Kuinkas paljon ootte varannu viinaa viikonlopuks?
Mulla on kymmenen kaljaa ja kolme 0,7l pulloo 32% lippuviinaa. Näiden pitäisi sitten riittää pe-la.
Kommentit (52)
Vinkkuu, skumppaa ja viinaa on, bissee pari. Kauppaan on matkaa sata metriä (ja myös baariin), että eiköhän tässä jotenkin pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
Vinkkuu, skumppaa ja viinaa on, bissee pari. Kauppaan on matkaa sata metriä (ja myös baariin), että eiköhän tässä jotenkin pärjätä.
Korjaan, googlemapsin mukaan on alle 70 metriä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0,5l vodkapullo löytyy, mutta tuskin avaan sitä. Mielummin poltan kukkaa.
Usko pois, viinaa ja kukkaa kannattaa käyttää sekaisin jos vaan mahdollista. Pääsee paljon parempiin oloihin kuin kummallakaan pääsee erikseen.
Ok. Pitää kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
18-packin.
Aika paljon viinaa.
Ei yhtään vielä. Pitää käydä ostamassa kyllä booliin viinat, kun pidän tuparit illalla. Muuten mennään sillä BYOB meiningillä, kun en mä tiiä mistä kukakin tykkää ja itse tykkään enempi alkoholittomista vaihtoehdoista.
Just siivosin jääkaappia ja tyhjensin sen mm. vuonna 2011 ostetuista siidereistä. Ei oo tullu juotua. Tuskin ostan siis mitään tilallekaan :D
siis apua tänäänhän on perjantai. mulla on viime vkl avattu punkkupullo, onkohan se etikkaa jo? rahaa ei ole kuin ruokakauppaan :(( . tai no, voidaanhan me syödä pelkkää makaronia ja kasviksia lapset saa taas koulussa!
Vierailija kirjoitti:
itse tykkään enempi alkoholittomista vaihtoehdoista.
Alkoholittomasta viinasta?
Kaksi kossupulloa, kaksi keissiä olutta ja kymmenen siideriä.
Alkaa olla kirkkaat taas juotu. Haen varmaan kirkkaita pari pulloa ja lisäks konjakkia, pari viiniä ja muutaman bissen. Mieheltä salaa kaatelen kirkkaita kaapista itelleni.
Paljon pitää olla tulee hyvä mieli vaikken kaikkea viikonlopun aikana juokaan. Ja rahaa on siitäkään ei ole kiinni.
Harmi kun pitää tänään olla ajokuntoinen 20 saakka.
t onnellinen alkkis
Yksi saunaolut lauantaiksi, laadukas tumma lager.
Vierailija kirjoitti:
siis apua tänäänhän on perjantai. mulla on viime vkl avattu punkkupullo, onkohan se etikkaa jo? rahaa ei ole kuin ruokakauppaan :(( . tai no, voidaanhan me syödä pelkkää makaronia ja kasviksia lapset saa taas koulussa!
Kerinnyt hapettuman jo jos on viikko sitten avattu. Ei ole enää alkoholia jäljellä tuossa juomassa.
Aikanaan eräs tuttu osti juhannukseksi n. 150 pulloa olutta. Siihen jykevähköön runkoon se oli ihan sopiva määrä 3 pv:ksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään vielä. Pitää käydä ostamassa kyllä booliin viinat, kun pidän tuparit illalla. Muuten mennään sillä BYOB meiningillä, kun en mä tiiä mistä kukakin tykkää ja itse tykkään enempi alkoholittomista vaihtoehdoista.
Mikä tämä on?BYOB
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä on?BYOB
Bring your own boobs.
Tänään ollaan niin hiton kännissä ja naidaan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä on?BYOB
Bring your own boobs.
Nuole omaa paskaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä on?BYOB
Bring your own boobs.
Nuole omaa paskaasi?
Miten olisi kvg?
Ei muutu harjoittelulla. On mulla ollut 6 viikon putki jolloin olin joka ikinen päivä kännissä. Kun pääsee kuville niin lähtötaso sama. Enkä halua olla alkkis kun just sellasesta eroon pääsin. Kuvottavaa seurattavaa.