Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teimme päätöksen: lopetamme seksin!

Vierailija
16.01.2016 |

Vaimon vuosia jatkunut haluttomuus eskaloitui eilen; päätimme ettemme enää harrasta seksiä. Tilanne ei siis muutu seksin suhteen kummankaan osapuolen kannalta, mutta nyt minun ei tarvitse edes kuvitella saavani seksiä, eikä vaimon tarvitse pelätä enää minun vonkaamista. Näin ei synny kummallekaan meille paineita tään asian suhteen.

Saa nähdä mihin tämä päätös vie....

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ onko sitä niin vaikea uskoa että naisetkin pitävät seksistä? Meillä minä olen usein se aloitteen tekijä, pitkä suhde takana. Lähes päivittäin seksiä, haluaisin enemmänkin.

N33

Meilläkin - vaikkei suhteemme perustukaan keskinäiselle intohimolle seksiä on sentään kerran viikossa. Minä olen se halukkaampi meistä. Yleensä mun aloitteestani

Tiedän myös että jos tuota intohimoa olisi voisin rakastella parikin kertaa päivässä. Ei ne halut ja kyvyt mihinkään ole kadonneet.

n55v

Vierailija
82/135 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös minun vaimoni muuttui haluttomaksi sen jälkeen kun oli hankittu talo ja lapset.

Eli olen nalkissa.

Kuinkahan nainen luulee avioliiton toimivan niin, ettei omaan mieheen enää koske...

Sama homma. Ns keskimääräinennen keskiluokkainen elänä OK-talossa vermeineen saavutettu ja seksiä enää vain silloin kuin minua pitää "pehmitellä" johonkin hänen haluamaansa asiaan. Tuo on niin läpinäkyvää etten viitsi edes vaivautua.

Ja joskus nuoruudessa exän kanssa kaksi oli "arkea", viikonloppuisin viisi-kuusi kertaakin..

Kuinka vanhoja olitte? Kuinka kauan olitte yhdessä? Lapsia? Töissä vai opiskelijoita? Sen exän kanssa.

Vähän yli parikymppisiä lapsettomia opiskelijoita, asuimme muutaman kuukauden yhdessäkin. Hän sitten lähti opiskelemaan pohjoiseen +500 km päähän, joten välimatka tuhosi sen jutun.

Tämä josta tuli vaimoni, osoitti jo näitä elkeitä muutaman kuukauden seurustelun jälkeen, 1-5 krt/kk. Ajattelin että hän vain ujostelee ja ajan myötä innostuu. Bullshit, koskaan innostunut, pl lastentekoaikoja. Jokin aika sitten otin asian puheeksi suoraan ja hän sanoi "sä olisit jättänyt mut heti jos mä oisin kertonut ettei seksi tarkoita mulle mitään muuta kuin lapsia". Ai että tuntuu "hieman" kusetetulta...

Näin tuon exän pari kk sitten Finskin loungessa. Hänestä oli tullut parin lapsen äiti, +10-15 kg lisää mutta silmissäni maailman seksikkäin nymfomaani edelleen. Parin prosecco-lasillisen jälkeen juttumme vapautuivat ja aika törkeää flirttiä kummaltakin. Sitten tuli hiljaisuus, kun kumpikaan ei keksinyt sanottavaa. Kysyin varovaisen ohimennen "no mitä ajattelet" - exä lehahti punaiseksi kuin tomaatti. Ahhh yksi niistä mukavista piirteistä hänessä edelleen, nelikymppinen nainen joka punastelee kuin silloin joskus parikymppisenä kun hän ei aina kehdannut ehdottaa seksiä vaan odotti minulta aloitetta. Ja kyllähän minä tiesin mitä hän punasteli, mietin yhtä niistä kesäisistä kuumista lauantaista kun päätimme ettei laiteta vaatteita päälle koko päivänä ja pysytään kämpillä. Kiva tietää tehneensä lähtemättömän vaikutuksen edes yhteen naiseen. Tuossa hetkessä hänen ei olisi tarvinnut sanoa kuin "mennään" (lentokenttähotelliin) ja olisin pettänyt ensimmäisen kerran koskaan vaimoani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kypsyttelen parhaillaan samanlaista päätöstä. Meillä on seksiä ehkä 2-3 viikon välein, mikä ei ole kovin vähän verrattuna moniin aikaisempien viestien kirjoituksiin. Mutta mulle se on vähän, todella vähän. Ja inhottavaa on se, että tuollainen reilu pari viikkoa olisi juuri se aika, jonka tarvitsen unohtaakseni miten mukavaa seksi voikaan olla. Jos menee vaikkapa kuukausi, en sitä oikeastaan enää niin kaipaakaan ja on helpompi olla ilman siitä eteenpäin.

Olen todennut, että koti ja oma parisuhde on epätodennäköisin paikka, josta mun  kannattaisi seksiä hakea jos sitä todella haluaa saada. Olen hyvännäköinen ja timmikroppainen nainen. Baarissa mulla kestäisi vartti löytää panoseuraa. Mutta tässäpä se hassuin juttu: en ole koskaan harrastanut seksiä muuta kuin oman mieheni kanssa, enkä edes osaa kuvitella pettäväni häntä.

En pysty enää ottamaan vastaan yhtään torjuntaa. Se, että torjunnat on lempeitä, kilttejä, anteeksipyytäviä, ei auta.

Mun miehellä on sellainen kuvitelma päässä, että tämä maailma tulee joskus valmiiksi ja täydelliseksi. Häärää aamusta iltaan tehden kaikkea. En ihmettelekään, ettei sellaisen jälkeen jaksa. Ja mies on pettynyt muhun, koska en toimi samoin. Mun päiväni tärkeimmät velvollisuudet on täytetty, kun lapset on huomioitu ja olen ollut heille läsnä. Miehelle kodin täytyy kiiltää ja pyykkikorin oltava tyhjä, ennen kuin hän voi hetkeksikään istua sohvalle.

Olen oppinut kääntämään huomioni muihin asioihin, orgasmit hoituu omatoimisesti.. Sen kyllä huomaan, että olen tullut herkemmäksi miesten huomiolle. Ennen esim työkaveri saattoi huomauttaa, että työpaikalla se ja se on minuun ihastunut tai kaveri sanoa baarissa, että tuolla joku katselee aikoen lähestyä. Nykyään huomaan nämä paljon helpommin ja ehkä vähän nautinkin huomiosta. Aika surullista, oikeastaan.

Mies on ihana, täydellinen. Se kai ongelma onkin, saisi olla paljonkin epätäydellinen, kunhan lakkaisi suorittamasta elämää ja osaisi nauttia välillä. Elämästä ja seksistäkin. Ainakaan sitä en halua miehelle tehdä, että minun haluni on hänelle yksi suorite ja vaatimus lisää "to do-listalle."

On aivan hämmästyttävää, kuinka hyvä parisuhde voi olla muilta osin, vaikka on tällainen ongelma. Varmasti jatkaisin liittoa siitäkin huolimatta, että lapsia ei olisi.

n 33

Vierailija
84/135 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm...oon lukenut tän keskustelun ja mieleeni tulee vain että... kumpa jostain löytäisi elämänkumppaniksi,ystäväksi ja miehekseen miehen joka todella EI HALUA seksiä kuin ehkä hyvin hyvin harvoin. Läheisyyttä ja huolenpitoa kun voi olla muutenkin! Minä todella inhoan, inhoa seksiä😣 se sattuu on ällöttävää ja nöyryyttävää. Siinä tarvitsee sietää toisen kosketusta ja itsekkin koskea sitä toista- yäk... Minulle rakkaus ja läheisyys voisi olla vaikka vieressä istumista ja toisen hartioiden hierontaa ja toisen hemmottelua N40

Siis miksi? Harrastatteko vaan jotain anaalia??? Jos toista rakastaa, haluaa myös koskettaa, ja rakastella. En koskaan voisi luopua ihanista orgasmeista jotka vain rakastamani mies voi saada aikaan, ja kuihtuisin pois jos en saisi kosketella miestäni, vaikka ollaankin läskejä ja keski-ikäisiä, niin kosketus on rakkaus. JA onhan se hartioiden hierominenkin kosketusta...

