Miesten omat reissut parisuhteessa - MGTOW
Hyvä esimerkki miksi MGTOW lisääntyy on palstallakin monesti jauhettu omat reissut ja lomailumatkat parisuhteessa. Useimmille naisille ne ovat ehdoton no-no. Mies ei todellakaan saa tehdä omia reissuja vakavassa parisuhteessa.
Ymmärtääkö tämän esimerkin voimin miksi miehet välttäisivät ottamasta naista elämäänsä riesaksi ja rajoitteeksi?
Vaikuttaa, että huvittuneisuus MGTOW-liikettä kohtaan on naisilla oikeasti paniikkia, ahdistumista ja raivoa kun eivät saa miestä kohottamaan elintasoaan ja statustaan.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö... Jos olen parisuhteessa rakastamani miehen kanssa, niin en todellakaan halua lähteä lomalle kenenkään muun, kuin hänen kanssaan. Miksi en odottaisi mieheltä samaa?
Te MGTOW- dudet varmaan ymmärrätte, että ammutte nyt itseänne aika pahasti nilkkaan. Tää "liike" on vähän sama, ku naiset perustais jonkun Bimbot-liikkeen ja alkaisi innosta pinkeenä suoltaa paskaa siitä, kuinka miehen täytyy vaan olla lompakkona ja lasten siittäjänä naiselle, eikä ikinä rajoittaa naisen rahallisia menoja (mitkä se mies siis maksaa) mitenkään.. Eli annatte itsestänne ja muista miehistä todella tossun ja holhottavan kuvan! :D
En ihan käyttäisi samaa vertausta. Oikeampi vertaus olisi, että oikein hakeutumalla hakeutuisimme miesenemmistöisille foorumeille kertomaan, kuinka "me feministit emme tarvitse miehiä mihinkään".
Toisten miesten tukemiseen kai tämä "liike" alunperin perustettiin? Nyt vaan idiootit, jotka on "löytäneet elämänsä suunnan" haluaa toitottaa sitä aivan jokaiselle.. Ihan niinkuin uskoontulleet paasaa kaikille.
Kun he edes olisivat löytäneet sen elämänsä suunnan, mutta hehän ovat täällä, Vauva-lehden palstalla! Mikä sen nolompaa alkuperäiselle liikkeelle kuin että suomalaiset miehet toteuttavat camelboots-ideologiaa vauvalehden palstalla!
Noi mgtow on ulkomaillakin aina naisten palstoilla selittämässä miten ne nyt ihan kohta menee omia teitään.
Tätä on nyt jatkunut vuosia, että ne lupailee tosiaan menevänsä omia teitään ihan kohta ja justiinsa, vielä sitä ei ole tapahtunut, mutta "ehkä ihan kohta".
Niiden foorumit on täynnä vain puhetta naisista, ne ei keskustele mistään muusta, koskaan, kuin naisista, naiset sitä ja tätä blah, blah ad nauseam, eli tosiaan menevät omia teitään ja antavat naisten olla, not, enemmän naispakkomielteisiä miehiä saa hakea.
Piti googlaa tuo mgtow-termi. Huvitti, että ilmeisesti jopa sovinistisivusto return of the kingillä naureskellaan näille "neitsytluusereille" (lainaus kolumnista)
http://www.returnofkings.com/64616/why-men-going-their-own-way-is-no-wa…
Jos molemmat pääsevät omille matkoille, se on hienoa ja kannatettavaa. Mutta halutaanko tässä sitä oikeutta molemmille? Entä voiko perhe matkustaa yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ongelma ole se, että mies käy omassa reissussa. Ongelma on se, että kun nainenkin sitten haluaisi käydä omassa reissussa, niin sepä ei sovikaan kun miehen pitäisi hoitaa lapset ja koti sillä aikaa.
Ei kaikilla ole avutonta miestä lastensa isänä. Ei kaikilla ole lapsia. Eikä kaikilla ole alaikäisiä lapsia.
=> EI ONGELMIA. :)
Mutta monella naisella on silti ongelma miehen omista reissuista. Tällöin mies ei ole naisen liekan päässä ja valvottavana/holhottavana.
No kaikilla ei ole mustasukkaisuustraumaakaan. Myönnän kyllä, että tämän palstan perusteella joillakin on, mutta ei kyllä minun ystäväpiirissäni kellään.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu rahatilanteesta ja siitä kuinka paljon mies on ollut poissa työmatkojen takia. Jos viimeiset neljä viikkoa on ollut kaikki arkipäivät poissa, en todellakaan ilahtuisi jos mies ehdottaisi noiden viikkojen aikana tai jälkeen poikien viikonloppureissua. Muuten voi mennä jos haluaa. Mieheni on oikeudenmukainen, luotettava ja ajattelee minun parastani, joten mielellään annan hänenkin nauttia omasta elämästään tämän pikkulapsihel**tin keskellä.
