Lue keskustelun säännöt.
Näin eilen sairaalan päivystyksessä TEINIäidin joka...
14.02.2006 |
oli pukenut lapsensa huolellisesti ja näytti huolehtivan lapsestaan todella hyvin. Että sellaisia ne TEINIäidit!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
etteivät vaan tee turhaan mitään tarkistuskäyntejä!! =O