''Se 17-vuotias teini'' on täällä taas!
Jätin av:n 15.6.2015 klo.20:30, mutta tänään 7kk tauvon jälkeen olen päättänyt tulla takaisin :) Vaikeaa teki, mutta kertaakaan en ole käynyt täällä edes pikaisesti tämän 7kk aikana!
Olen tässä välissä kerennyt täyttämään 18-vuotta, joten olen jatkossa ''se 18-vuotias teini'' :)
Jaksaisiko joku kiltti tehdä jonkinlaisen koosteen mitä täällä on kerennyt tapahtumaan tässä päälle puolen vuoden aikana? Sivujen ulkonäkö on ainakin muuttunut ja öisin on kirjautumispakko (muistan miten keväällä 2015 sitä taidettiin kokeilla yhden yön ajan ja se käynnisti joukkopaon protestina kirjautumispakkoa vastaan :D Onko uusi sellainen tapahtunut?), mutta onko jotain muutakin?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vai pitäisi sinulle huomiopäissäsi tehdä oikein henkilökohtainen kooste sivun tapahtumista. Mitä jos lukisit aivan itse?
Kyllä :) Av:ta vai onko tuollainen kooste jo jossain?
Vierailija kirjoitti:
Tuu Ylikselle vaan sinäkin!
En ikinä :D Vai sinnekkö kaikki ovat menneet?
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinut pitäisi muistaa?
Jos tiedät Mies 29v:n, niin sinun pitäisi tietää myös minut. Jos et tiedä Mies 29v:tä, et voi kutsua itseäsi av mammaksi.
Kyllä me Mies muistetaan. Muttei sua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me Mies muistetaan. Muttei sua.
Sitten sinulta ei olisi voinut mennä ohi tuo juttu, mistä minutkin muistetaan o_o
Moikka! Mä muistan sut :). Ssss on nykyää palstan vihatuin tyyppi. Muuta vissii ei oo tapahtunu?
Aijjaajoo sinä. Eiku ei, ei kiinnosta siltikään.
Muistan sut, mutta en jäänyt kaipaamaan. Yleisesti ottaen kaikki nimimerkilliset tuppaa ärsyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Moikka! Mä muistan sut :). Ssss on nykyää palstan vihatuin tyyppi. Muuta vissii ei oo tapahtunu?
Jeij, joku muistaa :3 Onko tämä Ssss joku uusi, vai viittaatko siihen blogaajaan, Jonka Nimeä Tällä Palstalla Ei Mainita (ketjun poiston uhalla)?
Minä muistan, olit varkaudesta ja tuo perkeleen hamsterimies myös.
Oliko kovat 18v bileet, onko jo ajokortti?
Minäkin täytin poissaollessasi 40v ja bileet oli sitä luokkaa että jotenkin vieläkin vähän sekava olo ja uusivuosi ei asiaa parantanut.
T.M40v
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan, olit varkaudesta ja tuo perkeleen hamsterimies myös.
Oliko kovat 18v bileet, onko jo ajokortti?
Minäkin täytin poissaollessasi 40v ja bileet oli sitä luokkaa että jotenkin vieläkin vähän sekava olo ja uusivuosi ei asiaa parantanut.
T.M40v
Melkein, olin ja olin Kuopiosta. Varkaudessa en ole ikinä asunut. Ja minullakin on hamstereita :D
En ole ikinä tykännyt bilettämisestä, mutta menihän ne ihan jees :) Ajokortti on työn alla.
Millä nimimerkillä olet täällä aiemmin kirjoitellut? M39v? Jos sillä, niin muistan sinut :) Ja hyvää syntymäpäivää näin jälkikäteen!
Törmäsinkin jo tuohon Ssss:ään :)
S18v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeij, joku muistaa :3 Onko tämä Ssss joku uusi, vai viittaatko siihen blogaajaan, Jonka Nimeä Tällä Palstalla Ei Mainita (ketjun poiston uhalla)?
pipsa?
Vierailija kirjoitti:
S18v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pipsa?
Olinkin jo unohtanut hänet :D Mutta omg, luin Ssss:n tekstejä ja tuli sellainen olo, että taidan tietää kuka kommenttejen takana oikeasti on.
^ En siis ole paljastamassa mitään, kun en ole varma ja vaikka olisin, niin en silti tekisi sitä!
Vai pitäisi sinulle huomiopäissäsi tehdä oikein henkilökohtainen kooste sivun tapahtumista. Mitä jos lukisit aivan itse?