Tossut olivat liikaa Katjan Natsu-koiralle: Moni sai hyvät naurut - Naurattaako koiran epämukava rimpuilu muka jotakuta?
https://www.iltalehti.fi/iltv-lukijan-videot/a/efc26c1e-b83b-4005-9976-…
Valkeakoskelainen Katja Lavonen ei voinut olla videoimatta, kun hänen Natsu-koira kamppaili tossujen kanssa.
Kävelystä ei meinannut tulla yhtään mitään, kun Natsu sai jalkaansa tossut muutaman vuoden tauon jälkeen.
Se oli ilmeisesti aika haastavaa kävellä niillä. Näytti siltä, että se halusi potkia ne pois jaloista, Lavonen kertoo nauraen.
Moni sai tuolla matkalla hyvät naurut aikaiseksi, kun se sätki menemään niillä.
Minä en näe tuossa kertakaikkiaan mitään hauskaa.
Kommentit (32)
Et tietenkään, sinähän oletkin Hyvä Ihminen joka ei koskaan naura toiselle, ei edes eläimelle. Ihailemme kaikki sinun moraaliasi.
Tämänhän sinä halusit kuulla?
Ne tossut on koiran parhaaksi ja äkkiä se niihin tottuu. Jos se alussa vähän sätkii, niin mitä siitä? Onhan se hassun näköistä, miksi sille ei saisi nauraa? Täällä on kyllä niin huumorintajuttomia Kareneita, kun olla ja voi.
Mua ärsyttävät nämä ihan älyttömästi. Samoin kaikki ylipainoisille eläimille naureskelut ja rotujalostuksen tuomista ongelmista kärsiville eläimille naureskelut. Mä en ymmärrä, kuinka ihmiset edelleen lataavat videoita "hassusti" liikkuvista ranskanbulldogeista, kieli ulkona nukkuvista chihuista jne.
Suututtaa myös viedot missä omistaja kuvaa koiraansa sen jälkeen kun se on tehnyt yksin ollessa "pahojaan". Koiran nöyristely ja ns. katuminen johtuu ihan siitä, että se on saanut aiemmin huudot niskaansa ja ehdollistunut siihen, että omistaja palaa vihaisena kotiin ja käytöksen kannattaa olla sen takia lepyttelevää.
Vierailija kirjoitti:
Natsu?
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natsu?
Niin?
Niin että olis halunnut nimetä koiransa Nat siksi?
Mun mielestä on ihan hauska video. Tossuihin kestää tottua, ei koira niistä rikki mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natsu?
Niin?
Sä olet ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natsu?
Niin?
Sä olet ääliö.
No ihminen, joka nimeää koiransa natsuksi on enemmän ääliö ja sinäkin siitä vissiin tykkäät. Hyvää huomenta, mene töihin.
Vierailija kirjoitti:
Ne tossut on koiran parhaaksi ja äkkiä se niihin tottuu. Jos se alussa vähän sätkii, niin mitä siitä? Onhan se hassun näköistä, miksi sille ei saisi nauraa? Täällä on kyllä niin huumorintajuttomia Kareneita, kun olla ja voi.
Kyllä sille saa nauraa, mutta videoiden julkaiseminen on kyseenalaista. Läheskään kaikki videot eivät ole syntyneet harmittomissa tilanteissa, vaan eläimelle aiheutetaan tahallaan hämmennystä, hankaluuksia ja jopa ahdistusta. Kaikkien tällaisten naureskeluvideoiden julkaiseminen ruokkii vain tätä ilmiötä.
Niitä kivoja ja hassuja tilanteita lemmikeistä kyllä saa kuvattua ihan luotevissakin tilanteissa.
Miksi koiralla ylipäätään pitää olla tossut? Se on eläin ja pitää selvitä ulkoilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttävät nämä ihan älyttömästi. Samoin kaikki ylipainoisille eläimille naureskelut ja rotujalostuksen tuomista ongelmista kärsiville eläimille naureskelut. Mä en ymmärrä, kuinka ihmiset edelleen lataavat videoita "hassusti" liikkuvista ranskanbulldogeista, kieli ulkona nukkuvista chihuista jne.
Suututtaa myös viedot missä omistaja kuvaa koiraansa sen jälkeen kun se on tehnyt yksin ollessa "pahojaan". Koiran nöyristely ja ns. katuminen johtuu ihan siitä, että se on saanut aiemmin huudot niskaansa ja ehdollistunut siihen, että omistaja palaa vihaisena kotiin ja käytöksen kannattaa olla sen takia lepyttelevää.
No näinhän sen pitää ollakin, kyllä koiran pitääkin hävetä jos on pistänyt paikat sekaisin. Ja onhan se huvittavaa kun on juuri repinyt kaikki kengät ja sitten heitetään surusilmät kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natsu?
Niin?
Sä olet ääliö.
No ihminen, joka nimeää koiransa natsuksi on enemmän ääliö ja sinäkin siitä vissiin tykkäät. Hyvää huomenta, mene töihin.
Haista sävittu, ääliö. Olen lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näinhän sen pitää ollakin, kyllä koiran pitääkin hävetä jos on pistänyt paikat sekaisin. Ja onhan se huvittavaa kun on juuri repinyt kaikki kengät ja sitten heitetään surusilmät kehiin.
Ymmärsitkö lukemasi kommentin? Koira ei tunne häpeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sille saa nauraa, mutta videoiden julkaiseminen on kyseenalaista. Läheskään kaikki videot eivät ole syntyneet harmittomissa tilanteissa, vaan eläimelle aiheutetaan tahallaan hämmennystä, hankaluuksia ja jopa ahdistusta. Kaikkien tällaisten naureskeluvideoiden julkaiseminen ruokkii vain tätä ilmiötä.
Niitä kivoja ja hassuja tilanteita lemmikeistä kyllä saa kuvattua ihan luotevissakin tilanteissa.
Ok, Karen. Kiitos moraalisaarnasta ja oppitunnista. Nyt on maailma taas parempi paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natsu?
Niin?
Sä olet ääliö.
Haista sävittu, ääliö. Olen lomalla.
Pakko haistaa kun tänne asti haisee :'(
Eihän nämä videot ole vielä pahoja.
Jos koira opettelee suojavarusteen käyttöön, se on ihan hyvä asia, ja hauskuus on sivutuote.
Mutta se, että jotkut ottavat koiranpennun, vievät sen pakkasella lumihankeen, ovat löytävinään sen keskellä yötä, ja "suurina eläinystävinä" laittavat videon youtubeen saadakseen rahaa pelastustoiminnalleen; se on hyväksikäyttöä. Muistakaa, kun seuraavan kerran katsotte pelastusvideoita, että siellä on rikollisia joukossa, eikä eläimen jäädyttäminen ole niille mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy tuo hauva kyllä.
Olisko parempi pitää koko talvi sisätiloissa, kun tassut eivät siedä kylmää?
Sääliksi käy tuo hauva kyllä.