Selitätkö vielä, miksi olet ehdoin tahdoin hankkinut lapsia, jos se on susta helvettiä?
T. vapaaehtoisesti lapseton, jonka on usein vaikea ymmärtää...
Minä olen ollut parisuhteessa saman miehen kanssa kohta 16 vuotta, molemmat teemme omia/kaverien kanssa matkoja ja molemmille on omia menoja, jotka ovat meidän perheessä vain ilmoitusasia, kumpi tahansa voi lähteä kaverin kanssa ulos/elokuviin/tms. ihan ilman varoitusaikaa, jos toisella ei ole aiemmin sovittua menoa.
En siis paniikissa etsi itselleni elättäjää. Tästäkin huolimatta MGTOW-jutut huvittavat minua lievästi. Ei minulla mitään itse toimintaa vastaan ole, onhan nyt jokaisella oikeus olla pariutumatta, jos haluaa.
tää totinen julistus vauva-sivulla on todella korneista korneinta ja mamiksista mamiksinta!
Hitto taas mitä naisten yleistämistä. Ei kaikki naiset ole mitään pirttihirmuja. Musta on ihan kiva, jos mies välillä lähtee reissuun kavereidensa kanssa. Vaikka olen parisuhteessa haluan itsekin välillä reissata kavereiden kanssa. Ongelma saattaa ennemminkin olla se, että näistä reissuista ilmoitetaan paria päivää ennen tai ei oteta huomioon yhteisiä suunnitelmia. Se että kysyy sopiiko tällainen reissu jonain viikonloppuna ei tarkoita luvan kysymistä vaan sitä että ottaa sen toisen ja yhteiset suunnitelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö... Jos olen parisuhteessa rakastamani miehen kanssa, niin en todellakaan halua lähteä lomalle kenenkään muun, kuin hänen kanssaan. Miksi en odottaisi mieheltä samaa?
Te MGTOW- dudet varmaan ymmärrätte, että ammutte nyt itseänne aika pahasti nilkkaan. Tää "liike" on vähän sama, ku naiset perustais jonkun Bimbot-liikkeen ja alkaisi innosta pinkeenä suoltaa paskaa siitä, kuinka miehen täytyy vaan olla lompakkona ja lasten siittäjänä naiselle, eikä ikinä rajoittaa naisen rahallisia menoja (mitkä se mies siis maksaa) mitenkään.. Eli annatte itsestänne ja muista miehistä todella tossun ja holhottavan kuvan! :D
En ihan käyttäisi samaa vertausta. Oikeampi vertaus olisi, että oikein hakeutumalla hakeutuisimme miesenemmistöisille foorumeille kertomaan, kuinka "me feministit emme tarvitse miehiä mihinkään".
Toisten miesten tukemiseen kai tämä "liike" alunperin perustettiin? Nyt vaan idiootit, jotka on "löytäneet elämänsä suunnan" haluaa toitottaa sitä aivan jokaiselle.. Ihan niinkuin uskoontulleet paasaa kaikille.
Kun he edes olisivat löytäneet sen elämänsä suunnan, mutta hehän ovat täällä, Vauva-lehden palstalla! Mikä sen nolompaa alkuperäiselle liikkeelle kuin että suomalaiset miehet toteuttavat camelboots-ideologiaa vauvalehden palstalla!
Noi mgtow on ulkomaillakin aina naisten palstoilla selittämässä miten ne nyt ihan kohta menee omia teitään.
Tätä on nyt jatkunut vuosia, että ne lupailee tosiaan menevänsä omia teitään ihan kohta ja justiinsa, vielä sitä ei ole tapahtunut, mutta "ehkä ihan kohta".
Niiden foorumit on täynnä vain puhetta naisista, ne ei keskustele mistään muusta, koskaan, kuin naisista, naiset sitä ja tätä blah, blah ad nauseam, eli tosiaan menevät omia teitään ja antavat naisten olla, not, enemmän naispakkomielteisiä miehiä saa hakea.
Olet käsittänyt MGTOWn väärin
Vierailija kirjoitti:
tää totinen julistus vauva-sivulla on todella korneista korneinta ja mamiksista mamiksinta!
Miksi?
"Kukaan ei halua hoitaa lapsiaan jos niitä kuuluu hoitaa kuten Kuningatar käskee."
Niin just! Kyllä ne lapset kasvaa ilman terveellistä ruokaakin, eikä puhtaita vaatteita ole muutenkaan kaikkialla maailmassa. Antaa tabletin niille kun ite on sohvalla vieressä, leikkiminenkin on vasta parisataa vuotta vanha hullutus. Ei tosimies leiki kakaroiden kanssa, kaikkea ne ämmät kehtaa vaatia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän niinkuin feminismi ja naisten oikeuksien parantaminen? Siitä on parempi pitää turpa kiinni ettei tee itseään naurettavaksi?
