkin on wt, koska on Juhani.

Ai kauheata, siis oikeastiko Juhani? Mäkin tunnen kirkkoherran nimeltä Juhani, on ihan hirvee wt siis.

Vierailija
16/45 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kaunis nimi :)

Vierailija
17/45 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte syyttää vain itseänne. Kyllä jokainen kunnon äiti tietää, että nimi on ensin tarkastettava täällä. Vai etkö rakasta lapsiasi?

Vierailija
18/45 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai Oliviaa ole kukaan parjannut. Eikös ne klassikot ole J-nimet, siis Jessicat, Jeret ja sit nimet joissa c-kirjain. Jos siis ketään kiinnostaa.

Vierailija
19/45 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut useaan otteeseen lukea palstalta, että kaikki mun nimiset on tyhmiä huoria ja roskaväkeä. Nimi ei ole hienosteleva, ei koita olla erikoinen tai kansainvälinen, se nyt vaan sattuu alkamaan sillä J-kirjaimella ja oli suosittu tiettyyn aikaan. Kaikella sitä koitetaankin itseään korottaa :)

Vierailija
20/45 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Olivia on kiva nimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme