Kuinkas paljon ootte varannu viinaa viikonlopuks?
Mulla on kymmenen kaljaa ja kolme 0,7l pulloo 32% lippuviinaa. Näiden pitäisi sitten riittää pe-la.
Kommentit (52)
Minne te lapset tuuppaatte, jos aiotte vetää perseet. Ei ole hoitokunnossa seuraavanakaan päivänä. En ikinä pääsisi ryyppäämään noin. Kaksi lasta jotka kyllä hyppivät seinille jos äiti aikoo krapuloissaan vaan maata
Vierailija kirjoitti:
Minne te lapset tuuppaatte, jos aiotte vetää perseet. Ei ole hoitokunnossa seuraavanakaan päivänä. En ikinä pääsisi ryyppäämään noin. Kaksi lasta jotka kyllä hyppivät seinille jos äiti aikoo krapuloissaan vaan maata
Darraa pysty kyllä lieventämään monella tavalla, mutta se pitää tehdä ennen dokaamisen aloittamista ja dokaamisen aikana. Aamulla se ei enää onnistu, ellei sitten kisko heti uusia kännejä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään vielä. Pitää käydä ostamassa kyllä booliin viinat, kun pidän tuparit illalla. Muuten mennään sillä BYOB meiningillä, kun en mä tiiä mistä kukakin tykkää ja itse tykkään enempi alkoholittomista vaihtoehdoista.
Mikä tämä on?BYOB
Bring your own boobs.
Buy your own bong!
Ei ole kyllä perheellisen hommaa tuommoinen juominen. Eli lapsettomat sinkut vauvapalstalla
Mulla on enemmän kuin pystyisin juomaan. Taitaa tästäkin viikonlopusta tulla raitis.
Itselleni ostin 4 olutta ja punaviiniä 2 pulloa. Mies näköjään on ostanut itselleen 4 lonkeroa. Miehellä menossa viinaton tammikuu:D.
Ei yhtään... Ei ainakaan vielä.
ps. Leijona on parempaa kuin suomiviina.
Ei niitä lapsia tarvii mihinkään laittaa. Täällä ne samalla syö sipsejä ja juovat limpparia, leikkivät omassa huoneessaan.
Vierailija kirjoitti:
ps. Leijona on parempaa kuin suomiviina.
Ei ole. Siinä on sokeria, mistä tulee inhottava sivumaku.
Kuolisin jos joisin kuin ap. Ennen kyllä maistui. Nykyään 0 -linja