Kuvitellaan, että olen feministi, jonka mielestä feminismiin kuuluu mm. rohkaista naisia palaamaan töihin aikaisemmin. Missä minun kannattaisi aiheesta tehdä aloitteita? Miesasiafoorumilla? Ei, vaan nimenomaan esimerkiksi Vauva-lehden palstalla.
Kuvitellaan, että olen mies, jonka mielestä miesten kannattaisi mennä omia teitään ja unohtaa naiset. Missä minun kannattaisi aiheesta tehdä aloitteita? Vauva-lehden palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu rahatilanteesta ja siitä kuinka paljon mies on ollut poissa työmatkojen takia. Jos viimeiset neljä viikkoa on ollut kaikki arkipäivät poissa, en todellakaan ilahtuisi jos mies ehdottaisi noiden viikkojen aikana tai jälkeen poikien viikonloppureissua. Muuten voi mennä jos haluaa. Mieheni on oikeudenmukainen, luotettava ja ajattelee minun parastani, joten mielellään annan hänenkin nauttia omasta elämästään tämän pikkulapsihel**tin keskellä.
Miksi teit lapsia "helvettiin"? Näitä mä en ymmärrä, lapsia kun ei kenenkään ole pakko tehdä.
Eikö nämä mgtow-miehet elä ilman parisuhdetta vai olenko ymmärtänyt väärin? Silloinhan siinä ei ole mitään kyselemistä, sen kun menee miten haluaa - tosin työnantajalta kannattaa kysyä lupa poissaoloon. Parisuhde ei ole kenellekään pakollinen, joten ihan peruskäytöstapoihin kuuluu, että reissuista sovitaan etukäteen. Sopiminen on vielä tärkeämpää, jos perheessä on lapsia. Ainakin meillä olisi eron paikka, jos minulle olisi tulossa työmatka ja mies tästä tietoisena ilmoittaisi, että lähden nyt parin viikon reissulle poikien kanssa, moro.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole teidän lapsi.
Vierailija kirjoitti:
"Kukaan ei halua hoitaa lapsiaan jos niitä kuuluu hoitaa kuten Kuningatar käskee."
Niin just! Kyllä ne lapset kasvaa ilman terveellistä ruokaakin, eikä puhtaita vaatteita ole muutenkaan kaikkialla maailmassa. Antaa tabletin niille kun ite on sohvalla vieressä, leikkiminenkin on vasta parisataa vuotta vanha hullutus. Ei tosimies leiki kakaroiden kanssa, kaikkea ne ämmät kehtaa vaatia!
Miksi olet ottanut huonon miehen? Oletko tyhmä? Vai saatko kenties orgasmeja miehen neuvomisesta ja määräilystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä menee niin päin, että minä reissaan joskus kuukausiksikin ulkomaille ja mies ei käy juuri koskaan missään. Syy: mies ei halua elämältä muuta kuin käydä töissä ja töiden jälkeen pelata pleikkaa. Itse taas käyn kotona vain nukkumassa, joskus en sitäkään. Järjestely sopii hyvin meille molemmille ja kun meillä on erikseen järjestettyä parisuhdeaikaa, se on oikein odotettua ja onnistunutta.
Erikoinen parisuhde teilläkin.
Ei ole erikoinen, vaikka olisikin erilainen mihin itse olet tottunut ;) Olemme olleet yhdessä lukiosta saakka, 15 vuotta, ei meidän tarvitse enää nyhjätä kylki kyljessä 24/7. Meillä menee tosi hyvin, kysyin juuri mieheltä.
Ps. Tienaamme molemmat omat rahamme. Unohdin sanoa sen heti alkuunsa.
Miten MGTOW ja itsenäisesti tehdyt lomamatkat parisuhteessa liittyvät toisiinsa? MGTOW-miehet eivät voi sietää naisia, miksi he olisivat parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Miten MGTOW ja itsenäisesti tehdyt lomamatkat parisuhteessa liittyvät toisiinsa? MGTOW-miehet eivät voi sietää naisia, miksi he olisivat parisuhteessa?
Et lukenut aloitusta?
Kyllä MGTOW-miehille nainen kelpaisi JOS niistä ei olisi taakkaa, rahan menoa, rajoitteita jne.
Naisille taas ei kelpaa mies jolle nainen ei voi olla rajoite, taakka ja lopun rahan syytämistunkio. Miehen pitäisi uupumukseen ja omaan masennukseensa asti palvella naista ja kohottaa tämän elämänlaatua.!
Vähän niinkuin feminismi ja naisten oikeuksien parantaminen? Siitä on parempi pitää turpa kiinni ettei tee itseään naurettavaksi?