Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole varaa erota, joten muutettiin isompaan

Vierailija
18.01.2016 |

Meillä siis suhde ajautunut rakkaudettomaksi ja seksittömäksi miehen pahantuulisuuden ja mun masennuksen vuoksi. Vitutti katsella sitä naamaa samassa huoneessa. Olen yrittäjä, mies pienipalkkainen!(koska on laiska paska) ja ero tulisi kohtuuttoman kalliiksi tässä vaiheessa. Joten vaihdettiin isompaan, ed 78m2-> 120m2 ja kummallekkin omat makkarit, miehen lapsille oma huone ja mulle työhuone. Meidän huoneet niin kaukana toisistaan kuin mahdollista. Suosittelen kyllä kaikille eroamassa oleville pareille tällaista ratkaisua, jos ero kävisi liian kalliiksi/haluatte yrittää lasten vuoksi (teitäkin kun on)
Me ei miehen kanssa nähdä juuri ollenkaan, ja toimii hyvin.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[...onhan niitä perheitä missä tapellaan jatkuvasti tai toinen/kumpikin asettaa päihteet edelle.

Ap

Onhan toikin toki peruste jatkaa parisuhdetta... jollakin on kuitenkin vielä huonompi tilanne ja jatkaa silti...

Vierailija
22/43 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ap usko sekunttiakaan etteikö miehesi hommaa jonkun rakastajattaren ja pane hänen luonaan. Onneksi se ei ap sua haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tarvitsen autoa koko päivän niin vien miehen ja haen kun pääsee.

Ap

Hiukan ristiriitaista aloituksen kanssa jos että käytännössä näe (juuri) koskaan.

Ei ole. Harvassa nuo tapaukset ovat.

Ap

Jos ne on tosi harvinaisia miksi ne ei onnistuisi jos asuisitte erillään, vaikka kilometrin päässä toisistanne?

Toki kukin tyylillään, mutta... hiukan tuntuu olevan selittelyä miksi ratkaisu pitäisi olla parempi mitä se todellisuudessa kuulostaa.

Vierailija
24/43 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten seksihommat? mies tuskin tuohon tyytyy joten eiköhän sinne kohta uusi nainen muuta miehesi kanssa asumaan.

Sen verran mukavuudenhaluinen ihminen että tuskin. Mutta jos löytää uuden niin se on sitten sen ajan murhe, joudutaan luopumaan tästä järjestelystä sitten.

Ollaan kuitenkin tätä uutta ostaessa keskusteltu asia ja päädytty kumpikin parhaana vaihtoehtona.

Ap

Mitä se ap sua haittaa jos mies panee jotain muutakin naista?

Ei se haittaakkaan, voihan se olla että on jo uusi. Mutta jos toisi meille kotiin niin menisi jo vähän yli, enkä kyllä usko että se uusi nainenkaan hirveästi ilahtuisi kun vaimo istuisi vierailun ajan olkkarissa.

Ei se se vaan toimisi niin, ja varmasti se uusi nainenkin haluaisi oikean suhteen. Enkä usko että kukaan nainen haluaisi jakaa kotiaan miehensä vaimon/ex-vaimon kanssa. Ja mua ei voi kodistani häätää, joten olishan tuo aika erikoista kolmisin asua.

Ap

Vierailija
25/43 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tarvitsen autoa koko päivän niin vien miehen ja haen kun pääsee.

Ap

Hiukan ristiriitaista aloituksen kanssa jos että käytännössä näe (juuri) koskaan.

Ei ole. Harvassa nuo tapaukset ovat.

Ap

Jos ne on tosi harvinaisia miksi ne ei onnistuisi jos asuisitte erillään, vaikka kilometrin päässä toisistanne?

Toki kukin tyylillään, mutta... hiukan tuntuu olevan selittelyä miksi ratkaisu pitäisi olla parempi mitä se todellisuudessa kuulostaa.

No nuo em. syyt.

Ja ei, ei haittaa jos on jo uusi nainen. Mutta tuskin oman mukavuudenhalunsa vuoksi tuo häntä meille.

Vastailen tässä teidän kysymyksiin ihan vain tylsyyttäni. Kohta kuitenkin aloitan työt.

Ap

Vierailija
26/43 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[

Ei se se vaan toimisi niin, ja varmasti se uusi nainenkin haluaisi oikean suhteen.

Ap

Miksi ei toimisi ja millainen se oikea suhde sitten on tai olisi?

Vierailija
27/43 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten seksihommat? mies tuskin tuohon tyytyy joten eiköhän sinne kohta uusi nainen muuta miehesi kanssa asumaan.

Sen verran mukavuudenhaluinen ihminen että tuskin. Mutta jos löytää uuden niin se on sitten sen ajan murhe, joudutaan luopumaan tästä järjestelystä sitten.

Ollaan kuitenkin tätä uutta ostaessa keskusteltu asia ja päädytty kumpikin parhaana vaihtoehtona.

Ap

Ei se haittaakkaan, voihan se olla että on jo uusi. Mutta jos toisi meille kotiin niin menisi jo vähän yli, enkä kyllä usko että se uusi nainenkaan hirveästi ilahtuisi kun vaimo istuisi vierailun ajan olkkarissa.

Ei se se vaan toimisi niin, ja varmasti se uusi nainenkin haluaisi oikean suhteen. Enkä usko että kukaan nainen haluaisi jakaa kotiaan miehensä vaimon/ex-vaimon kanssa. Ja mua ei voi kodistani häätää, joten olishan tuo aika erikoista kolmisin asua.

Ap

Voihan mies toki panna rakastajattarensa luona mutta ei tuollainen 3 kimppa samassa asunnossakaan mahdoton asia ole. Tunnen sellaisen parin jolla on sellainen. Eipä siinä ap sit auta kun sun hyväksyä se.

Vierailija
28/43 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkiliittoja on ollut aina, lapset ei ole apn omia. Kaikki voittaa, mikä ongelma? Kaduttaako kun ette keksineet itse? Kolmas isukki kierroksessa ja vieläkään ei hyvä?

Vierailija
29/43 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nuo em. syyt.

Ap

Auto asian suhteen? En oikein ymmärtänyt miten ne vaikuttaa, mutta ei kai mun tarvikkaan...

Vierailija
30/43 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nyt kyllä lasten etu ole,sori vaan.Lasten etu ja turvallisuus muodostuu vanhempien onnellisuudesta eli siitä että ne on yhdessä suhteessa tai elää sinkkuina ja on tyytyväisiä siihen.Ei joku ratkaisu jossa ei haluta nähdä toista ja homma pysyy sillä kasassa ole lapselle edes hyvä malli parisuhteesta.Millaisen rakkauskäsityksen sä oikeesti haluat viedä eteenpäin lapsille ja hei haloo,entäs sun elämä?!

Vierailija
31/43 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Voihan mies toki panna rakastajattarensa luona mutta ei tuollainen 3 kimppa samassa asunnossakaan mahdoton asia ole. Tunnen sellaisen parin jolla on sellainen. Eipä siinä ap sit auta kun sun hyväksyä se.

Mikä ihmeen tarve sulla on tulla näpäyttelemään? Tervetuloa vaan jos siltä tuntuu, mutta mä en sitten kyllä lähde ennen kuin siltä tuntuu. Lisäksi kyse on munkin omaisuudesta, ei vain mieheni, joten ilman vuokrasopparia ei pääsisi meille muuttamaan edes mieheni luvalla. Minulla on myös oikeus kutsua poliisit poistamaan asunnosta vieraat ihmiset.

Ap

Vierailija
32/43 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se nyt kyllä lasten etu ole,sori vaan.Lasten etu ja turvallisuus muodostuu vanhempien onnellisuudesta eli siitä että ne on yhdessä suhteessa tai elää sinkkuina ja on tyytyväisiä siihen.Ei joku ratkaisu jossa ei haluta nähdä toista ja homma pysyy sillä kasassa ole lapselle edes hyvä malli parisuhteesta.Millaisen rakkauskäsityksen sä oikeesti haluat viedä eteenpäin lapsille ja hei haloo,entäs sun elämä?!

Lapset ei ole mun omia, ja isä se päättää millaisen mallin suhteesta haluaa antaa lapsille. Mun oma elämä voi hyvin, en nyt kaipaa miestä. Mutta jos sopiva tulisi vastaan niin mikä jottei. Oma elämäni voi hyvin, käyn kavereillani ja he meillä. Harrastan, teen töitä ja matkustelen.

Ja nyt tosiaan jatkan töitä, hyvää päivänjatkoa teille!

Ap

Vierailija
33/43 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mikä ihmeen tarve sulla on tulla näpäyttelemään? Tervetuloa vaan jos siltä tuntuu, mutta mä en sitten kyllä lähde ennen kuin siltä tuntuu. Lisäksi kyse on munkin omaisuudesta, ei vain mieheni, joten ilman vuokrasopparia ei pääsisi meille muuttamaan edes mieheni luvalla. Minulla on myös oikeus kutsua poliisit poistamaan asunnosta vieraat ihmiset.

Ap

Sä vaikutat todella lapselliselta kun uskot että tuollainen toimisi. Olen nähnyt elämässäni paljon ja tiedän ettei tuollainen tule toimimaan. Voit vielä yllättyä kun mies raahaa toisen naisen kotiinne.

Vierailija
34/43 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Eronneet katkerat ämmät ne täällä vain kommentoi. Hyvä, jos jonkun onnistuu pelastaa avioliittonsa tuolla tavalla. Kamalaa sakkia täällä kommentoimassa, taitavat olla oikeaa wt-sakkia; miehelle aivan oletusarvoisesti kuvitellaan uusia naisseksikumppaneita, aivan kuin se olisi sitten se terve malli perheen lapsille, että hässitään eronneina ympäriinsä, hyi helvetti!

Minun vanhempani olivat asumuserossa, ja mulla on pitempi liitto tällä hetkellä, kuin heidän yhdessä elämänsä liitto oli, joten ihan hyvä malli se on ollut elämälle.

En vaan ymmärrä näitä puheita lasten saamasta huonosta esimerkistä heti jos liitto ei ole kaunis kuin satu. Paskapuhetta! Lapsille se, että vanhemmat pysyvät yhdessä on henkisesti tosi tärkeää, jos kumpikin ovat ihan täyspäisiä. Uusperhekuviot ne vasta helvetillinen malli ovatkin, koska aina siinä on eturistiriitoja sen kanssa, että äidille onkin yhtäkkiä tärkeämpi kuin minä joku, jolle en ole edes sukua.

Koska terveessä liitossahan ne vanhemmat ovat ensin se yksikkö, joilla on sitten lapsia. Eli vanhempien keskinäinen rakkaus on se tärkein. Sitten he rakastavat lapsiaan, eri rakkaudella tosin ja yhtä paljon tai jopa enemmänkin, mutta lasten ei aovi mennä kumppanin tilalle. Bio-vanhemman on ok ottaa se paikka lapselta, mutta ei jonkun joka ei ole lapselle sukua! Niin se vaan menee.

Vierailija
35/43 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ei ole mun omia, ja isä se päättää millaisen mallin suhteesta haluaa antaa lapsille.

Ap

Toki mutta aloituksessa sä vähän niikuin suosittelit että ratkaisu voisi hyvin olla toimiva vaihtoehto jos ja kun parisuhdetta halutaan jatkaa nimenomaan myös ns. lasten takia.

Vierailija
36/43 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset olisivat teidän yhteisiä, ratkaisu olisi hyvä, mutta nyt en kyllä tajua, miksi viitsit pelleillä noin. Lapsilla on jo äiti ja isä. Miksi sun pitää jatkaa asumista paskan äijän kanssa? Käytät taloudellisesti hyväksesi?

Vierailija
37/43 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olen miettinyt samanlaista ratkaisua. Meillä tosin yhteiset lapset. Suhteessa seksi on ikuinen riitelyn aihe kun miehellä ylikehittynyt libido. Voisi kaatua tuohon seksijuttuun...

Vierailija
38/43 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ai ap ei ole lasten bio-äiti. No, entistä enemmänhän toi on sit hyvä ratkaisu. Tuskin ne lapsetkaan haluavat, että isä vaihtaa kumppaniaan kuin sukkaa ja noin lapsetkin saavat isästään isomman siivun, kun siellä ovat. Oikein hyvä ratkaisu, arvostan!

Minäkin olisin halunnut oman kaksion mihin vetäytyä perhe-elämästä, mutta ei tullut sopivaa taloa vastaan erillisellä kaksiolla :)

Vierailija
39/43 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapset olisivat teidän yhteisiä, ratkaisu olisi hyvä, mutta nyt en kyllä tajua, miksi viitsit pelleillä noin. Lapsilla on jo äiti ja isä. Miksi sun pitää jatkaa asumista paskan äijän kanssa? Käytät taloudellisesti hyväksesi?

Jos ajattelen omaa uuteen suhteeseen mennyttä isääni, niin parempi ratkaisuhan tuo on, kuin tosiaan isä tuuliajolla panemassa satunnaista av-mammaa. Katsos, kaikki ei löydä aina vaan uutta ja uutta ja uutta KUNNON kumppania. Parasta pysyä sen kanssa, jonka viat jo tuntee...

Vierailija
40/43 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkiliittoja on ollut aina, lapset ei ole apn omia.

Aloituksessa annetaan kyllä ymmärtää että osapuolilla ei juuri mitään muuta yhteistä ole kuin suurempi asunto... ei oikein voi puhua järkiliitosta tai mistään liitosta ylipäätään. Toki matkan varrella niitä muitakin yhteisiä asioita on ilmaantunut jotka kertoo enemmän ainakin jonkin tasoisesta parisuhteesta joka (yritetään)perustellaan lähinnä järki syillä.