Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen ei mielestänne pitäisi päästä matkoille?

Vierailija
17.01.2016 |

Mielestäni sellaisen, joka ei ole töissä tai opiskele. Eri asia on tietysti, jos on jo vanha.

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläväinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläminen on ykkösasia, ei työnteko. Sitäpaitsi työttömänä oleminen ei ole lomailua.

Absurdi lause ja osoittaa ymmärtämättömyyttä. Työnteko on osa elämää. Ennen metsästettiin mammutteja, nyt tehdään töitä. Sama asiaa, elämän jatkuvuuden varmistamista, eli osa elämää. 

Absurdit ihmiset kirjoittavat absurdeja kommentteja. Sellaisia valtaosa tämän palstan kirjoittajista on. Näkeehän sen tuosta kun on saanut noin paljon yläpeukkuja eikä yhtään alapeukkua.

Vierailija
82/114 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmastotieteilijä kirjoitti:

Kivasti toi lentäminen tuhoaa tota ilmakehää.  Kohta kuollaan kaikki kun aurinko porottaa meidät hengiltä. Sit ei tarvii lentää viikoksi etelään. :D  

Eli matkustaminen pitäisi kieltää lähes kaikilta, mutta eihän se tietenkään tule tapahtumaan.  

Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellun.

Vierailija
84/114 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sellaisen, joka ei ole töissä tai opiskele. Eri asia on tietysti, jos on jo vanha.

Hahaa minä olin vuoden työttömänä enkä opiskellut tai tehnyt muutakaan järkevää, ihan omasta tahdosta. Mies vei minut viikon reissulle New Yorkiin! Teki hyvää ja jaksoin taas lööbailla. Ärsyttääkö? Olin niin ansainnut sen!

Vierailija
85/114 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin päästä? Kuka sen sitten estäisi? Haluaisiko ap valtion jakelevan matkustuslupia joiden saamiseksi pitäisi täyttää tietyt kriteerit, ja ilman sitä ei saisi poistua maasta? 

Eikä nyt jätetä puolitiehen kun kerran Pohjois-Koreaksi ruvetaan, otetaan samalla käyttöön maan sisäinen passi joka sallii kaupungista toiseen siirtymisen vain viranomaisten luvalla. Jos ei ole riittävästi rahaa ja/tai leimattua todistusta työasiasta, kansalaisen on rangaistuksen uhalla pysyttävä omassa kaupungissaan. 

Toukokuussa minä "pääsen" taas mukavalle kahden viikon matkalle Pariisiin. En tiedä olenko ap:n mielestä ansainnut sen joten lupaan yrittää potea syyllisyyttä matkalla lentokentälle ;)

Vierailija
86/114 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa minä olin vuoden työttömänä enkä opiskellut tai tehnyt muutakaan järkevää, ihan omasta tahdosta. Mies vei minut viikon reissulle New Yorkiin! Teki hyvää ja jaksoin taas lööbailla. Ärsyttääkö? Olin niin ansainnut sen!

Vai niin. Itse en kyllä tuollaista kumppania pitkään katsoisi.

Vierailija
87/114 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin päästä? Kuka sen sitten estäisi? Haluaisiko ap valtion jakelevan matkustuslupia joiden saamiseksi pitäisi täyttää tietyt kriteerit, ja ilman sitä ei saisi poistua maasta? 

Eikä nyt jätetä puolitiehen kun kerran Pohjois-Koreaksi ruvetaan, otetaan samalla käyttöön maan sisäinen passi joka sallii kaupungista toiseen siirtymisen vain viranomaisten luvalla. Jos ei ole riittävästi rahaa ja/tai leimattua todistusta työasiasta, kansalaisen on rangaistuksen uhalla pysyttävä omassa kaupungissaan. 

Toukokuussa minä "pääsen" taas mukavalle kahden viikon matkalle Pariisiin. En tiedä olenko ap:n mielestä ansainnut sen joten lupaan yrittää potea syyllisyyttä matkalla lentokentälle ;)

Et ole mielestäni ansainnut jos olet laiskuuttasi työttömänä. Muuten kyllä. Mutta sinähän teet niin kuin itse haluat. Tämä on vain minun mielipiteeni.

Vierailija
88/114 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole mielestäni ansainnut jos olet laiskuuttasi työttömänä. Muuten kyllä. Mutta sinähän teet niin kuin itse haluat. Tämä on vain minun mielipiteeni.

Minusta sinä et kyllä ole ansainnut netinkäyttöoikeutta kun et edes käy töissä tai opiskele. Tämä on työväline, tiedonlähde ja kommunikointiväylä tärkeille asioille. Nyt tiehesi parempien ihmisten näkyviltä, ei nettiä sinulle! 

Siis ihan vaan minun mielipiteeni :D

Vierailija
89/114 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta sinä et kyllä ole ansainnut netinkäyttöoikeutta kun et edes käy töissä tai opiskele. Tämä on työväline, tiedonlähde ja kommunikointiväylä tärkeille asioille. Nyt tiehesi parempien ihmisten näkyviltä, ei nettiä sinulle! 

Taisit keksiä tuon ihan äsken! :D

Vierailija
90/114 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun appivanhempien, jotka edustavat ns vanhaa kansaa, mielestä ihmiset joilla on aikaa ja  varaa matkustaa vapaa-aikanaan, on liian helppoa.

Heidän mielestään laivaristeilyt Tallinnaan ja Tukholmaan pitää lopettaa kokonaan koska niillä vain juopotellaan ja Suomi jää vaille alkoholiverotuloja. Pitkät ulkomaanmatkat pitää kieltää työssäkäyviltä, koska silloin heitä ei tavoita puhelimella vuorokauden ympäri. Heidän isännöitsinäjsä oli esim vuosi sitten Karibialla kalastamassa barrakuudoja ja sitä hänen ei olisi saanut tehdä, kun hänelle ei voinut soittaa ja kysyä tärkeistä asioista!

Myös erilaiset työpaikkojen järjestämät kokoukset ja seminaarit vieraalla paikkakunnalla pitäisi heidän mielestään kieltää koska osallistujat eivät ole silloin hoitamassa perheitään, ja sellaiset seminaarit järjestetään kuitenkin kuluttajien ja veronmaksajien rahoilla.

Suomen pitäisi heidän mielestään myös erota EU:sta koska europarlamentaarikkojen ja virkamiesten matkat Brysselin ja Strasbourgiin vievät Suomen vararikkoon!

Vain kesämökkeily ja erämatkailu kotimaassa jossa vaelletaan luonnossa ja kalastetaan, metsästetään tai marjastetaan olisi heidän mielestään sallittua matkailua.

Vierailija
91/114 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millähän logiikalla kukaan joka ei käy töissä eikä opiskele ei ansaitse käyttää nettiä? Kyllä hekin saavat hankkia tietoa ja kommunikoida.

Vierailija
92/114 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun appivanhempien, jotka edustavat ns vanhaa kansaa, mielestä ihmiset joilla on aikaa ja  varaa matkustaa vapaa-aikanaan, on liian helppoa.

Heidän mielestään laivaristeilyt Tallinnaan ja Tukholmaan pitää lopettaa kokonaan koska niillä vain juopotellaan ja Suomi jää vaille alkoholiverotuloja. Pitkät ulkomaanmatkat pitää kieltää työssäkäyviltä, koska silloin heitä ei tavoita puhelimella vuorokauden ympäri. Heidän isännöitsinäjsä oli esim vuosi sitten Karibialla kalastamassa barrakuudoja ja sitä hänen ei olisi saanut tehdä, kun hänelle ei voinut soittaa ja kysyä tärkeistä asioista!

Myös erilaiset työpaikkojen järjestämät kokoukset ja seminaarit vieraalla paikkakunnalla pitäisi heidän mielestään kieltää koska osallistujat eivät ole silloin hoitamassa perheitään, ja sellaiset seminaarit järjestetään kuitenkin kuluttajien ja veronmaksajien rahoilla.

Suomen pitäisi heidän mielestään myös erota EU:sta koska europarlamentaarikkojen ja virkamiesten matkat Brysselin ja Strasbourgiin vievät Suomen vararikkoon!

Vain kesämökkeily ja erämatkailu kotimaassa jossa vaelletaan luonnossa ja kalastetaan, metsästetään tai marjastetaan olisi heidän mielestään sallittua matkailua.

Ihan ymmärrettävää, jos kuuluu vanhaan kansaan.

Vierailija
93/114 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko edelleen työttömänä ja alkaako lööbailu taas väsyttää?

Vierailija
94/114 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotonta vankeusrangaistusta suorittavien. Kaikki muut saa matkailla vapaasti.

Oikein!

Vierailija
95/114 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotonta vankeusrangaistusta suorittavien. Kaikki muut saa matkailla vapaasti.

Eikä pitäisi päästä sen jälkeenkään. Tiedä mitä niiden päähän siellä matkalla pälkähtää.

Vierailija
96/114 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOi jumalauta, teidät kaikki pitäisi asuttaa Linkolan torppaan.

Oppisitten tavoille.

Vierailija
97/114 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lta pitäis kieltää kaikki matkat!

Vierailija
98/114 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lta pitäis kieltää kaikki matkat!

You don't say?

Vierailija
99/114 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppisitten tavoille.

Linkola on kyllä idiootein julkisuuden henkilö jonka tiedän!

Vierailija
100/114 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppisitten tavoille.

Linkola on kyllä idiootein julkisuuden henkilö jonka tiedän!

Pah! Linkola jos kuka on nero!