Valaistuminen
Onko mammoissa muita valaistuneita? Olisi kiva jutella tästä tilasta.
Kommentit (304)
Vierailija kirjoitti:
Pidemmän aikaa tuntunut siltä, että maailma on feikkiä. Tämä on ihan hullu paikka, jos käy oikeasti miettimään. Mikään ei toimi pidemmän päälle, kaikki päätyy kuolemaan. Ihmissuhteetkin kestää aikansa ja päättyvät. Tavallaan se, että tajuaa maailman järjettömyyden on mielestäni ensiaskel valaistumiseen.
Toi kuulostaa kaikelta muulta kuin valaistumiselta
Vierailija kirjoitti:
Herätään Matrixista.
Matrix oli dokumenttielokuva, mutta ihmiset ei tajuu.
Siis mikä siinä valaistumisessa on nyt niin kummallista? Tajua tätä elämää ja olet riittävän valaistunut. Tieto kulkee puhdasta kanavaa pitkin kaikista helpoiten, avoimet ihmiset lisäksi puhua papattavat kaikenlaista fiksua jatkuvasti. Mieleen kilahtaa sähkeitä tuon tuosta jne. Kiinnostukaa maailmasta ja opitte enemmän.
Vierailija kirjoitti:
älkää, kadotatte oman persoonallisuuden ja tunteet. ette ole kuin hymiseviä puupökkelöitä sen jälkeen. olen nähnyt tätä tapahtuvan, menetin muutaman ystävän tällaiselle hörhöilylle. olimme ennen käytännössä bestiksiä. nyt ei ole mitään yhteistä enää. nämä vaan istuu hyminäpiireissään lasittuneina.
Taisivat pikemminkin löytää oman persoonallisuutensa. Jos kavereiden elämät pyörivät vaikka bilettämisen ympärillä niin ihan normaalia, että kasvetaan erilleen kun toinen kiinnostuu henkisistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidemmän aikaa tuntunut siltä, että maailma on feikkiä. Tämä on ihan hullu paikka, jos käy oikeasti miettimään. Mikään ei toimi pidemmän päälle, kaikki päätyy kuolemaan. Ihmissuhteetkin kestää aikansa ja päättyvät. Tavallaan se, että tajuaa maailman järjettömyyden on mielestäni ensiaskel valaistumiseen.
Ei ole. Ensin täytyy tajuta, että elämme eräänlaisessa Matrixissa ja sitten pikkuhiljaa alkaa avautumaan niitä syvempiä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ensin täytyy tajuta, että elämme eräänlaisessa Matrixissa ja sitten pikkuhiljaa alkaa avautumaan niitä syvempiä asioita.
Nimenomaan näin. Maailman ymmärtäminen ikään kuin uneksi on avain.
Hyvä ketju. Käyn paljon keskusteluja näistä asioista poikani kanssa, on jo aikuinen, keski-ikäinen mies. Keskustelu avaa uusia näkemyksiä henkisyyteen ja omaan tiehen. Pohdimme myös tätä materiaalista maailmaa ja Matrixikseksi myöskin miellämme tämän. Keskustelemme myös chakroista ja magnetismista, kaikesta kiinnostavasta. Olen aiemmin meditoinut, nyt elämässä sellainen vaihe, etten jotenkin pääse siinä eteenpäin. Uskon, että tulee aika jolloin taas on hiljentymisen aika. Olen kokenut paljon mielenkiintoisia henkisiä kokemuksia tällä monen vuoden matkallani. Matkani jatkukoon siten kuin on tarkoitus.
Rupert Spiraa on ilo kuunnella youtubesta. Suosittelen! :)
Onko kenellekään muulle meditoinnin harrastamisen aloittamiseen jälkeen tullut tunnetta hajuvesien epämiellyttävyydestä? Ennen pidin niistä, mutta nykyään olemukseni kokee ne jostain syystä toisin. En ole keksinyt muuta selitystä kuin sen, että hajuvesi haisee egolta. Mikä ei toisaalta kuulosta oikealta, koska ego on jokaisella erilainen, mutta hajuvesiä on vain hyvin rajattu määrä.
Vaihdoin juuri ledivalot vanhojen tilalle ja valaistuin kyllä hienosti! Mistä haluat jutella?
Vierailija kirjoitti:
Onko kenellekään muulle meditoinnin harrastamisen aloittamiseen jälkeen tullut tunnetta hajuvesien epämiellyttävyydestä? Ennen pidin niistä, mutta nykyään olemukseni kokee ne jostain syystä toisin. En ole keksinyt muuta selitystä kuin sen, että hajuvesi haisee egolta. Mikä ei toisaalta kuulosta oikealta, koska ego on jokaisella erilainen, mutta hajuvesiä on vain hyvin rajattu määrä.
Voi jumalauta 😃 Hörhötihörhötihörhönhöö!
Vierailija kirjoitti:
Minulla suihkussa käyminen alkoi tuntumaan liikaa egolta, joten en käy...
Maailma on hullu paikka ja se tekee siitä epätodellisen. Elämä on kuin elokuva, jonka tapahtumat on etukäteen skriptattuja. Jää vain epätodellinen "valinnanvapaus", joka koostuu ehdollistumista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne henkistymisen jälkeen feikimmältä haisee. Ei niitä voi verrata esim aitoon kukan tuoksuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla suihkussa käyminen alkoi tuntumaan liikaa egolta, joten en käy...
Mulla kanssa. Ja perseen pyyhkiminen kakkosen jälkeen narsismilta. Lopetin sellaisen pelleilyn.
Mulle valaistumisen hetkiä on ollut elämän käännekohdat, joissa olen tajunnut olevani väärässä jonkun asian suhteen.