Mies "vihaa" exsäänsä
Heippa vaan kaikille! Eli vähän taustaa, olemme seurustelleet mieheni kanssa 2vuotta ja asutaan yhdessä.Miehen edellinen suhde kesti 2-3 vuotta ja se päättyi naisen lukuisiin pettämisiin ja valehteluihin.
Mieheni väittää että rakastaa minua ja haluaa olla minun kanssani, mutta aina kun näemme hänen exsänsä vaikka baarissa hän saa jonkun kohtauksen ja hyppii tämän exsän eteen "kiusatakseen" tuuppii häntä ja nimittelee. Se on häiritsevää koska tiedän että mies oli joskus tosi rakastunut tähän. Mutta miksi hän vielä 4vuoden jälkeen on noin äärettömän "vihainen", itse olisin lähinnä välinpitämätön tätä exsää kohtaan jos olisin mieheni. miksi miestäni enään kiinnostaisi ottaa kontaktia exsäänsä jos ei kerta tunteita ole? Viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä niinhän sitä sanotaan ja se usein onkin harvinaisen totta.
Kommentit (30)
Onneksi oli vasta ensimmäinen kerta minun tietääkseni, mies on 24. Oli pahoillaan siitä miten teki ja pelästyi itsekkin sitä kuulemma. Ja elämä muuten on ihan rauhallista, mies ei ole tyhmä tai tylsä, haluan vaan, että ei vihaisi noin kamalasti, olisi edes välinpitämätön.
Sekä exsä että mies on kertonut että exsä petti.
En myöskään pyytänyt äidinkielen opettajaa opettamaan minulle pilkkuja tai pisteitä tai, että miten saan kirjottaa sanan jonka kirjotusasulla ei ole merkitystä, kiitoksia mutta ei kiitos
Kuinka mies käyttäytyy sinua kohtaan? Nimitteleekö? Töniikö?
Me alettiin mieheni kanssa seurustella 2vuotta heidän suhteen jälkeen joten en ole laastari.
Hämmentynyt aapee kirjoitti:
En myöskään pyytänyt äidinkielen opettajaa opettamaan minulle pilkkuja tai pisteitä tai, että miten saan kirjottaa sanan jonka kirjotusasulla ei ole merkitystä, kiitoksia mutta ei kiitos
Joo, et ole ilmeisestikään pyytänyt, syytä olisi.
Mies ei töni minua eikä myöskään nimittele paitsi leikillään ja se on ok. Se töniminen oli häneltä vahinko kun exsä juoksi päiten
Haluaa kostonussia eksäänsä. Pamputtaa joka reikään
Hämmentynyt aapee kirjoitti:
Onneksi oli vasta ensimmäinen kerta minun tietääkseni, mies on 24. Oli pahoillaan siitä miten teki ja pelästyi itsekkin sitä kuulemma. Ja elämä muuten on ihan rauhallista, mies ei ole tyhmä tai tylsä, haluan vaan, että ei vihaisi noin kamalasti, olisi edes välinpitämätön.
24v ei ole vielä mies. Tutkimusten mukaan teini-ikä päättyy vasta 25v iässä. Ei ton ikäinen pysty käsittelemään sitä, jos hänen rakastamansa nainen valehtelee ja pettää.
Itse jouduin petoksen uhriksi paljon yli 10v vanhempana ja silti edelleen 6v myöhemmin viha, katkeruus ja ärsytys nousee pintaan välillä exää kohtaan. Vain petetty ymmärtää miestäsi.
Pettynyt ja petetty mies.
Miten niin on tosi, että exä petti. Kika sen on sinulle kertonut, exä itse vai mies? Tätä on jo kysytty, mikset vastaa?