Teimme päätöksen: lopetamme seksin!
Vaimon vuosia jatkunut haluttomuus eskaloitui eilen; päätimme ettemme enää harrasta seksiä. Tilanne ei siis muutu seksin suhteen kummankaan osapuolen kannalta, mutta nyt minun ei tarvitse edes kuvitella saavani seksiä, eikä vaimon tarvitse pelätä enää minun vonkaamista. Näin ei synny kummallekaan meille paineita tään asian suhteen.
Saa nähdä mihin tämä päätös vie....
Kommentit (135)
M34 kirjoitti:
Olen välillä ollut se ns. haluttomampi osapuoli.
Olen silti lähtenyt mukaan vaimon tekemiin aloitteisiin. Aina se ei ole johtanut yhdyntään, vaan minä olen tyydyttänyt hänet suulla ja käsillä. Ei se tietysti ole aina mitenkään hehkeätä ollut molempien tai kummankaan mielestä (varsinkaan, kun makuuhuone on kylmä), mutta ainakin vaimolta on jälkeenpäin paineet poistuneet ja hänen olonsa on parempi. Eikä seuraava yhdyntäkerta ole ollut sitten sitä repivien paineiden purkua. Olen jokusen kerran tyydyttänyt vaimon suulla ja käsin myös sen vuoksi, kun hänellä on selkä kipeänä eikä yhdyntä ole riskeeraamisen arvoista. Orgasmi kuulemma auttoi rentoutumaan ja myös selkäkipuihin.
Suosittelen kaikkia miehiä antamaan vaimolle vaikka kerran kuussa ihan pyyteetöntä alapäähierontaa ja suuseksiä, varmasti virittäisi vaimoa kummasti ja tietenkin tekee hänelle hyvän olon. Homman pitää tietenkin olla 100% pyytetöntä loppuun asti, eli omat housut jalassa koko ajan. Tämä voisi toimia yllätysvetona myös haluttomiin naisiin?
Nyt 45 tykkäystä... Jos tässä olis sukupuolet toisinpäin, ni arvaahan sen miten olis suhtauduttu. Mut kyllähän naisille pitää tehdä asioita pyyteettömästi, miehet ei ansaitse mitään pyynteetöntä. Mä en edes naisena haluais mieheltäni mitään, mihin se suhtautuis tollei "eihän se mitään hehkeetä aina ole ollut..."
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Vaikea käsittää tuollaista seksitöntä elämää. Tässä pari kuukautta tuoretta suhdetta takana, ja seksiä on ollut joka ainut päivä kovimpia menkkapäiviä lukuun ottamatta 2–3 kertaa päivässä.
:'D ei oo totta...
Mä oon 48 v. Meillä mies on se haluton. Olen vongannut ja odottanut miehen aloitetta. Olen pukeutunut seksikkäästä. Olen kokeillut kaikkea. En enää odota saavani kotona seksiä. Surullista tässä on, etten saa enää häneltä myöskään läheisyyttä. Olemme vain kämppiksiä. Seksiä oli edellisen kerran yli puoli vuotta sitten. Ilman lapsia olisin jo lähtenyt. Tämä suhde ei ole enää millään tasolla tyydyttävä. Mihinkään terapiaan miestä ei saa. Hän kuvittelee omien halujensa vielä palaavan, mutta näin on mennyt jo vuosia.
Jatkuvat torjunnat sattuivat, itsetunto oli palasina. Nyt lopulta mulla on rakastaja, taitava sellainen. Ja seksi on todella hyvää. Mä voin paljon paremmin ja jaksan tätä parisuhdettakin. Kun lapset lentävät pesestä taitaa tämä suhdekin olla siinä. Kuopus on nyt 11 v. Mun rakastajani elää myös seksittömässä liitossa. Meille tämä on hyvä ratkaisu.
Onko olemassa jotain pillereitä, jotka laskevat miehen libidoa? Tuohan olisi sekä miehen että naisen suhteen paras ratkaisu, mikäli naisella ei ole seksihaluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34 kirjoitti:
Olen välillä ollut se ns. haluttomampi osapuoli.
