Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaimon Oikeasti kannattaa tehdä tilanteessa, jossa haluaisi enemmän ja monipuolisempaa seksiä kuin aviomies?

Vierailija
15.01.2016 |

Onko joku oikeasti jollain keinolla pystynyt saamaan enemmän ja parempaa siltä omalta mieheltä, vai ovatko ainoat keinot joko nykyiseen tyytyminen tai miehen vaihto?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom! Vähähaluisempi, ei haluton. Eli jos ei ole ollut isompia riitoja, mies haluaa ehkä 2 krt/vk. Itse olen halunnut vaikka joka päivä, kuten mieskin aluksi... Ap

Vierailija
22/27 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut seksin jälkeen esim. seuraavana päivänä mikä sinusta tuntui hyvälle, mitä hän teki mielestäsi hyvin, kuinka halusitkaan häntä jne? Palauttaen mieleen nautinnon hetket samalla hivellen itsetuntoa.

Viesteillä kesken päivän tai illalla nukkumaan alkaessa suputtaen korvaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehellä lievä haluttomuus ja innostuksenpuute tulee aina kausittain. Tässä tilanteessa olen oppinut kieroilemaan kuin korkkiruuvi ja antamaan miehelle muutamaksi päiväksi tai viikoksi omaa tilaa, eli en pyydä seksiä enkä yritä halia tai pussailla. Huom! ei missään lapsellisella "sitä saa mitä tilaa!!11+" -mentaliteetilla, vaan ihan ystävällisellä mielellä. Saatan jopa "vahingossa" nukahtaa näinä aikoina sohvalle nukkumaan yöksi enkä kömmi miehen kainaloon :D

"Kylmäkauden" lopulla ehkä torjun miehen kerran tai pari vetoamalla kiireeseen tai väsymykseen, annan pusun poskelle ja lupaan että seuraavana päivänä varmaan jaksan. Sitten mies seuraavana päivänä tuleekin jo halailemaan seisokki kovana ja haluaa taas pitkän aijan, innostuu taas normaalisti kun menen kiimaisena vähän hiplailemaan ja ehdottelemaan.

Tämä ei varmastikaan toimi suhteessa jossa haluttomuus on oikeasti yleistä tai esimerkiksi seksielämän vähyys johtuu vaikkapa siitä ettei ehdi antamaan toiselle aikaa edes halaamisen tai pusun muodossa. Meillä tuppaa olemaan niin että mä tykkään aika usein hiplailla miehen reittä vaivihkaa, kiusoitella oikeen ja halailla tiiviisti pitkään ennen töihin/kouluun menoa niinä päivinä kun tiedän että haluan illalla seksiä. Usein mies syttyy tuosta, mutta haluttomina aikoina aivan varmasti vain ahdistaa. Siinäkin mielessä tuo pieni fyysinen erkaantuminen on musta haluttoman kannalta oikein tehty, koska silloin saa vähän omaa tilaa ja rauhaa kun sitä oikeasti haluaa. Saa myös itse kerätä kiimaa sen viikon ajan, jonka jälkeen on entistä kivempaa.

Täytyy olla tiettyä psykologista pelisilmää ettei tuo ole aivan ilmiselvää (muuten partneri luulee että tuo on kiukuttelua ja mökötystä) tai ettei myrkytä omaa mieltään ja ole puolisolle vihainen siitä ettei ole seksiä. Ainakin oman miehen kohdalla vielä suurempi painostaminen ja hepeneet ovat haluttomuusaikoina sille myrkkyä, koska jos ei vaan halua niin ei siihen mikään auta, ja lisäksi vielä tulee jatkuvaa muistutusta siitä kuinka toinen silti haluaa seksiä. Vahvemmankin itsetunto romuttuu sellaisesta.

Jos kuitenkin erilaiset seksimieltymykset ovat enemmän sääntö kuin poikkeus niin kehottaisin keskustelemaan asiasta uudelleen ja uudelleen, sekä myös kuuntelemaan miehen puolta asiasta. Jos sillä on ongelmia itsetunnossa niin kehuminen, ihailu ja koskettelu auttaa. Kertokaa ihan suoraan partnerille kuinka paljon haluatte juuri häntä ja kuinka paljon kiihottaa juuri hänessä asiat x, y ja z. Haluaa ne miehetkin olla himottuja, ei niille aina riitä pelkästään vetävä nainen.

Vierailija
24/27 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaat olevan omalla kädellä , .mene avuksi ja runkkaa hänet loppuun ja ota samalla suuhun. Kehu vielä kuinka hyvä oli

Vierailija
25/27 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23, eikö tuo ole kauhean kuormittavaa sinulle joutua kikkailemaan ja joustamaan aina miehen mielialojen mukaan?

Uskon että helpoimmalla pääsen, kun yksinkertaisesti luovun omista haluistani ja toiveistani ja koitan keskittyä vaikka ensi alkuun omalta osaltani sopuisamman ilmapiirin luomiseen ja ylläpitoon (ilman sen liittämistä seksiin), koska oikeastaan en edes halua enää yrittää mitään saadakseni enemmän ja monipuolisempaa seksiä, haluaisin ennemminkin unohtaa koko asian. ap

Vierailija
26/27 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Winners never quit, quitters never win.

Vierailija
27/27 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tietenkään lopullisesti luovuta vaan ehkä kesään asti... Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi