Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin s-bonukset siis menee?

Vierailija
19.01.2016 |

Anteeksi typerä kysymykseni mutta tää on vähän jäänyt epäselväksi.

Mulla on nyt viimevuoden lokakuusta asti ollut oma s-tili kun täytin 18 vuotta. S-Pankin mobiilisovellukseen kirjauduin äsken ja siellä näkyy noi muutamat eurot aina joka kuukaudelta, joita on lokakuusta saakka kertynyt. S-tilin saldo on kuitenkin tasan 0€. Sinne ne eivät ole menneet.

Onko ne siis maksettu mun varsinaiselle tilille? Ei..? Oon aina luullut että ne kertyy tonne s-tilille..

Joku vähän viisampi vois kertoa! :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla äitisi rinnakkaiskortti? Bonukset menee silloin äitisi s-tilille.

Saadaksesi omat bonuksesi itsellesi, sun pitää itse liittyä jäseneksi.

Meillä on yhteinen Tapiolan vakuutushistoria ja miehen vakuutustunnareilla näkyy mun bonus-ostot. Mies ei ole jäsen eikä hänellä ole rinnakkaiskorttia :)

Vierailija
2/9 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee s-tilille. Ne voi siirtää sieltä toisen pankin tilille tai käydä nostamassa s-pankkipisteestä esim. S-marketista tai Prismasta. Käy sieltä kysymässä, missä rahasi ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yhteinen Tapiolan vakuutushistoria ja miehen vakuutustunnareilla näkyy mun bonus-ostot. Mies ei ole jäsen eikä hänellä ole rinnakkaiskorttia :)

Mulla oli silloin ala-ikäisenä rinnakkaiskortti ja bonukset meni äidille. Nyt tein nimenomaan omat sopimukset ja sain uuden kortin jnejne ja ainakin käsitin, että nyt tää on kokonaan mun juttu :o

Pitääpä kysyä vielä äitiltä tolta. Outoa! Oon ehkä sit käsittänyt väärin jotain. Ei ois eka kerta tän jälkeen kun täytin 18 ja aloin hoitelemaan omia asioita :'D

Ap

Vierailija
4/9 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus niillä bonuksilla maksetaan sitä osuusmaksua ennen kuin alkaa tulemaan tilille rahana

Vierailija
5/9 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus niillä bonuksilla maksetaan sitä osuusmaksua ennen kuin alkaa tulemaan tilille rahana

Tämä. Se osuusmaksu taitaa olla satasen luokkaa?

Vierailija
6/9 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoitko kortin ottaessasi osuusmaksun 100€? Jos et, niin saat vasta sitten bonuksia kun tuo 100€ on ensin maksettu. Jos taas maksoit maksun, voi olla ettet ole ostanut tarpeeksi, että saisit vielä bonuksia.

Vierailija
7/9 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on todennäköisin syy, miksei sulla siellä mitään oo :)

Vierailija
8/9 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli silloin ala-ikäisenä rinnakkaiskortti ja bonukset meni äidille. Nyt tein nimenomaan omat sopimukset ja sain uuden kortin jnejne ja ainakin käsitin, että nyt tää on kokonaan mun juttu :o

Pitääpä kysyä vielä äitiltä tolta. Outoa! Oon ehkä sit käsittänyt väärin jotain. Ei ois eka kerta tän jälkeen kun täytin 18 ja aloin hoitelemaan omia asioita :'D

Ap

Asut vielä äidin kanssa? Ovat saattaneet laittaa bonuksesi edelleen talouden yhteisiksi... Sillä kun saa nostettua sitä bonusprosenttia kun kaikki samassa taloudessa höylää korttia yhteisiksi bonuksiksi.

Vierailija
9/9 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu enää kotona. No toi osuusmaksu se taitaa sitten olla. Kiitooos!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän