Kerronko pettämisestä miehen vaimolle? Saa äänestää
Olin suhteessa ja tulin jätetyksi tyttöystäväni toimesta, koska hän ei ollutkaan päässyt yli suhteesta varattuun mieheen ja hän palasi siihen salasuhteeseen. Olin siis jonkinlaisena laastarina Se oli kestänyt pari vuotta ennen minua. Minulla on tämän miehen yhteystiedot ja hänen vaimonsa myös. He ovat olleet naimisissa kolme vuotta ja ilmeisesti heillä on lapsiakin.
Tietysti minua ärsyttää, että olin laastarina, mutta kysyn teiltä kumpi kuulostaa paremmalta. Käräytän miehen ja annan hänen vaimonsa tietää miehen pitäneen ainakin yhtä seksisuhdetta vuosia hänen selkänsä takana, vai jätänkö kertomatta ja annan sen pelin jatkua.
Jos sillä on jotain väliä, en pelkää mitään reaktiota minun suuntaani, minua ei hetkauta se jos tämä ex-tyttöystävä vihaa minua tai jos saankin paskaa omaan niskaani epäuskoiselta vaimolta tms. Syynä kertomiseen olisi kai oikeuden tapahtuminen ja kertomatta jättämiseen ehkäpä se, että siitä seuraisi paljon itkua.
Kommentit (46)
White trashit elää vähän elämäänsä paskasessa ojassa kuin siat konsanaan.
Hienoa elämää kaikille white trasheille. Muistakaa välillä pestä sorkkanne paskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näihin aina liittyy lopuksi jonkun kuolema. Haluatko että joku kuolee. Sinä saatat olla se tai tyttöystäväsi.
Miehet ovat aika äkkipikaisia etenkin kun ottavat kättäpidempää mukaan.
Mitä. Millaisessa todellisuudessa sinä oikein elät?
Espoo Vantaa todellisuudessa.
Ei ainakaan kannata kertoa viikonloppuna tai etenkään perjantaina. Kun alkoholia otetaan niin pian heiluu puukko...
Näin se menee espoovantaa akselilla.
Lapsetkin kärsii.
"Olin suhteessa ja tulin jätetyksi tyttöystäväni toimesta...."
No niin, onhan tuokin juu yksi tapa esittää asia. :)
Vierailija kirjoitti:
Kerro. Minua on petetty ja niin kauheaa kuin se olikin, kauheampaa olisi ollut tietämättä.
Tämä minäkin mietin. Kun pettämistä on tapahtunut ja ainakin pari vuotta ja jatkuu taas. Mietin kuinka monta vuotta menee ennen kuin vaimo saa tietää, jos koskaan. Hän ja mahdolliset lapset ovat tämän tilanteen todelliset uhrit, en niinkään minä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä ihmisillä useinkin luetunymmärtämisessä ongelmia? En ole ap, mutta oli mielestäni ihan selkeästi kerrottu. Ap on siis mies joka erosi naisen kanssa, jolla on ollut ja on edelleen salasuhde naimisissa olevaan mieheen. Nyt hän miettii kertoako tämän miehen vaimolle asiasta vai ei.
Aloituksessa oli liian pitkä sepustus. Siihen pitäisikö kertoa ei vai ei ap kertomuksella ei ole mitään merkitystä. Enemmän merkitystä todennäköisesti olisi asioilla joita ap ei kerro... todennäköisesti ei edes tiedä... oikeastaan ihan sama kertooko vai ei... mieluummin ehkä ei jos asia pitäisi ratkaista äänestämällä.
Elin vuosia miehen kanssa, joka petti minua useasti. Oli myös näitä monen vuoden kestäneitä suhteita. Tällä kokemuksella sanoisin, että kerro. Minusta olisi parempi tietää ennemmin kuin myöhemmin. Varsinkin, kun tuollaisen ihmisen kanssa on myös riski saada vakavia tauteja.
Tuskin miestä haittaa pillun liplatus. Miehen itsetunnolle ei käy jos vaimo nussii toisten naisten kanssa. Naisilla ei ole kullia ja kulli on kuninkaan valtikas.
Eriasia on jos naisella on toinen mies. Sitten on kaksi valtikkaa ja ainoastaan yksi valtikka on yhden kuninkaan valtakunnassa. Se tietää nimittäin veristä sotaa. Jonkun on kuoltava.
Itse jättäisin ap:n henkiin ja naureskelisin että nuokin huulet on olleet vaimoni pillulla. Ei kummemmat. Uuh pillunaama. uuh
Vierailija kirjoitti:
Mietin kuinka monta vuotta menee ennen kuin vaimo saa tietää, jos koskaan. Hän ja mahdolliset lapset ovat tämän tilanteen todelliset uhrit, en niinkään minä.
