Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinoclear

Vierailija
19.01.2016 |

Onpa jytyä tavaraa! Nyt ootan koska polttelu loppuu...ja se räkä alkaa valua. Käyttäjiä/ kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Vierailija
2/2 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu, mutta koska löysin tämän palstan keskustelun googlettamalla tuotetta, luulen että ehkä joku muukin aineen ostamista miettivä löytää ja siksi kokemuksestani on ehkä iloa. Mulla toimi uskomattoman hyvin.

Oli ollut jo 6 viikkoa inhottava poskiontelotulehdus, johon syöty 1 antibioottikuurikin, mutta apu oli vain tilapäinen, oireet palasivat aika pian, ja sitten alkoi särkeä myös korvia. Törmäsin keskusteluun Sinoclearista ja ajattelin kokeilla vielä sitä ennen kuin menen punktoitavaksi ja hakemaan uutta kuuria (ab-kuurit laittavat mulla aina vatsan pitkäksi aikaa sekaisin, minkä takia haluaisin välttää). 

Eka kokemus. Uskomaton niskaan, päähän ja korviin säteilevä kipu kun ainetta suihkutti nenään. Tämän jälkeen alkoi heti silmät vuotaa ja aivastuttaa. Jonkin ajan kuluttua aukesi nenä ja ensin tulleen kirkkaan rään jälkeen alkoi tulla jostain syvemmältä vihreää veriviiruista tavaraa. Kova kasvosärky  helpotti heti kun nenä tyhjeni. 

Seuraavana aamuna kuitenkin edelleen kipeä olo, mutta pakkauksessa sanottiinkin että yleensä auttaa 6-8 päivässä. Päivät 2-4 tuntui että olisi tullut ihan flunssa taas, mutta jatkoin käyttöä koska päänsärky ja poskisärky olivat lähteneet. Korvasärkykin oli vähentynyt ajoittaisiksi vihlaisuiksi. Viidentenä päivänä flunsaaoireet vähenivät eikä särkenyt enää korvia. Käytin ohjeen mukaisesti 7 päivää, ja vaiva katosi kokonaan, eikä ole tullut toistaiseksi ainakaan takaisin. Voin suositella omasta kokemuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi