Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tilata ebaysta?

Vierailija
17.01.2016 |

Voiko maksaa suoraan pankista ostoksia, vai onko pakko käyttää jotain pay pällejä?

Ei kiinnostaisi ollenkaan opetella kahta palvelua yhden hinnalla, vaan maksaa lasku suoraan pankista, kun en näe näissä välikäsissä mitään lisäarvoa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pay pall on turvallinen. Kannattaa opetella sen käyttö sit on iisii.

Vierailija
2/21 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenkielisiä ebayohjeita on netti pullollaan. Ja paypal on muuten erittäin kätevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eBayssa maksaminen onnistuu käytännössä vain ja ainoastaan paypalin kanssa. Helppo käyttää.

Vierailija
4/21 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi maksaa pankista suoraan. Googlella löytyy eBayn käyttöohjeet suomeksi.

Vierailija
5/21 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen tuossa välikädessä sen lisäarvon että saan rahani sieltä takaisin jos tuote ei tulekaan.

Vierailija
6/21 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap raivokkaasti alapeukuttamassa...

Vierailija
7/21 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pay pall on turvallinen. Kannattaa opetella sen käyttö sit on iisii.

Mun verkkopankki on ollut kans aivan turvallinen.

Vierailija
8/21 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomenkielisiä ebayohjeita on netti pullollaan. Ja paypal on muuten erittäin kätevä.

Osaatteko lukea? En halua opetella kahta palvelua, kun tarvitsen vain yhtä, ja se on se Ebay.

Vierailija
9/21 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eBayssa maksaminen onnistuu käytännössä vain ja ainoastaan paypalin kanssa. Helppo käyttää.

No sitten se on ehkä pakko opetella tai sitten palaan asiaan taas 5 vuoden päästä, josko kauppapaikka olisi parantunut ja laskut voi maksaa itse.

Vierailija
10/21 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap raivokkaasti alapeukuttamassa...

Ap sattui lukemaan toista ketjua. Nyt vasta saavuin takaisin ja hyvinhän täällä oli jo vastauksia.

Vierailija
11/21 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten se on ehkä pakko opetella tai sitten palaan asiaan taas 5 vuoden päästä, josko kauppapaikka olisi parantunut ja laskut voi maksaa itse.

Sivu on kansainvälinen. Ei siellä voi joka perähikiää huomioida maksutavoissa. Kaiketi luottokortilla voi joissain tapauksissa maksaa. Voit myös joko siirtää tililtäsi tarvittavan summan paypalliin tai yhdistää tilin suoraan paypalliin. Ei ole vaikeaa. Mutta jos ei halua opetella, niin voi voi...

Vierailija
12/21 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan hirveen mahdotontahan se kyllä on ruveta käyttämään peräti kahta uutta sovellusta. Eiku ei, eipä olekaan kenellekään NORMAALIJÄRJELLÄ varustetulle ihmiselle.

Vierailija
13/21 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivu on kansainvälinen. Ei siellä voi joka perähikiää huomioida maksutavoissa. Kaiketi luottokortilla voi joissain tapauksissa maksaa. Voit myös joko siirtää tililtäsi tarvittavan summan paypalliin tai yhdistää tilin suoraan paypalliin. Ei ole vaikeaa. Mutta jos ei halua opetella, niin voi voi...

Huomioida? Antaa oma tilinumero? Mitä huomioimista siinä on?

Olen tilannut tuotteita Saksasta, Englannista ja Kiinasta ja maksanut summat tilille. Hongkongissa on kuulemma joku pankkihärdelli josta en enää muistakkaan sen tarkemmin, jossa saattaa joutua maksamaan 30 euroa ylimääräistä "pankkipalvelua". Tämä vain vinkkinä, jos sieltä tilaatte. 

Vierailija
14/21 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te poraatte? Mitään järkeä ei ole opetella ja maksaa täysin turhasta välityksestä, jota ei tarvita. Maksaa laskut tilille ja case closed.

Vierailija
15/21 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään "opettelemista" ole muuten kuin vajakille. Sen kun rupeat kerrasta käyttämään.

Vierailija
16/21 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään "opettelemista" ole muuten kuin vajakille. Sen kun rupeat kerrasta käyttämään.

Jätän kaikki turhat palvelut väliin. En näe mitään perustetta palvelulle, jolle ei ole mitään syytä.

Miksei samantien laiteta 10 turhaa välitysfirmaa väliin?

Vierailija
17/21 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te poraatte? Mitään järkeä ei ole opetella ja maksaa täysin turhasta välityksestä, jota ei tarvita. Maksaa laskut tilille ja case closed.

Joo, maksapa laskut tilille kun myyjä ei sellaiseen suostu vaan haluaa maksut PayPalin kautta. Että poraa ja jankuta sinä nyt vielä vähän tuota tiliasiaa.

Vierailija
18/21 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, maksapa laskut tilille kun myyjä ei sellaiseen suostu vaan haluaa maksut PayPalin kautta. Että poraa ja jankuta sinä nyt vielä vähän tuota tiliasiaa.

Jos myyjät ei halua rahojaan tililleen, niin minä voin antaa oman tilinumeroni, niin siirretään kaikki rahat minun tililleni.

Mulle sopii oikein hyvin.

Vierailija
19/21 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne paypaliin tarvi kuin rekisteröityä. Ei oo vaikeeta. Tai voihan se joillekkin olla..

Vierailija
20/21 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos myyjät ei halua rahojaan tililleen, niin minä voin antaa oman tilinumeroni, niin siirretään kaikki rahat minun tililleni.

Mulle sopii oikein hyvin.

Paljonko laitetaan tulemaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän