Te työttömät, mitä teette päivän aikana?
Itse katson netflixiä ja teen ruokaa, lapsia ei ole ja kavereita näen harvoin. Kolmesti viikossa teen kayla itsinesin bbg workoutin ja lenkkeilen päivittäin. Tylsää on.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkähän mun vastaus katosi? En ole työtön mutta muuten ollut kotona kohta 2v. Kunpa joskus tulisikin hetki että olisi rauhallista ja "tylsää".
Tänään herätty 06, juotu kahvia ja katsottu meilit. 7.30 tehty aamupalaa ja viety teini kouluun. Sitten järjestelyt kamoja paikoilleen, käyty fyssarilla, tehty focacciataikina tulemaan, tehty lounasta, imuroitu, käytetty anoppia kaupassa, paistettu focaccia. Kohta toisen lapsen kanssa asioille ja sen jälkeen eilentehdyn ruuan lämmitys, ruokailu ja keittiön siivous. Sitten lopulta Emmerdale ja rauhoittumista iltaa kohti. Nukkumaan 22.
Tälle viikolle osunut myös lapsen lapsen hoitoa, 2 lekurikäyntiä, 2 iltaa opiskelua, huomenna tulossa ruokavieraita, sunnuntaina luvattu viedä teini shoppailemaan - huoh!
Ihan perusmenoa - ihmettelen todella miten olen ennen ehtinyt käymään töissä??
Anteeksi. En näe tässä mitään kiireitä. Sqit juoda kahvia aamulla rauhassa. Teinin aamupala ja kyskaus. Vähän järjestelyä ja asioita. Itselle ruokaa.
Ei kuulosta kovin kiireiseltä. Itselläni vähän sama tänään. Paitsi noudin viideltä. Tein töitä 5 tuntia kotona. Kävin kaupassa ja siivoonasda äidilleni. Äidin palaveri.
Aamulla kyllä tein teineille aamupalaa ja itsekin n olen syönyt. Helppo päivä tänään.
Kohta teen ruokaa. Pari työasiaa vielä. Saan nyt notkua sohvalla. Lepposa päivä. Maanantaina taas koko päivä rannassa työssä
Ei kiirettä mutta päivä täynnä touhua, siitä kai oli kyse aloituksessa. Sen verran oli hommia etten ole ehtinyt tälläviikolla edes kirjoja lukemaan, tavoite on 3/vko. Tuohon vielä aiemmin 8h töitä + 1,5 h työmatkoja niin oli takki tyhjä.
Voi kuulostaa hauskalta, mutta ei sitä ole. Mulla on pari tämmöistä kaveria. Aika menee tosiaan pelatessa pelejä ja niitä pelataan yömyöhään ja herätään joskus klo 15 aikaan päivällä ja molemmat ns. joutuneet tyyymään tähän. Toisella heistä jopa kaksi ammattitutkintoa mutta kun töitä ei tahdo löytää. Ei mulla itselläkään mitään parisuhdekuvioita ole, mutta vakiduuni kuitenkin ja tekemistä päivisin aina klo 17 asti. Sen jälkeen tykkään käydä kuntosalilla yms. joten aika menee kivasti, mutta monelle työttömälle se elämä ei ole semmoista mille pitäisi nauraa.