Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arkinen asia/askare jota vihaat, minkä kuuluisi olla mukava tai rentouttava

Vierailija
18.01.2016 |

Avaudutaan ärsyttävistä arkisista asioista, joita suurinosa pitää mukavina. Mikä yleisesti ajateltu mukava asia saa sinut repimään hiuksiasi ja mitä välttelet viimeiseen asti?

Itselläni se on suihku! En vain voi meinata sietää suihkuun menemistä tai siellä olemista. Se vaatteista riisuutuminen ja miettiminen mikä kaikki menee pyykkiin ja mikä ei. Se viileän kylpyhuoneen läpi kävely. Oikean lämpöisen veden saaminen suihkusta. Sitten sitä seisoo siinä tyhmänä veden alla ja hankaa nahkaansa saippualla, odottelee hoitoaineen vaikutusta, ajelee kainaloitaan ja sääriään. Pois tullessa on märkä ja tulee kylmä. Hiukset roikkuvat märkinä ja kylminä, kastellen paidan, tai sitten ne voi survoa epämukavasti pyyhkeeseen tai kuivattaa hiustenkuivaajalla. Kaikki tuntuvat rakastavan suihkuja, minulle ne ovat pakko.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuanlaitto täälläkin. Minusta on käsittämätöntä että joku voi "harrastaa" ruuanlaittoa. Siis yäk! Tylsää puuduttavaa pakkopullaa.

Samoin syöminen. Suurin osa ruuasta on mielestäni pahaa ja syön vain siksi että pysyisin hengissä.

Vierailija
42/55 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset ruokahetket lasten kanssa. Kauhe hälinä ja sotku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ehdottomasti käsien ja vartalon rasvaus... En vaan kertakaikkiaan kestä sitä tahmeaa tunnetta!

Mulla on sama! Tulee kylmä kun ei voi pukea vaatteita heti tahmealle iholle ja jos pukee liian aikaisin niin vaatteet tarttuu ihoon, hyi.

Vierailija
44/55 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen pesu ja hiusten nätiksi laitto ennen ulos lähtöä. Aagh! Ei jaksa! Monesti sipaisen vaan kampaamattomat hiukset ponnarille ja lätsän päähän ja kasvot sipasen vaan vauvojen kosteuspyyhkeellä. :D

Vierailija
45/55 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä minussa on 'vikana' kun kaikki kotityöt on ihan ok?. Useimmat hommat suorastaan mukavia. Eivät rasita aivoja, saan olla ajatuksissani. Tykkään kuskata lapsia ja seurata harkkoja, suihku joka aamu on mukavaa. En keksi yhtäkään vastenmielistä hommaa. Ainoa huono puoli tässä on se että mies yrittää käyttää tilannetta hyväksi. Ei se silti tarkoita että suostun tekemään kaikki kotityöt yksin vaikka ne onkin mukavia. Keksin kyllä vielä mukavampaa tekemistä

Vierailija
46/55 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ehdottomasti käsien ja vartalon rasvaus... En vaan kertakaikkiaan kestä sitä tahmeaa tunnetta!

Mulla on sama! Tulee kylmä kun ei voi pukea vaatteita heti tahmealle iholle ja jos pukee liian aikaisin niin vaatteet tarttuu ihoon, hyi.

En ole ikinä rasvannut koko kroppaa, ajatuskin ällöttää. Kädetkin vain 1-2 kertaa vuodessa jos kuivuvat.

Vierailija
47/55 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään, siis mikään, ei ole niin vastenmielistä ja vaikeaa kuin pakkaaminen ennen matkaa. Ja sama homma matkatavaroiden purkamisen kanssa.

Vierailija
48/55 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden pukeminen talvella ahdistaa. Niin monta kerrosta pitää pukea vaatetta, ärh...

Vierailija
49/55 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta.

Vierailija
50/55 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpeminen. Noin joka toinen vuosi tulee mieleen, että kylpy ois kiva ja yritän laittaa naistenlehdistä tutun koti-span, johon kuuluvat tietty kynttilät, joku ökykallis kylpysuola ja rentouttava musiikki. Menen sinne veteen ja noin kahden minuutin päästä on tylsää, happi loppuu, naama valuu hikeä, ihoa kutittaa ja kylpysuolakin haisee pahalta.

Lopulta olen siellä väkisin jonkun viisin minuuttia, joka tuntuu vähintään tunnilta ja pesun jälkeen olen punainen kuin porsas ja iho on korppua. Lisäksi kylppärissä on ehtinyt tulla niin kuuma että olen hiestä märkä ennen kuin ehdin edes kuivata. Kerran yritin elokuvamaiseen tapaan lukea kylvyssä ja kirja tippui tietenkin veteen, tuloksena sotku ja armoton ketutus.

Vierailija
51/55 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadesuihkut! Puistattavan pelottavia, kaukana rentouttavasta suihkuhetkestä...

Vierailija
52/55 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv. Ne mainokset ja huono ohjelmatarjonta. Luovuin telkkarista jo 6 vuotta sitten. Radiota en kuuntele. Elokuvien kovat äänitehosteet saa aikaan päänsäryn ja hermostuneen fiiliksen. Festarit ja yökerhot, ei tarvinne perustella. Shoppailu, vaatteiden sovittaminen ja järkyttävä valaistus pukukopissa. Jumalanpalveluksissa alkaa ahdistamaan ja väsyttämään. Lapset ja eläimet, en tykkää hoitaa, itsenäisinä ne on kivoja. Mutta yllättäen rentoudun siivotessa ja kokatessa. Pidän myös suihkusta.

Vierailija
53/55 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon rasvaaminen. Käyn mielelläni suihkussa, mutta rasvaaminen on kamalaa. Välttelen toimenpidettä viimeiseen saakka. Minulla on atooppinen iho ja rutikuivat kantapäät. :D

Vierailija
54/55 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että olen maailman ainoa ihminen, joka inhoaa suihkussa käymistä, mutta täällähän on paljon kohtalotovereita! Kaikkein eniten siinä inhoan märkää tukkaa. Lisäksi minulla on tosi kuiva iho, joka kutisee aivan helvetisti aina suihkun jälkeen. Talvisin en mielellään kävisi ollenkaan suihkussa :) Myös tuo jo mainittu lasten kanssa ulkoilu on aina ollut melkoista pakkopullaa.

Vierailija
55/55 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen itsensä laittaminen on ankeaa, tylsää, puuduttavaa ajanhukkaa. Aamusuihkut yhtä helvettiä, pakkomeikki palvelutiskille samoin, ihon rasvaaminen hyi!! Vaateostoksilla luuhaaminen, huh!! Puhumattakaan jostain iltajuhlista, joihin naistenlehtien mielestä on ihana valmistautua. Olen aina paniikissa, mulla ei ole vaatteita enkä jaksa/osaa meikata kuin yhdellä tavalla, en ole kiinnostunut muodista ja tukka on vaikea laitettava, joten sekin on ihan samalla tavalla kuin aina. En jaksa harjoitella jotain juhlakampausta arkena! Ja itse juhlatkin on yleensä yhtä kidutusta. En osaa olla kepeän iloinen, vaan haluaisin vain istua ja jutella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä