Kerronko pettämisestä miehen vaimolle? Saa äänestää
Olin suhteessa ja tulin jätetyksi tyttöystäväni toimesta, koska hän ei ollutkaan päässyt yli suhteesta varattuun mieheen ja hän palasi siihen salasuhteeseen. Olin siis jonkinlaisena laastarina Se oli kestänyt pari vuotta ennen minua. Minulla on tämän miehen yhteystiedot ja hänen vaimonsa myös. He ovat olleet naimisissa kolme vuotta ja ilmeisesti heillä on lapsiakin.
Tietysti minua ärsyttää, että olin laastarina, mutta kysyn teiltä kumpi kuulostaa paremmalta. Käräytän miehen ja annan hänen vaimonsa tietää miehen pitäneen ainakin yhtä seksisuhdetta vuosia hänen selkänsä takana, vai jätänkö kertomatta ja annan sen pelin jatkua.
Jos sillä on jotain väliä, en pelkää mitään reaktiota minun suuntaani, minua ei hetkauta se jos tämä ex-tyttöystävä vihaa minua tai jos saankin paskaa omaan niskaani epäuskoiselta vaimolta tms. Syynä kertomiseen olisi kai oikeuden tapahtuminen ja kertomatta jättämiseen ehkäpä se, että siitä seuraisi paljon itkua.
Kommentit (46)
Kerro. Soita ja kerro nimet ja faktat.
Vierailija kirjoitti:
Koita nyt niellä se oma pettymyksesi ja ole puuttumatta asiaan. Minä en (enää nykyään) haluaisi kuulla keltään omasta miehestäni jotain vanhoja juttuja.
Kumpi meistä ei ymmärrä luettua?
Tyttöystävä palasi salasuhteeseensa.
Ei siis ole vanha juttu.
Minä haluaisin kyllä kuulla sivusuhteesta ehdottomasti.
En 10 vuotta sitten tapahtuneesta kertapettämisestä niinkään.
Kerrot! Täällä pettäjät ja kynnysmatot muuta ehdottelevat. Älä kuuntele niitä. Vaikka motiivisi olisivat itsekkäät, tekosi itsessään on hyvä ja moraalinen. Go ap!
Oon sitä mieltä, et älä puutu, vaan jatka elämääs. Mut jos nyt on ehdottomasti pakko työntää nenäs muiden asioihin, mieti tarkkaan miten sen teet. Pidä huoli, et ensimmäisenä mietit sen vaimon parasta, miten sille ois helpointa saada vihjettä asiasta. Älä ainakaan töksäytä, et sun miehes muuten panee mun exää.
Niin, siis tuo ex tyttöystävä paneskeli varattua perheenisää JO pari vuotta ennen kuin alkoi seurustelemaan AP:n kanssa. Jos se jäi epäselväksi. :)