Olen silti lähtenyt mukaan vaimon tekemiin aloitteisiin. Aina se ei ole johtanut yhdyntään, vaan minä olen tyydyttänyt hänet suulla ja käsillä. Ei se tietysti ole aina mitenkään hehkeätä ollut molempien tai kummankaan mielestä (varsinkaan, kun makuuhuone on kylmä), mutta ainakin vaimolta on jälkeenpäin paineet poistuneet ja hänen olonsa on parempi. Eikä seuraava yhdyntäkerta ole ollut sitten sitä repivien paineiden purkua. Olen jokusen kerran tyydyttänyt vaimon suulla ja käsin myös sen vuoksi, kun hänellä on selkä kipeänä eikä yhdyntä ole riskeeraamisen arvoista. Orgasmi kuulemma auttoi rentoutumaan ja myös selkäkipuihin.
Suosittelen kaikkia miehiä antamaan vaimolle vaikka kerran kuussa ihan pyyteetöntä alapäähierontaa ja suuseksiä, varmasti virittäisi vaimoa kummasti ja tietenkin tekee hänelle hyvän olon. Homman pitää tietenkin olla 100% pyytetöntä loppuun asti, eli omat housut jalassa koko ajan. Tämä voisi toimia yllätysvetona myös haluttomiin naisiin?
Omaa vaimo ei tuollaiset kiinnosta. Ei halua että häntä ronkitaan tai nuollaan. Pano kerran kahdessa kuussa on hänelle ok. Useamminkin antaa, mutta ei itse halua. Eipä kiinnosta tuollainen velvollisuus seksi minuakaan, joten ollaan sitten ilman seksiä.
Mitä ihmeen vässyköitä tällä palstalla oikein pyörii???
Minkä ihmeen takia ihmiset antaa nöyryyttää itseään tuolla tavoin ja vetää oman itsekunnioituksensa vessasta alas???
Jos ei puolisoa seksihommat kiinnosta, niin silloin läjäytetään katti pöytään ja ruvetaan keskustelemaan, että mistä se homma oikein kiikastaa. Jos puoliso sanoo, ettei kiinnosta ensinkään seksihommelit, eikä ole valmis edes yrittämään tilanteen parantamista, niin siinä tapauksessa tehdään selväksi, että homma on sitten sitä myöten selvä ja jompikumpi alkaa kattelemaan uutta kämppää.
Että mua jurppii tollaset tossukat!
Ehkä jossain aspergerien luomassa maailmassa tämä toimintatapa olisikin ihan käyttökelpoinen. Mutta seksi ei oikein taivu tällaisten neuvottelujen alle ja omaa tilannettani ei ainakaan korjaisi se, että puoliso suostuisi joka torstai kymmeneltä koska muutoin uhkaan lähteä. Sekään, että rikkoisin lapsilta kodin siksi, että äiti ei saa tarpeeksi seksiä, tuntuu hyvin omituiselta ajatukselta. Lisäksi luulen, että miehellä ei ole itselleenkään täysin selvää, mistä tilanne johtuu. Joten se, että painostan, uhkailen ei saisi mitään vastauksia esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Vaikea käsittää tuollaista seksitöntä elämää. Tässä pari kuukautta tuoretta suhdetta takana, ja seksiä on ollut joka ainut päivä kovimpia menkkapäiviä lukuun ottamatta 2–3 kertaa päivässä.
:'D ei oo totta...
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa jotain pillereitä, jotka laskevat miehen libidoa? Tuohan olisi sekä miehen että naisen suhteen paras ratkaisu, mikäli naisella ei ole seksihaluja.
Mun mielestä tollaisia pillereitä on. Googlaa...
Vierailija kirjoitti:
Palaa palstalle 20 vuoden päästä.
Vaimoni voisi olla täällä ihan samalla tavalla narisemassa että hänellä on haluton mies. Mutta fakta on se että hän oli haluton lähes 20 vuotta, minkä jälkeen minäkin lakkasin yrittämästä ja joskus jopa aloin kieltäytyä seksistä, jonka jälkeen seksi loppui oikeastaan kokonaan. Tässä yhteiskunnassa miehen kuuluu haluta siksiä ja nainen vain valikoi milloin siihen suostuu.
Mutta seksi on vain yksi osa-alue parisuhteessa. On tässä paljon muuta hyvää, jonka vuoksi kannattaa olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palaa palstalle 20 vuoden päästä.
Niin, uskot että seksielämä on silloin kuollut? En ole koskaan ollut yhdessäkään suhteessa, jossa seksiä ei olisi ollut vähintään 3-4 kertaa viikossa. Pisin suhde 8 vuotta ja naimisissa olen ollut kerran. Yksi 4-vuotias lapsi edellisestä avioliitosta.