Vierailija
85/135 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa tehdä oman mieheni kanssa saman päätöksen kuin ap. En pidä seksiä mitenkään houkuttelevana vaikka saankin orkun aika helposti, mutta kokonaisuutena koko seksi on aika turhaa. Kyllä meillä on seksiä pari kertaa kuussa, mutta vain siksi että mies pysyy tyytyväisenä ja kuvittelee minun haluavan häntä. Jos saisin tehtyä saman päätöksen kuin ap, olisi elo paljon helpompaa eikä tarvitsis aina ajatella että kohta on taas pakko antaa ettei tule mieheltä jäkätystä.

Vierailija
86/135 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisinpa tehdä oman mieheni kanssa saman päätöksen kuin ap. En pidä seksiä mitenkään houkuttelevana vaikka saankin orkun aika helposti, mutta kokonaisuutena koko seksi on aika turhaa. Kyllä meillä on seksiä pari kertaa kuussa, mutta vain siksi että mies pysyy tyytyväisenä ja kuvittelee minun haluavan häntä. Jos saisin tehtyä saman päätöksen kuin ap, olisi elo paljon helpompaa eikä tarvitsis aina ajatella että kohta on taas pakko antaa ettei tule mieheltä jäkätystä.

Ihan varmasti olisi juu, tosin melko yksinäistä. Vai ihan vakavissasiko kuvittelit, että miehesi, joka nyt on saanut tyytyä pariin kertaa kuukaudessa, suostuisi ihan tosta vaan siihen, että ei saisi enää edes paria kertaa vuodessa? 

Vierailija
87/135 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34 kirjoitti:

Olen välillä ollut se ns. haluttomampi osapuoli.

Olen silti lähtenyt mukaan vaimon tekemiin aloitteisiin. Aina se ei ole johtanut yhdyntään, vaan minä olen tyydyttänyt hänet suulla ja käsillä. Ei se tietysti ole aina mitenkään hehkeätä ollut molempien tai kummankaan mielestä (varsinkaan, kun makuuhuone on kylmä), mutta ainakin vaimolta on jälkeenpäin paineet poistuneet ja hänen olonsa on parempi. Eikä seuraava yhdyntäkerta ole ollut sitten sitä repivien paineiden purkua. Olen jokusen kerran tyydyttänyt vaimon suulla ja käsin myös sen vuoksi, kun hänellä on selkä kipeänä eikä yhdyntä ole riskeeraamisen arvoista. Orgasmi kuulemma auttoi rentoutumaan ja myös selkäkipuihin.

Suosittelen kaikkia miehiä antamaan vaimolle vaikka kerran kuussa ihan pyyteetöntä alapäähierontaa ja suuseksiä, varmasti virittäisi vaimoa kummasti ja tietenkin tekee hänelle hyvän olon. Homman pitää tietenkin olla 100% pyytetöntä loppuun asti, eli omat housut jalassa koko ajan. Tämä voisi toimia yllätysvetona myös haluttomiin naisiin?

Omaa vaimo ei tuollaiset kiinnosta. Ei halua että häntä ronkitaan tai nuollaan. Pano kerran kahdessa kuussa on hänelle ok. Useamminkin antaa, mutta ei itse halua. Eipä kiinnosta tuollainen velvollisuus seksi minuakaan, joten ollaan sitten ilman seksiä.

Vierailija
88/135 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34 kirjoitti:

Olen silti lähtenyt mukaan vaimon tekemiin aloitteisiin. Aina se ei ole johtanut yhdyntään, vaan minä olen tyydyttänyt hänet suulla ja käsillä. Ei se tietysti ole aina mitenkään hehkeätä ollut molempien tai kummankaan mielestä (varsinkaan, kun makuuhuone on kylmä), mutta ainakin vaimolta on jälkeenpäin paineet poistuneet ja hänen olonsa on parempi. Eikä seuraava yhdyntäkerta ole ollut sitten sitä repivien paineiden purkua. Olen jokusen kerran tyydyttänyt vaimon suulla ja käsin myös sen vuoksi, kun hänellä on selkä kipeänä eikä yhdyntä ole riskeeraamisen arvoista. Orgasmi kuulemma auttoi rentoutumaan ja myös selkäkipuihin.

Suosittelen kaikkia miehiä antamaan vaimolle vaikka kerran kuussa ihan pyyteetöntä alapäähierontaa ja suuseksiä, varmasti virittäisi vaimoa kummasti ja tietenkin tekee hänelle hyvän olon. Homman pitää tietenkin olla 100% pyytetöntä loppuun asti, eli omat housut jalassa koko ajan. Tämä voisi toimia yllätysvetona myös haluttomiin naisiin?

Omaa vaimo ei tuollaiset kiinnosta. Ei halua että häntä ronkitaan tai nuollaan. Pano kerran kahdessa kuussa on hänelle ok. Useamminkin antaa, mutta ei itse halua. Eipä kiinnosta tuollainen velvollisuus seksi minuakaan, joten ollaan sitten ilman seksiä.

Mitä ihmeen vässyköitä tällä palstalla oikein pyörii???

Minkä ihmeen takia ihmiset antaa nöyryyttää itseään tuolla tavoin ja vetää oman itsekunnioituksensa vessasta alas???

Jos ei puolisoa seksihommat kiinnosta, niin silloin läjäytetään katti pöytään ja ruvetaan keskustelemaan, että mistä se homma oikein kiikastaa. Jos puoliso sanoo, ettei kiinnosta ensinkään seksihommelit, eikä ole valmis edes yrittämään tilanteen parantamista, niin siinä tapauksessa tehdään selväksi, että homma on sitten sitä myöten selvä ja jompikumpi alkaa kattelemaan uutta kämppää.

Että mua jurppii tollaset tossukat!

Vierailija
89/135 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ehkä kaverini mies. Hankkikaa sivusuhteet kumpikin. Nimittäin kyllä vaimosikin haluaa seksiä, mutta ei sinun kanssasi vaan jonkun toisen kanssa. Moni nainen perustaa perheen hyvän isäkandidaatin kanssa eikä ole koskaan tuntenut mitään vetoa häneen. Siksi seksin voi lopettaa, kun lapsiluku on täysi. Asia ok jos on rehellinen, mutta ei saisi huijata miehiä.

Ja kuinka moni nainen rehellisesti strategiansa ennen naimisiin menoa paljastaa? En ole ainakaan vielä moisesta tapauksesta koskaan kuullut.

Harvoin tuollainen on tietonen valinta.

Vierailija
90/135 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me taas tehtiin päätös että kumpikaan ei tammikuussa kieltäydy seksistä. Ensimmäiset päivät mies halusi joka päivä. Nyt homma on tasaantunut. Viikolla harvemmin ja viikonloppuna useammin. Jos en kostu niin käytetään liukkaria. Sitäkään ei oo tarvinnu käyttää kuin muutaman kerran. Minua tämä ei ahdista kun ei tarvitse keksiä syitä miksi kieltäytyä. Hirveet paineet seksin suorittamiseen on hävinneet. Kummankaan ei tarvitse jännittää. Minä jännitin alanko haluta ja mies että milloin saa seuraavan kerran... Rakastan miestäni enemmän kuin koskaan. Tänä vuonna 20v avioliittoa takana.

Siis harrastat seksiä vaikka et ole kiihottunut? Tiedätkö, että siitä voi tulla ongelmia seksuaalisuuden alueella, esim yhdyntäkipuja tulevaisuudessa yms.

Itsellä on vulvodynia, eikä tulisi mieleenkään vain "antaa". Eikä se onnistuisikaan. Kipu olisi niin kovaa, ettei penistä saataisi edes sisään.

Ja liittyy aiheeseen? Sairaudet on asia erikseen.

Vierailija
91/135 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34 kirjoitti:

Niin mutta kaikki naiset eivät pidä suu-tai käsiseksistä. Esim minä tarvitsen yhdynnän. Jos mies ei kykene yhdyntään, niin silloin seksiä ei ole. Valitettavaa mutta en voi pakottaa itseäni nauttimaan asioista, jotka koen ei-nautinnollisiksi. Sen takia on hieman epäreilua aina lukea viestejä, joissa naisten olisi pakko antaa yhdyntää vaikkei haluttaiskaan mutta mieheltä ei tietenkään voi vaatia samaa. Se haluton yhdyntä kuitenkin sattuu ja tuntuu hyvin ikävältä, vaikka käyttäisi liukkariakin.

Miksi miinus? Onko kaikkien naisten nautittava suuseksistä?? Tai käsiseksistä??

No miten hyvin toteutettu käsi- tai suuseksi voisi olla huonompi kuin huono coitus?

Jos ei kiinnosta. Joku voi pitää alapäätään sen verran "saastaisena" että on vastenmilistä ajatella sen nuolemista ja voi myös ajatella että että kädet ovat niin "saastaiset" että niitä ei halua sisäänsä.

Vierailija
92/135 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34 kirjoitti:

Niin mutta kaikki naiset eivät pidä suu-tai käsiseksistä. Esim minä tarvitsen yhdynnän. Jos mies ei kykene yhdyntään, niin silloin seksiä ei ole. Valitettavaa mutta en voi pakottaa itseäni nauttimaan asioista, jotka koen ei-nautinnollisiksi. Sen takia on hieman epäreilua aina lukea viestejä, joissa naisten olisi pakko antaa yhdyntää vaikkei haluttaiskaan mutta mieheltä ei tietenkään voi vaatia samaa. Se haluton yhdyntä kuitenkin sattuu ja tuntuu hyvin ikävältä, vaikka käyttäisi liukkariakin.

Miksi miinus? Onko kaikkien naisten nautittava suuseksistä?? Tai käsiseksistä??

No miten hyvin toteutettu käsi- tai suuseksi voisi olla huonompi kuin huono coitus?

Jotkut noista nauttivat, mutta eivät kaikki. Miten voi olla vaikeaa tajuta, että kaikki naiset eivät todellakaan pidä esim suuseksistä? Silloin sen saaminen ei tyydytä seksuaalisesti, ei vaikka mies olisi kuinka "hyvä". Kaikki vain eivät nauti samoista asioista. Kyse ei siis ole siitä, että nainen olisi saanut huonoa suuseksiä, vaan siitä, että itse akti ei miellytä.

Ymmärränä täysin. En minäkään pidä saavana osapuolena suuseksiä mitenkään kovin kummoisena asiana, vaikka jotku muut miehet pitävät sitä yhdyntääkin parempaana.

t. mies

Vierailija
93/135 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tästä ketjusta vain ensimmäisen sivun, mutta ongelma eli puolison haluttomuus tuntuu olevan tosi yleistä. Jos itse olisin tuollaisessa parisuhteessa, tekisin kyllä kaikkeni saadakseni puolisoni kanssasi parisuhdeterapeutin luokse! Seksuaalisten halujen puute harvoin on muusta elämästä täysin erillinen alue, vaan sen taustalla voi olla monimutkaisempia syitä, joiden esiin tuominen saattaisi korjata tilannetta. Itse siis käyttäisin kaikki keinot korjata tilannetta, jos puolisoni olisi minulle tärkeä.

Puhuminen ja terapeutit ovat täysin naisia varten. Näiden tarkoitus on soittaa että mies on väärässä ja hänen pitää muuttaa käytöstään.

t.mies

Vierailija
94/135 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei varsinaiseti tehty yhteistä päätöstä, vaan minä päätin että en enää vonkaa seksiä. Olen vaan niin helvetin kyllästynyt torjumisiin ja tekosyihin. Seksikertojen välissä alkoi olla tauot viikkoja ja sitten kun seksiä oli niin tietäähän sen miten siinä käy, viisi työntöä ja kumpikin saa orgasmin ja valtava pettymys siitä kun tietään että seuraavaan kertaan meneekin sitten kuukausi tai pari.

Itselleni ovan nyt paljon helpompaa kun olen asennoitunut niin että seksiä ei enää ole.

t.45 mies

Kuvittelet vaimosi saavan viiden työnnön jälkeen yhtäaikaisen orgasmin kanssasi?

Ööm, anteeksi vain, mutta en usko.

Olisiko tässä syy siihen, miksi hän ei halua seksiä alkuunkaan? Kuinka hyvää se voi olla, jos hän ei koskaan oikeasti edes laukea? Siis en sano, että seksi on hyvää vain orgasmilla, mutta miksi sen pitäisi kiinnostaa, jos ei ole vaikkapa koskaan saanut? Vähemmästäkin alkaa jo tuntea itsensä aivan vammaiseksi.

En lukenut koko ketjua, niin en tiedä, puuttuiko joku muukin jo tähän.

No ei ole pakko uskoa jos ei halua. Oma vaimoni myös tykkää pitkistä tauoista ja hänestä seksi on parasta kun edellisestä kerrasta on pitkä aika. Hän saa ensimmäisen orgasmin jo esileikin aikana, tonen orgasmi tulee sisään työntyessä ja kolmas muutaman työnnön jälkeen. Hänestä sellainen on hyvää seksiä. Itse en todellakaan pidä pitkistä tauoista eikä nopea laukeaminen ole miehen näkökulmasta se kaikkein paras juttu.

Vierailija
95/135 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan meiltä, mutta mä oon se, joka ei halua. Mieheni on ihana. Komea, hauska, kohtelias ja hellä. Mutta ei vain värähdä, ei tippaakaan. Haaveilen fantasioissa muista ja katson pornoa, seksuaalisuuteni ei ole kuollut. Olen ymmärtänyt, että elämäni mies ei ole elämäni rakastaja, se on kurjaa, mutta totuus.

Tyypillistä. Mies syyllistetään naisen ongelmasta. Ei se oikeasti liity mtenkään mieheesi että olet frigidi.

Vierailija
96/135 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34 kirjoitti:

Mitä ihmeen vässyköitä tällä palstalla oikein pyörii???

Minkä ihmeen takia ihmiset antaa nöyryyttää itseään tuolla tavoin ja vetää oman itsekunnioituksensa vessasta alas???

Jos ei puolisoa seksihommat kiinnosta, niin silloin läjäytetään katti pöytään ja ruvetaan keskustelemaan, että mistä se homma oikein kiikastaa. Jos puoliso sanoo, ettei kiinnosta ensinkään seksihommelit, eikä ole valmis edes yrittämään tilanteen parantamista, niin siinä tapauksessa tehdään selväksi, että homma on sitten sitä myöten selvä ja jompikumpi alkaa kattelemaan uutta kämppää.

Että mua jurppii tollaset tossukat!

Just semmosia vässyköitä mitä vaimot ovat mihistään tehneet mitätöimällä ja alistamalla.

Vierailija
97/135 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky-yhteiskunnassa miehen asema parisuhteessa on alisteinen ja se on vain hyväksyttävä fakta.

Vierailija
98/135 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin 18v suhteessa, jossa seksiä oli ehkä n. 20 kertaa koko ton ajan yhteensä. Viimeiseen seitsämään vuoteen ei ollenkaan.

Nyt kun erosta on kuukausi..olen onnellinen ja vapautunut, voisin hatrastaa villiä sinkkuseksiä mutta toistaiseksi pöksyt on pysynyt jalassa.

Olen kuitenkin halukas ja kiimainenkin...jos pariudun niin jatkossa etsin miehen jolle seksi ei ole ongelma ;)

N42

Vierailija
99/135 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elin 18v suhteessa, jossa seksiä oli ehkä n. 20 kertaa koko ton ajan yhteensä. Viimeiseen seitsämään vuoteen ei ollenkaan.

Nyt kun erosta on kuukausi..olen onnellinen ja vapautunut, voisin hatrastaa villiä sinkkuseksiä mutta toistaiseksi pöksyt on pysynyt jalassa.

Olen kuitenkin halukas ja kiimainenkin...jos pariudun niin jatkossa etsin miehen jolle seksi ei ole ongelma ;)

N42

Ehkä edellinenkin suhde olisi sujunut paremmin, jos olisit ollut halukas.

Vierailija
100/135 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Ehkä edellinenkin suhde olisi sujunut paremmin, jos olisit ollut halukas.

Olinkin. Mutta kolmen minuutin muna ei kauheasti tarjoa tyydytystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän