''Se 17-vuotias teini'' on täällä taas!
Jätin av:n 15.6.2015 klo.20:30, mutta tänään 7kk tauvon jälkeen olen päättänyt tulla takaisin :) Vaikeaa teki, mutta kertaakaan en ole käynyt täällä edes pikaisesti tämän 7kk aikana!
Olen tässä välissä kerennyt täyttämään 18-vuotta, joten olen jatkossa ''se 18-vuotias teini'' :)
Jaksaisiko joku kiltti tehdä jonkinlaisen koosteen mitä täällä on kerennyt tapahtumaan tässä päälle puolen vuoden aikana? Sivujen ulkonäkö on ainakin muuttunut ja öisin on kirjautumispakko (muistan miten keväällä 2015 sitä taidettiin kokeilla yhden yön ajan ja se käynnisti joukkopaon protestina kirjautumispakkoa vastaan :D Onko uusi sellainen tapahtunut?), mutta onko jotain muutakin?
Kommentit (32)
Suurinosa teistä yrittää aina lytätä minua ja ajaa minut pois tältä palstalta. Väitätte, ettei minun jutut kiinnosta, mutta silti te aina avaatte minun keskustelut, vastailette ja katsotte linkit, jos jotain uppaan. Logiikka. Mutta minäkin teitä ja minä olen tullut tänne jäädäkseni <3 Olenhan täällä vuodesta 2012 jo pyörinyt.
Minä häippään nyt, mutta tulen ehkä myöhemmin av:lle tänään :)
''Älä tule''-kommentteja odotellessa <3
Se 17-vuotias teini ei soita mitään kelloja, joten terve vaan. Toivottavasti et ole niin ärsyttävä kuin useimmat nimimerkiltä tunnetut.
S18v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai pitäisi sinulle huomiopäissäsi tehdä oikein henkilökohtainen kooste sivun tapahtumista. Mitä jos lukisit aivan itse?
Kyllä :) Av:ta vai onko tuollainen kooste jo jossain?
Miksi ihmeessä kukaan keräisi jotain koostetta vauva-lehden aihe vapaa -palstasta??
PS. En tiedä kuka olet, kun ei kiinnosta mies 29:n jutut. Avasin ketjun, koska luulin että olet leopardi tuubitopissa.
Luuletko, että joitain ihan oikeasti kiinnostaa? :) N18
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että joitain ihan oikeasti kiinnostaa? :) N18
Olen tavannut irl ihmisiä tämän palstan kautta, että kyllä joitain :)
Vierailija kirjoitti:
S18v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai pitäisi sinulle huomiopäissäsi tehdä oikein henkilökohtainen kooste sivun tapahtumista. Mitä jos lukisit aivan itse?
Kyllä :) Av:ta vai onko tuollainen kooste jo jossain?
Miksi ihmeessä kukaan keräisi jotain koostetta vauva-lehden aihe vapaa -palstasta??
PS. En tiedä kuka olet, kun ei kiinnosta mies 29:n jutut. Avasin ketjun, koska luulin että olet leopardi tuubitopissa.
Mitä ihmeellistä siinä on? Onhan niin ennenkin tehty. Oletko uusi täällä? Niinkuin alle 3v palstalla-uusi.
Hei nyt minä keksin! Laitan jatkossa jokaiseen aloitukseen nimimerkin otsikkoon. Tällä tavoin ne, joita ei kiinnosta minun tekemät aloitukset, eivät vahingossakaan avaa minun aloituksiani :) Tein kyllä niin jo tämänkin aloituksen suhteen, mutta se oli ilmeisesti liian epäselvä rajaamaan ne epäkiinnostuneet pois :/ Koitan jatkossa olla tarkempi :)
Hyvää lauantain jatkoa kaikille ^^
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin me ollaan suunnilleen saman ikäisiä ja sinusta vain tuli mieleen yksi tyttö, josta kaverini ovat puhuneet. Tiedäthän miten jutut kulkeutuvat paikasta toiseen yläasteella ja vielä amiskassa ja lukiossa. Ja ihan sillä, kun juttusi täällä ovat sen verran samankaltaisia mitä olen kuullut :D
Tässä on kyllä erittäin iso mahdollisuus, ettet ole se, keneksi sinua luulen.