Meillä vaimo teki päätöksen seksittömyydestä aivan yksin. Vuosi sen jälkeen minä tein päätöksen, etten kysykään enää, vaimo saa hoitaa halutessaan aloitteet. Kaksi vuotta eteenpäin mentiin ilman yhtään aloitetta, kunnes minä tein aloitteen avioeroon. Vaimon mielestä se oli todella kurja päätös, olinhan jo 3 vuotta pystynyt elämään ilman seksiä, miksi en jatkossakin.
Nyt olen ollut 5 vuotta poikamiehenä, minulla on kaksi hyvää naisystävää (kyllä, tietävät ja hyväksyvät toisensa) ja seksiä olen esimerkiksi viimeisen vuoden aikana harrastanut enemmän kuin koko avioliittoaikana yhteensä. Olen oikein yllättynyt, mikä henkinen vaikutus seksillä on hyvinvointiin. Ikinä enää en itseäni saata tuollaiseen seksittömään liittoon.
Ärsyttää tämäkin aloitus josta näkee ettei miehelle parisuhde edusta mitään muuta kuin seksiä!
Ärsyttää tämäkin aloitus, jossa nainen päättää yhteiselon aikana yhtäkkiä lopettaa yhden läheisyyttä ja yhteenkuuluvaisuutta vahvistavan, elämään olennaisena osana kuuluvan asian. Ja luulee, että parisuhteessa hän voi tehdä yksipuolisesti päätökset ilman mitään seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tämäkin aloitus, jossa nainen päättää yhteiselon aikana yhtäkkiä lopettaa yhden läheisyyttä ja yhteenkuuluvaisuutta vahvistavan, elämään olennaisena osana kuuluvan asian. Ja luulee, että parisuhteessa hän voi tehdä yksipuolisesti päätökset ilman mitään seurauksia.
Ei se aina ole nainen. Mutta samaa mieltä, että parisuhteen pelisääntöjen muutokset pitää tehdä yhdessä ja omista päätöksistä pitää vastata. Jos seksi on toiselle tärkeää ja suhteessa on sitä ollut, ei yksipuolisesti voi odottaa että toinen sopeutuu tilanteeseen seksi loputtua. Kyllä minä ainakin tarjoaisin miehelleni mahdollisuutta hommata vaikka rakastaja, jos minua ei enää kiinnostaisi.
Tuolista ei voi poistaa yhtä jalkaa, ilman että siitä tulee epävakaa. Eikä sitä todellakaan revitä kertomatta istujalle.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tämäkin aloitus josta näkee ettei miehelle parisuhde edusta mitään muuta kuin seksiä!
Newsflash: Harvemmin mikään muu tekijä edes saa miehen "alistumaan" parisuhteeseen ja sen seurauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Newsflash: Harvemmin mikään muu tekijä edes saa miehen "alistumaan" parisuhteeseen ja sen seurauksiin.
Olet siis sitä mieltä, että mies on parisuhteessa vain seksin takia? Ihme ajatuskuvio, sillä sinkulla olisi huomattavasti suurempi saalistureviiri ja sen pimpankannattimen voi valita paljon vapaammin kuin verkkareissa kotona piereskelevän BMI 35+ herkkuaviovaimon.
taitaa ap:n vaimo käydä nussimassa muualla.
Vierailija kirjoitti:
taitaa ap:n vaimo käydä nussimassa muualla.
Veikkaan kans! Kuka haluaa jonkun pikkukikulisuomiplösön, jos parempaa on saatavilla. AP:n vaimo vetää itsensä kanssa high fiveja!
Olen 45-vuotias nainen ja parisuhdetta on takana 20 vuotta. Kolme vuotta mieheni on ollut täysin haluton.
Peiliin on katsottu.
En ole koskaan kieltäytynyt, kun hän on tehnyt aloitteen. Olen ollut aktiivinen, halukas, kokeilunhaluinen, monipuolinen jne.
Vuosi sitten kerroin, että en edes odota enää seksiä häneltä ja aion hankkia rakastajan. Niin tein. Oli totisesti valinnanvaraa.
En halunnut erota, koska rakastan miestäni. Jätin hänen harkittavakseen, hyväksyykö hän menettelyni. On hyväksynyt. Saa moralisoida.