Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valaistuminen

Vierailija
16.01.2016 |

Onko mammoissa muita valaistuneita? Olisi kiva jutella tästä tilasta.

Kommentit (304)

Vierailija
1/304 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/304 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan nämä on valaistuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/304 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko näppärää.

Vierailija
4/304 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, miten sun elämä muuttui sen jälkeen? Koska valaistuit? Mun valaistumisesta on muutama päivä. Entinen ei ole palannut. Välillä tulee mieleen pieni pelko että jos tää ei olekaan pysyvää. Mutta en mee sen mukaan enää samalla tavalla. 

Vierailija
5/304 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteisen lamppu palo just eilen ja olkkarissakin on vain yksi valo jäljellä. Muut on kärähtänyt. Valaistuminen on nyt aika heikoilla kantimilla.

Vierailija
6/304 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vaaralliselta.

Vierailija
7/304 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
8/304 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa. Olen lukenut Tollet, Katen 4 kysymystä,Krisnamurtit ja muut. Haluaisin valaistua mutta miten se tapahtuu?  Miten te olette sen saavuttaneet?  Kirjat eivät ole minua auttaneet eikä meditointi jota harrastin joitakin vuosia. Lopetin sen kun se oli niin turhauttavaa .

Mitä pitää tehdä tai olla tekemättä? Miten elämänne on muuttunut? Onko persoonanne hävinnyt jonnekkin?

Minkälaista elämä on nyt? Mistä tiedätte että olette valaistuneita? Ettei mieli vain huijaa teitä?

Vierailija
9/304 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa. Olen lukenut Tollet, Katen 4 kysymystä,Krisnamurtit ja muut. Haluaisin valaistua mutta miten se tapahtuu?  Miten te olette sen saavuttaneet?  Kirjat eivät ole minua auttaneet eikä meditointi jota harrastin joitakin vuosia. Lopetin sen kun se oli niin turhauttavaa .

Mitä pitää tehdä tai olla tekemättä? Miten elämänne on muuttunut? Onko persoonanne hävinnyt jonnekkin?

Minkälaista elämä on nyt? Mistä tiedätte että olette valaistuneita? Ettei mieli vain huijaa teitä?

Haluat valaistua.

Siinäpä on syy miksi et valaistu.

Vierailija
10/304 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
11/304 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eteisen lamppu palo just eilen ja olkkarissakin on vain yksi valo jäljellä. Muut on kärähtänyt. Valaistuminen on nyt aika heikoilla kantimilla.

No hyvähän siellä, täällä on palanut jo se olkkarinkin lamppu.

Vierailija
12/304 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä valaistuksista, mutta täällä odotetaan tän pelleshown loppua vaan enää.

Vierailija
13/304 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää, kadotatte oman persoonallisuuden ja tunteet. ette ole kuin hymiseviä puupökkelöitä sen jälkeen. olen nähnyt tätä tapahtuvan, menetin muutaman ystävän tällaiselle hörhöilylle. olimme ennen käytännössä bestiksiä. nyt ei ole mitään yhteistä enää. nämä vaan istuu hyminäpiireissään lasittuneina.

Vierailija
14/304 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No...kyllä tällä talvipimeällä vähän ekstraa tarvitsisikin.

Vierailija
15/304 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

valaistumiseen menee ainakin 100 elämää, joten älkää hötkyilkö

Vierailija
16/304 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oteko otanu läkeet?

Vierailija
17/304 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei tarvitse tehdä mitään erityistä valaistuaksesi. Riittää, että olet sinä ja läsnä itsessäsi tässä ja nyt ja hengität tietoisesti. Kun kuljet pidemmälle niin huomaat, että valaistumisen tie ei ole niitä kaikkein helpoimpia teitä. Kohtaat ennenpitkää omat varjopuolesi, mitkä ne ikinä ovatkaan. Kyseenalaistat elämäsi ja tekemäsi päätökset. Varaudu karistamaan kaikki entiset uskomuksesi ja tottumuksesi, aivan kaikki mitä olet pitänyt elämässäsi normaalina. Teet ikäänkuin inventaarion ja puhdistuksen elämässäsi.  Vuosien kuluttua huomaat, että asiat, jotka ennen pidit välttämättöminä, eivät merkitse enää mitään vaan sulla on sisäinen rauha, pidät itse oman voimasi etkä ole fyysisen elämäsi uhri vaan olet pikemminkin tarkkailija ja tietoinen oman elämäsi luoja. 

Vierailija
18/304 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaa.

Vierailija
19/304 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaistuminen on vaarallista, en harrasta.

Vierailija
20/304 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuten kerroin olen tälle hörhöilylle menettänyt nyt viime aikoina useamman hyvän ystävän eivät enää edes puhu minulle kun olen liian maallinen tai jotain muuta, siellä ne istuu silmät lasittuneina hymistelypiireissään ja hymistelevät olen kerran ollut tämän lahkon kokouksessa se oli ihan kamalaa ei niillä enää ole mitään tunteita eikä ajatuksia ne on pelkkiä valaistuneita ihmisrauniopökkelöitä se on ihan kamalaa katkaisin välit että pysyisin itse terveenä ja kaukana tuosta paskasta ne on pelottavia robotteja