Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gootit pelastivat mummon Hesburgerin kassalla

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahduttava tarina. Pidin erityisesti siitä, että kertojana ei ollut kyseisen goottipariskunnan nainen, vaan avun saanut mummo lapsenlapsineen. 

Pidän nolona Facebook-viestejä, joissa auttaja laulaa itselleen ylistyslauluja... 

Vierailija
2/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivoja gootteja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanha kävelykeppiä käyttävä mummo. Viime viikolla leijonatatuoitu persu auttoi minut kadun yli. Tarjosin viittä euroa mutta kaljupää sanoi että pistä hyvä kiertämään.

Tänään sitten naapurinpojan leija tarttui meidän pihakuuseen ja minä että mikä ettei ja niin minä mummo kiipesin kuuseen ja leija sieltä alas ilosta itkevälle pojalle ja alas tuli mummokin  kiäh kiäh lumikinokseen tupsahdin ja voi jukelin tähären kun meni lunt apöksyistä sisään ja voi jukelin tähären että äkkiä sisälle...

..pistetään hyvä kiertämään. 

Vierailija
4/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sekä tekstissä, että näissä vastauksissa pitää mainostaa sitä, että pariskunta oli gootteja? Pidetäänkö sitä jotenkin ihmeellisempänä, että gootti auttaa kuin että auttaja olisi joku muu? Mä taas melkein ajattelisin toisin päin

Vierailija
5/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on kai se nyt parempi kuin leijonapersu

Vierailija
6/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aatteles, minä olen gootti mutta myös persu jolla roikkuu leijonakoru kaulassa.

Vierailija
7/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että tämä ylitti uutiskynnyksen. Ihan eri asia, jos auttajana olisi ollut esim saatananpalvoja.

Vierailija
8/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vanha kävelykeppiä käyttävä mummo. Viime viikolla leijonatatuoitu persu auttoi minut kadun yli. Tarjosin viittä euroa mutta kaljupää sanoi että pistä hyvä kiertämään.

Tänään sitten naapurinpojan leija tarttui meidän pihakuuseen ja minä että mikä ettei ja niin minä mummo kiipesin kuuseen ja leija sieltä alas ilosta itkevälle pojalle ja alas tuli mummokin  kiäh kiäh lumikinokseen tupsahdin ja voi jukelin tähären kun meni lunt apöksyistä sisään ja voi jukelin tähären että äkkiä sisälle...

..pistetään hyvä kiertämään. 

Älä nyt palstapersu jaksa enää.

Vierailija
9/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aatteles, minä olen gootti mutta myös persu jolla roikkuu leijonakoru kaulassa.

hyi helvetti

Vierailija
10/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veivät kuitenkin mummon sielun.

Vierailija
11/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti nykyäänkin pidetään valtavirrasta tyylillisesti poikkeavia ihmisiä epäilyttävinä. Punkkarit, gootit ja hevarit ovat monen ennakkoluuloisen mielestä väkivaltaisia, hulluja, narkkareita tai muuten vain ilkeitä kusipäitä.

Vierailija
12/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sekä tekstissä, että näissä vastauksissa pitää mainostaa sitä, että pariskunta oli gootteja? Pidetäänkö sitä jotenkin ihmeellisempänä, että gootti auttaa kuin että auttaja olisi joku muu? Mä taas melkein ajattelisin toisin päin

Kyllä niistä gooteista tulee sellainen olo, että hautovat pimeitä ja synkkiä ajatuksia. Että ei varmaan mummojen auttaminen ole ekana mielessä.

Eivät myöskään ole kovin lähestyttävän ollisia, katse maassa ja tukka silmillä, paksu nahkatakki haarniskana.

Vierailija
13/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kai gooteista ajatellaan että ovat tylyjä, samoin punkkareista ja tälläytyneistä naisista.

Vierailija
14/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti mä tunnen sit pelkästään määritelmästä poikkeavia/epänormaaleja gootteja. Varsinaiseen aatteeseenhan mä en ole perehtynyt.

t: nelonen

Vierailija
15/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja. Ja tällä kauhea määrä yläpeukkuja. Tämä just nykymenossa mättää.

SE OLI VAAN HAUSKA YKSITYISKOHTA. Ei tarvitse vetää siitä heti hirveitä syrjimisjuttuja. EN USKO että gootit loukkaantuivat hirveästi. Mutta ei. Teidän sijaisloukkaantujien pitää ryhtyä heti kiljumaan...

Vierailija
16/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilijapariskunta pelasti helsinkiläismummon Hesburgerin kassalla

Bussikuskipariskunta pelasti helsinkiläismummon Hesburgerin kassalla

Diabeetikkopariskunta pelasti helsinkiläismummon Hesburgerin kassalla

Hipsterpariskunta pelasti helsinkiläismummon Hesburgerin kassalla

Mitä näitä nyt on...

Vierailija
17/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15: Miksi se oli hauska? Mikä siitä tekee nauramisen arvoisen asian?

Siis mä ymmärtäisin, jos olisi sattumalta mainittu, mutta erityisesti korostetaan kuin se olisi joku ihme. Täälläkin viestejä tyyliin "olipa kivoja gootteja".

Eikös se ole vähän sama kuin joku sanoisi, että "voi ihme, läski otti kevytlimun"

Vierailija
18/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tää oli kiva uutinen

Vierailija
19/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilijapariskunta pelasti helsinkiläismummon Hesburgerin kassalla

Bussikuskipariskunta pelasti helsinkiläismummon Hesburgerin kassalla

Diabeetikkopariskunta pelasti helsinkiläismummon Hesburgerin kassalla

Hipsterpariskunta pelasti helsinkiläismummon Hesburgerin kassalla

Mitä näitä nyt on...

Bussikuskeja leimataan selvästi matalapalkkaisiksi! Ihan kuin matalapalkkainen ei muka auttaisi!

Diabeetikkoja leimataan selvästi hulluiksi! Ei sairaus tarkoita sitä että on hullu!

Hipstereitä leimataan selvästi teennäisiksi! Ei hipsteriys tarkoita sitä että olisi feikki!

...ja sitten näissä kaikissa mainitaan helsinkiläinen! Onko helsinkiläinen muka joku ali-ihminen??? Miksi ihmiset on näin rasistisiii?

T: Suvaitsevainen anti-rasisti & täyspäiväinen mielensäpahoittaja & puolestaloukkaantuja.

Vierailija
20/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15: Miksi se oli hauska? Mikä siitä tekee nauramisen arvoisen asian?

Siis mä ymmärtäisin, jos olisi sattumalta mainittu, mutta erityisesti korostetaan kuin se olisi joku ihme. Täälläkin viestejä tyyliin "olipa kivoja gootteja".

Eikös se ole vähän sama kuin joku sanoisi, että "voi ihme, läski otti kevytlimun"

Missään ei ihmetelty. Kunhan mainittiin.

Ja jos mainittiinkin esim sen takia, että PIENEN PIENI STEREOTYPIA ELÄÄ, jossa muutamat ihmiset luulevat gootteja pelottaviksi, niin tätä termiä saatettiin käyttää ihan vaan sitä vasten, että siitä eroon päästään. OLI MITEN OLI, aivan järjettömän pieni juttu. Juuri tämmöisistä kiihtymisen takia "suvaitsevaisuus" ja "anti-rasistisuus" ovat saaneet aivan naurettavan asian leiman. Ihan mikä vaan on rasismia yms syrjintää tai loukkaavaa tai tai tai. VÄHÄN pitäisi sietokykyä olla, mistään ei tule mitään jos kaikesta loukkaantuu.