Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täältä sain lukea että lapseni nimi on wt-nimi,harmittaa

Vierailija
19.01.2016 |

Ei tiedetty nimeä antaessa että se luokitellaan yleisestikin wt-nimeksi. Eipä silloin kyllä ollut koko wt nimitystä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä sain kerran kuulla Kaksplussalla että tyttäreni nimi on " kamala itsekeksitty väännös Sonjasta".. :-D

Meillä siis Senja.

Mitäs kakarat ovat täällä oikein taas puhelleet. Senja on vanha kaunis nimi.

Vierailija
42/45 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä sain kerran kuulla Kaksplussalla että tyttäreni nimi on " kamala itsekeksitty väännös Sonjasta".. :-D

Meillä siis Senja.

Mitäs kakarat ovat täällä oikein taas puhelleet. Senja on vanha kaunis nimi.

Mun mummoni oli myös Senja :) 1910-luvulla syntynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/45 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palstalla suhteellisen uusi, joten tyhmä kysymys. Mikä tää WT -juttu oikein on?

Vierailija
44/45 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla käyttäjät ovat joko a) teinejä tai b) pitkänlinjan kotiäitejä, koska tuo wt-nimitys on keksitty jo yli 10v sitten ja se rantautui tänne vasta äskettäin ja täällä sitä yliviljellään niin että se on menettänyt merkityksensä. Hieno sana se oli kuvaamaan ylimeikattua mutta silti resuista fiorellan vaatteisiin pukeutunutta jessicajanicaa joka on saanut lapsen 14-vuotiaana ja jonka äiti on ostanut hänelle silarit synttärilahjaksi. Mutta täällä se tungetaan kaikkialle joten sillä ei ole enää mitään merkitystä, näin ollen lapsellasi ei ole wt-nimi, olipa nimi mikä vaan.

Vierailija
45/45 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla käyttäjät ovat joko a) teinejä tai b) pitkänlinjan kotiäitejä, koska tuo wt-nimitys on keksitty jo yli 10v sitten ja se rantautui tänne vasta äskettäin ja täällä sitä yliviljellään niin että se on menettänyt merkityksensä. Hieno sana se oli kuvaamaan ylimeikattua mutta silti resuista fiorellan vaatteisiin pukeutunutta jessicajanicaa joka on saanut lapsen 14-vuotiaana ja jonka äiti on ostanut hänelle silarit synttärilahjaksi. Mutta täällä se tungetaan kaikkialle joten sillä ei ole enää mitään merkitystä, näin ollen lapsellasi ei ole wt-nimi, olipa nimi mikä vaan.

Niin ja siis pelkkä nimihän ei voi olla wt (nämä urpot eivät vain sitä tiedä, koska käyttävät sanaa väärin) vaan wt on kokonaisuus joka koostuu ulkonäöstä, elämäntavoista jne, yksittäinen asia ei voi olla wt, se on tämän sivun yliviljelyn tuotosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi