Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitokissa miukuu, mitä nyt?!?

Vierailija
18.01.2016 |

Kävelee ympyrää keittiössä ja miukuu. Tuijottaa pelottavan näköisesti :o

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kissanruokasi loppui niin tarjoa sille appelsiiniä. Tykkää varmasti.

Ei mulla ole kuin mandariineja? Ap

Kyllä mandariinitkin käy. Kyllä kissa niihin tottuu. Voit auttaa kissaa tottumaan niihin nopeammin, Kun suljet kissan siihen kissankantolaattikkoon ja luukku kiinni ja mandariinit perään.

Vierailija
62/70 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kissani tykkää tänään minusta niin paljon, että tuli viereen kehräämään vaikka söin appelsiinia. Ihmettelin, että onpa se nyt hellyydenkipeä. Yleensä häipyy kauas sitrushedelmien luota.

Onko se ollut kauan sulla? Miten yleensä leikit sen kanssa, tai millä? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on omat rapinahiirensä jotka se tuo minulle heiteltäväksi silloin kun haluaa leikkiä. Ei kissoja tarvitse liikaa hyysätä, ne tulevat itse luokse silloin kun haluavat seurustella. Parivuotias on meillä.

Tuskin sinulla oleva hoitokissa yhdessä illassa pitkästyy. Se luultavasti vain naukui sitä, että ruokakuppi on tyhjä. Haluaa varmistaa, onko ruokaa saatavissa jatkossakin, kun ei tunne talon tapoja.

Jotkut kissat ovat sellaisia, että hotkivat heti kaiken ruoan mitä on saatavilla, niille pitäisi säännöstellä miten paljon antaa ruokaa kerralla.

Vierailija
64/70 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Kysy nyt vaikka isiltä ja äiskältä miten sitä kissaa hoidetaan...huoh.

Vierailija
65/70 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat kissaa helliä niin puhalla päin naamaa se tykkää tuulenvireestä.

Ei todellakaan kissat tykkää että naamaan puhalletaan.

Luulen ap että sillä on koti/oman ihmisen ikävä :(

Ei tämä kissa ainakaan tykännyt. Se sähisi ja meni pian sohvan alle. Tuijottaa nyt sieltä. Ap

No sitten sinun ei tarvitse huolehtia sen kanssa leikkimisestä. Kissa pitää sinua ymmärtämättömänä ja mahdollisesti vaarallisena hölmönä, ja pysyy kaukana sinusta. On onnellinen kun pääsee omaan kotiinsa.

Vierailija
66/70 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissalle on vaarallista olla pitkään syömättä. Onko nyt niin, ettei kissalle ole aamupalaa? Itse pidän aina naksuja tarjolla, mutustaa niitä yöllä eikä tule aamulla nälkäänsä herättämään minua.

Vierailija
67/70 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on vasta vähän aikaa ollut hoidossa, se voi olla ihan vain hämillään. Minulla oli syksyllä tuttujen kissa pari viikkoa, kaksi ensimmäistä yötä sillä meni rääkyessä, sitten se uskoi olevansa turvallisessa paikassa ja vaikeni.

Vierailija
68/70 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissalle on vaarallista olla pitkään syömättä. Onko nyt niin, ettei kissalle ole aamupalaa? Itse pidän aina naksuja tarjolla, mutustaa niitä yöllä eikä tule aamulla nälkäänsä herättämään minua.

Ei sille nyt ole aamupalaa. Ellei sille sitten voi syöttää ihan broileria? Mulla on minuuttipihvejä. Ap

Vierailija
69/70 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit syöttää broileria :)

Vierailija
70/70 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kissalle tyhjä vessapaperirulla leluksi. Myös pahvilaatikko, muovilaatikko tai vaikka pyyhekieppi lattialla voi olla mukava pesäpaikka mihin rauhoittua.