Hoitokissa miukuu, mitä nyt?!?
Kävelee ympyrää keittiössä ja miukuu. Tuijottaa pelottavan näköisesti :o
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Eli se on sulla kylässä ja kysyy miksi minä olen täällä senkin huono palvelija ja se ajattelee että jos minä vaan olisin leijonan kokoinen söisin sinut tyhmä ihminen.
Niin, tästähän oli hiljan tutkimus. Iltasanomissa tms kerrottiin että näin todellakin on. Tosin kukaan kissanomistaja ei taida uskoa siitä "tutkimuksesta" sanaakaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna vettä! Vaikka kupista.
Käykö vaikka tavallinen, pieni kahvikuppi, ei siis muki? Ap
Ihan mikä vaan kuppi tai muki kunhan kissa vaan saa juodakseen.
Kiitos! Laitoin pikkumukiin, ajattelin vain saako juotua siitä kun on ne viikset mutta saa kai kun veden pinta on korkealla. Ap
Syvä lautanenkin käy vesikupiksi.
Se voisikin olla parempi kuin tuo muki ettei ne viikset kastu. Laitan myös syvään lautaseen niin saa sitten juoda kummasta vaan. Ja pyyhe alle ettei kastele parkettia kun käy juomassa. Ap
Varmasti kaikki kissanomistajat tietää että kissat pitää heitä palvelijoinaan, ei pidä miettiä asiaa niin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt noita kissanpesutrolleja usko. Kissaa ei pestä.
Ok, kuulostikin aika pelottavalta eikä pesusta ollut omistajan kanssa puhetta. Ap
Kissa kannattaa pestä pesukoneessa, laitat vaan sille snorkkelin :3
Jos haluat kissaa helliä niin puhalla päin naamaa se tykkää tuulenvireestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se on sulla kylässä ja kysyy miksi minä olen täällä senkin huono palvelija ja se ajattelee että jos minä vaan olisin leijonan kokoinen söisin sinut tyhmä ihminen.
Niin, tästähän oli hiljan tutkimus. Iltasanomissa tms kerrottiin että näin todellakin on. Tosin kukaan kissanomistaja ei taida uskoa siitä "tutkimuksesta" sanaakaan..
Uskottava tutkimus tuosta tuijotuksesta päätellen. Laitan kyllä varoiksi makuuhuoneen oven kiinni ettei yöllä käy kimppuun tai jotain. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä! Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kissat tykkää että naamaan puhalletaan.
Luulen ap että sillä on koti/oman ihmisen ikävä :(
Taitaa olla nälkä ja haluaa ruokaa. Lisäksi voi olla omistajaa ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Tän on pakko olla provo.
Ja äärimmäisen typerä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kissat tykkää että naamaan puhalletaan.
Luulen ap että sillä on koti/oman ihmisen ikävä :(
Ei tämä kissa ainakaan tykännyt. Se sähisi ja meni pian sohvan alle. Tuijottaa nyt sieltä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän on pakko olla provo.
Ja äärimmäisen typerä sellainen.
Ei mulla ole koskaan ollut lemmikkiä eikä kotona asuessakaan isin allergian takia. Ap
Ellei sinulla ole hiustenkuivaajaa niin voit laittaa kissan kuivausrumpuun ja puolen tunnin ohjelma riittää.
Jos kissanruokasi loppui niin tarjoa sille appelsiiniä. Tykkää varmasti.
Huono provo tai sitten kissan omistaja on erehdyksessä antanut eläimensä hoitoon totaalivajakille.
Vierailija kirjoitti:
Jos kissanruokasi loppui niin tarjoa sille appelsiiniä. Tykkää varmasti.
Ei mulla ole kuin mandariineja? Ap
Vierailija kirjoitti:
Huono provo tai sitten kissan omistaja on erehdyksessä antanut eläimensä hoitoon totaalivajakille.
:( Ap
Minun kissani tykkää tänään minusta niin paljon, että tuli viereen kehräämään vaikka söin appelsiinia. Ihmettelin, että onpa se nyt hellyydenkipeä. Yleensä häipyy kauas sitrushedelmien luota.
Jos on ollut vasta vähän aikaa niin todennäköisesti on vaan ihmeissään uudesta paikasta ja ventovieraasta ihmisestä, järjestä joku rauhallinen piilopaikka jossa voi tuntea olonsa turvalliseksi... ja ruokaa tarjota tottakai. Kai se on jo tajunnut missä on hiekka-astia...
Ok, kuulostikin aika pelottavalta eikä pesusta ollut omistajan kanssa puhetta. Ap