Muita jotka eivät pidä kissoista?
Ei kannata lukea jos olet kissojen ystävä. En siis pidä kissoista, eikä siinä mitään, mutta nämä kissoja palvovat omistajat ovat asia erikseen. He ovat suorastaan ärsyttäviä kun he ylistävät mirrejänsä maasta taivaisiin ja kuvittelevat olevansa itsekin parempia ihmisiä tämän takia. Ei koiranomistajat ole yhtä ärsyttäviä.
Kommentit (47)
Kissaihmiset ovat korostamassa itseään ja hienouttaan kun ovat fiksuina ihmisinä ottaneet ylvään eläimen kotiinsa. Kissat on tylsiä. Huomaa kyllä että kissaihmiset on niinku kissat: ylväitä, itsekeskeisiä ja pöyhkeitä.
Jos joku ei pidä kissoista niin tarviiko olla marisemassa kuinka kaikkien on pidettävä kissoista ja kamalat ihmiset eivät pidä kissoista! Ei kestetä sitä että yksinkertasesti kaikki vain eivät pidä kissoista eikä tarvi. Mutku minä minä ja minun kissat ja kissa kissa.
Lähinnä ihmettelen miten joku voi oikeasti VIHATA toisten lemmikkejä.. kamalaa
Olet selvästikin psykopaatti, hakeudu hoitoon!
Kissojen omistajat ovat lähes poikkeuksetta aivan täyshörhöjä, kämppänsä haisee kuselle ja karvoja joka paikassa. Eihän se tietenkään kissojen vika ole, mutta en todellakaan voi sietää niitäkään. Moukuvia ja ärsyttäviä karvakasoja, jotka haisevat pahalle.
Pidän pääosin kaikista kissoista, paitsi käytösvirheellisistä.
Kaikista eniten pidin kaverin älykkäästä kissasta joka luuli että se on koira. Siis kaverin koira imetti sitä pienenä. Kisu tuli ilman valjaita lenkille mukaan koiran kanssa ja sai muutenkin olla vapaana.
On ollut kämppiksiä joilla on ollut kiva kissa ja kaipaan niitä. Kuitenkin kerran yhdellä kämppiksellä oli seko kissa joka yritti paskoa sänkyyni. Se ei ollut mieluisin kokemus. Se sai aina hulluja spurttikohtauksia pitkin yötä ja päivää ja paskoi stressissä vessan lattialle.
Jos hankin kissan niin ehdottomasti sellaisen joka luulee olevansa koira tai koiramainen kissa. Ehkä eniten haluaisin kanarianlinnun
Ja minun kokemukseni mukaan kissaihmiset arvostavat ihmisten tilaa ja itsenäisyyttä, he arvostavat oma-aloitteisia hellyydenosoituksia. Kissaihmiset ymmärtävät erilaisia elämönvalintoja ja pitävät heikompien puolta. Kissaihmiset eivät usein ole erityisen sosiaalisia, mutta he ovat paikalla aina kun on tosi kyseessä ja kaipaat ystävää.