Uhreiksi he muuttuvat siinä vaiheessa kun menet sotkemaan sinulle tuntemattomien ihmisten elämän. Et tiedä heistä mitään. Vaimo ehkä tietää. Tai ei edes haluaisi tietää. Ehkä vaimo on frigidi, mies rakastaa häntä enemmän kuin omaa elämäänsä mutta ei pysty olemaan ilman seksiä, ja ex-tyttöystäväsi on hyvä laastari tähän vaivaan.
Oletko koskaan kuullut sanontaa "what you don't know won't hurt you"? Niin kauan kun vaimo ei tiedä hän elää elämäänsä tyytyväisenä, ja toivotaan ettei hän koskaan saakaan tietää.
Järkyttävää että edes ajattelet että menisit pilaamaan sinulle täysin tuntemattomien ihmisten elämän vain sen takia, että itsetuntosi on saanut kolauksen siitä että tyttöystäväsi jätti sinut.
Enkä kyllä yhtään ihmettele miksi jätti jos kerran omaat tuollaisen luonteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro. Minua on petetty ja niin kauheaa kuin se olikin, kauheampaa olisi ollut tietämättä.
Tämä minäkin mietin. Kun pettämistä on tapahtunut ja ainakin pari vuotta ja jatkuu taas. Mietin kuinka monta vuotta menee ennen kuin vaimo saa tietää, jos koskaan. Hän ja mahdolliset lapset ovat tämän tilanteen todelliset uhrit, en niinkään minä.
ap
Jepppp... Kerro vaan! Itseänikin on petetty. Eikä sillä kauheasti väliä olisi ollut kuka olisi siitä kertonut, kunhan edes joku! Ettei turhaan haaskaa aikaa tollaseen turhaan suhteeseen (ja myös riskeeraa terveyttään.......). Kauheinta on kun kukaan asiasta tietävä ei kerro, erityisesti jos on joku parempikin tuttu.
Kerro. Vaimolla on oikeus tietää ja se on oikein tuolle pettävälle miehelle joutua vastuuseen teoistaan.
Juu siitä ei ole takuulla pelkoa, että mies valitsisi sivusuhteen, miehet aina haluavat takaisin vaimon luokse hinnalla millä hyvänsä, joten se tyttöystäväsi vapautuu siitä markkinoille myös. Se olisi hänellekin parempi kuin suhde varattuun mieheen, mikä hajottaa eikä johda koskaan mihinkään.
Olenko ainoa joka ei tajua ketä ap on nussinut? Ja kuka tietää kenestä?
Tehkää joku mindmap tähän nyt. Tosi epäselvä aloitus.
Kerro vaan, mutta voit joutua keskelle aika ikävää sotkua ja joutua jokaisen osapuolen kanssa selvittelyihin.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa joka ei tajua ketä ap on nussinut? Ja kuka tietää kenestä?
Tehkää joku mindmap tähän nyt. Tosi epäselvä aloitus.
Pari kertaa se on täällä jo teille ymmärtämättömille selitetty.......
Eli. AP seurusteli tytön kanssa, ja tämä tyttöystävä ei enää halunnut seurustella AP:n kanssa ja pisti välit poikki. Tätähän AP ei kertakaikkiaan kestänyt. Joten kun kävi ilmi, että ex-tyttöystävä on alkanut heilastella varatun miehen kanssa, AP on alkanut miettiä suhteen paljastamista varatun miehen vaimolle. Näin AP varmistaisi että hänen itsekkäät tavoitteensa täyttyisivät - tyttöystävä menettäisi rakkauden, aviopari toisensa, ja lapset ehjän perheen.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kerrot! Ite en vois ikinä elää tollasen tiedon kansaa, omatunto ei antaisi rauhaa!
On sulla melkoinen omatunto. Mä tiedän vaikka kenestä tutusta juttuja enkä koskaan kerro. En tiedä edes tietääkö henkilöt itse että tiedän. .
Ihmisillä on ihme tarve verhota ilkeys ja vittumaisuus ja silkka juoruilun halu omantunnon taakkaan. Samalla saadaan kätevästi kiillotettua omaa sädekehää.
No en lähtisi kertomaan kenellekään mitään. Sinähän et varsinaisesti edes tuohon kuvioon kuulu millään tavoin. Et tiedä tuon pariskunnan suhteesta yhtään mitään, eikä ole sinun asiasi alkaa kielikelloksi.
En puuttuisi missään nimessä.
Mitä. Millaisessa todellisuudessa sinä oikein elät?