Onko sinulla turkki?
Kommentit (32)
Lammaskelsiturkki, kirpparilta ostettu. Käytän näillä paukkupakkasilla ja on lämmin.
Minkkiturkki, tumma ja pitkä.
Mahtavan lämmin -voin suositella.
vain täydenkuun aikaan terv. susi hukkanen
On toki, nätti turkki onkin, kaunis punaruskea, vähän vaaleita raitoja.
Myös viehättävä häntä ja komeat viikset.
Miauh!
Äidiltä peritty pitkä minkkiturkki.
Totta kai olen ostanut aidon eläimeltä nyljetyn turkin, koska sellaisen käyttäminen nyt vain sopii mulkvistimaisen narsistiseen luonteeseeni.
Mulla on perittyjä turkkeja. Minkkiturkki ja puoliturkki biisamia. Lyhyen minkkiturkin sain myytyä. Olen yrittänyt myydä noita, ihan pilkkahinnalla, mutta ei ole kuin tuo yksi mennyt kaupaksi. Onhan ne lämpimiä, mutten tykkää käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai olen ostanut aidon eläimeltä nyljetyn turkin, koska sellaisen käyttäminen nyt vain sopii mulkvistimaisen narsistiseen luonteeseeni.
Plussana turkinkäytölle on se että se ärsyttää kaltaistasi roskaväkeä, hih!
Ihminen nyt vaan käyttää eläimiä ja luonnonvaroja hyväkseen. Koita sopeutua siihen.
Ei ole, eikä tule. Lämminhän se varmasti ois, mutta muitakin lämpimiä vaihtoehtoja onneksi on.
Täyspitkä ruskea naarasminkkiturkki. Käytän ja on ihanan lämmin.
Kyllä on, anopilta saatu soopeliturkki. Saatan joskus teetättää vielä lyhyen minkkiturkin. Miehen kaverilla on nimittäin minkkitarha, josta saataisiin nahat edulliseen hintaan :)
Mulla on aina turkki sillonku en oo sheivannu.
Oikeaa turkkia ei ole eikä koskaan tule. Paitsi lammasturkissa en kyllä näe mitään vikaa.