Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä helvetti siinä on ettei laihuudesta saa pitää?!?!!??

18.01.2016 |

Laihuutta koskevissa ketjuissa "hyi helvetti mikä tikkuukko/pikkupoika/en panis/blaablaah", nämä törkykommentit saa iloisesti jäädä vaikka maailman tappiin asti mutta kun minäkerron laihan ihmisen näyttävän täydelliseltä se poistetaan. Tämä tapahtui taas vaihteeksi Angelina Jokie ketjssa! Missä helvetissä teidän kommenttien ilmiantajien logiikka/aivot/äly on?!!??! Sitähän minäkin, EI MISSÄÄN. Onko sitä koskaan ollutkaan??????? TUSKIN! Tänään kuuntelin parin kaverin kardashian niki minaj perseylistystä ja myötäilin mukana koska oikeasta laihuudesta pitäminen olisi herranjumala ennen kuulumattoman epätavallista! KIELLETTY JA SENSURIOITAVA MIELIPIDE TÄSSÄ LÄSKIEN LUVATUSSA MAASSA, HELVETINHELVEGTI!!! Ettei vaan tule paha mieli niille, jotka on uskoteltu tykkäämään mauttomien kamppanjoiden meille syöttämästä ylipainoisests "oikeasta naisesta" tai kansan ylistämistä aaaaaaaah niin uhkeista ja muhkuista plussapallomalleista! AAAARGGhhh!!Tälläkin hetkellä haluan muuttaa pois paskalandiasta aka länsimaista! Aasiaan jossa laihuutta osataan arvostaa ja jossa läskidenialismiasta ei ole tietoakaan!Ennenkuin ehditte: "Muuta sitten uliuliuliiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!1"Niin muutankinheti kun pystyn sen tekemään. Ihan vaan säilyttääkseni mielenrauhani, helvetti sentäään! Ajattelen ehkä huomenna selvemmin ja pystyn taas kerran hetkellisesti sietämään nämä länkkäreiden ikiihanat sosiaaliset normit, ehkä en! hyvää yötä kaikille jopa kardashianfaneille ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Älkääkä erehtykö kommentoimaan avaukseenu pakskaa sitä en jaksa juuri nyt lukea. Tyytykää alapeukuttamaan ja menkää nukkumaan!!Pusujaaaa kaikenmallisille pullille!!!😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘 #donedonedone, kiitos tuhannesti av mahdollisuudesta avautusa, ei mulla muuta!

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit ovat ilkeää sakkia

Siksi, että 

a) loukkaantuvat, kun heidät teilataan ihmisyyttään myöten pelkästään läskeistä vai 

b) eivät allekirjoita sitä, että vaarallinen alipaino olisi sen terveellisempää kuin vaarallinen ylipaino?

Vierailija
62/65 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

69: Kuulostan kyllä fiksummalta kuin nuo idioottimaiset esimerkkisi.

71: Kerro toki lisää 😏

Tai sitten et. Usko pois, minäkin olen ollut alle 25 v. laihuuden ihannoija, ja nykyään hävettää omat silloiset mielipiteet. 

Sairaalloisen laiha näyttää hyvältä on minusta nykyisin ihan yhtä typerä mielipide kuin että tupakka ja raskaus sopivat yhteen. Molemmat ovat vaarallisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan viiltelyarpia ja ne näyttää tosi hyviltä. Vihaan kaikkia urpoja, joiden mielestä viiltely on vaarallista tai merkki mielenterveysongelmista. Viiltelyarvet on mun juttu ja ne jotka on kuolleet viiltelyyn on vaan vieneet sen liian pitkälle. Mäkin jouduin vaan kerran sairaalaan, kun viilsin liian syvälle. Mut ssss ymmärtää, koska sekin vaan tykkää laihoista eikä se ole anorektinen, vaikka on joskus tunnustanut oksentelevansa. Joten viillelkää itseänne senkin viiltelydenialistit!

Vierailija
64/65 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jotkut jututhan alkaa kuulostamaan ihan niiden botox/silikonit/steroidit valmentajien puheilta jotka ovat sen oman kuntonsa kemian avulla hankkineet ja katsovat alaviistoon ylipainoisia vaikka tv-ohjelmissaan yrittävät esittää niin ystävällistä ja rehellistä ihmistä.

Vierailija
65/65 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin sanoa päinvastaisen kuin viestin 67 kirjoittaja, mutta lihavuudesta. Tosin rajaan sen vain naisia koskevaksi. Jos olisi maa, jossa lihavuus olisi ainoa ihanne ja asiat muutenkin kuin viestissä, muuttaisin sinne heti. Minussa ei litteät vatsat ja kiinteät vartalot herätä mitään positiivista, päinvastoin ja vihaan sitä että laihuus on naisihanne maailmassa. Itse olen normaalipainoinen parikymppinen mies, ja ihan aina ollut tätä mieltä. Muuttaisin tämän asian ihan päinvastoin kuin se on reaalimaailmassa, mutta siinä maassa olisi useimmat muutkin asiat eri tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän