Ei ole varaa erota, joten muutettiin isompaan
Meillä siis suhde ajautunut rakkaudettomaksi ja seksittömäksi miehen pahantuulisuuden ja mun masennuksen vuoksi. Vitutti katsella sitä naamaa samassa huoneessa. Olen yrittäjä, mies pienipalkkainen!(koska on laiska paska) ja ero tulisi kohtuuttoman kalliiksi tässä vaiheessa. Joten vaihdettiin isompaan, ed 78m2-> 120m2 ja kummallekkin omat makkarit, miehen lapsille oma huone ja mulle työhuone. Meidän huoneet niin kaukana toisistaan kuin mahdollista. Suosittelen kyllä kaikille eroamassa oleville pareille tällaista ratkaisua, jos ero kävisi liian kalliiksi/haluatte yrittää lasten vuoksi (teitäkin kun on)
Me ei miehen kanssa nähdä juuri ollenkaan, ja toimii hyvin.
Kommentit (43)
parempi tilanne kuin monilla ns. rakkausliittojen lapsilla. Rakkauteen kun tuppaa kuulumaan myös tulisia riitoja. Sen sijaan teillähän on ihan ideaalitilanne, rauhallista ja miehellä aikaa lapsille, kun ei aika mene vaimon kanssa pelehtimiseen. Erittäin hyvä.
Ap täällä moi. Kiva että syntyi keskustelua.
Jos olisi yhteisiä lapsia, pitäisin tätä myös ihan on tilanteena. Lapset näkisivät kumpaakin vanhempaansa, ei riitoja, kaikki hyvin. Yksin en saisi samanlaista elintasoa, ei mieskään. Ei munkaan yrityksellä kulta-aika ole nyt päällä. Aiemmin kummallakin meni taloudellisesti hyvin ja saatiin lainat maksettua.
Mitä miehen lapsiin tulee, aina heillä on ollut isänsä luona oma huone. Mulla ei ole aiemmin kotitoimistoa, omalla sisäänkäynnillä! Joten tää on kaikin puolin win-win tilanne.
Ja arvatkaa mitä. Ne miehenkin lapset on tosi mukavia, eikä mikään riippakivi. Minulla ei ole lapsia, ja olen ollut näiden lasten elämässä niin pitkään etten nähtävästi haluakaan omia.
En koe että elämäni menee hukkaan, mutta tietysti jos mielipide muuttuu niin silloin on aika jatkaa eteenpäin.
Ap
En nyt ymmärrä minkä takia kaikki järjestelyt? Ap:llä nähtävästi rahaa asua omillaan, jos mies oli se pienipalkkainen. Teillä ei ole yhteisiä lapsia, ei mitään velvotteita edes yrittää olla yhdessä. Ap et edes tarvitsisi noin isoa asuntoa yksin, vaan pienempikin riittäisi, kun ei tarvitsisi tilaa kuin yhdelle. Ymmärtäisin ratkaisun väliaukaisesti, jos yhteisiä lapsia, jotka pieniä, mutta teillä ei lopulta mitään muuta kuin liittonne, joka helppo ja nopea purkaa. Mies pienituloisena " voittaa", koska voi näin tarjota lapsilleen oman huoneen, isomman asunnon. Mitä sinä turhaan tuhlaat omia vuosiasi tuollaiseen elämään??