Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin nyt selvisi että on yksipuolinen "ystävyys" mieheen johon

Vierailija
15.01.2016 |

Menin hemmetti ihsstumaan. Päätin että hän saa laittaa seuraavan viestin. Tässä sitä onkin odoteltu jo viikko :(..no saan hyvin ajatukset pois hänestä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, ihastuksen kohde nainen, hyvin yksipuolisia keskustelun avaukset, viihteellä ollessa sitten viestittelee.

Olisi vaan niin helvetin hyvän näköinen ja muutenkin tosi kiva nainen.

Vierailija
2/19 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen odottanut yhteydenottoa jo kolme viikkoa. Eikä unohtumisesta tietoakaan. Vielä tekisi mieli laittaa viesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, ihastuksen kohde nainen, hyvin yksipuolisia keskustelun avaukset, viihteellä ollessa sitten viestittelee.

Olisi vaan niin helvetin hyvän näköinen ja muutenkin tosi kiva nainen.

Keskustelua kyllä syntyy mutta en aio olla aina se joka viestittelyn aloittaa..komea mies josta tykkään on vain unohdettava. Ap

Vierailija
4/19 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskittyä elämässä mukaviin asioihin eikä joihinkin parisuhdekiemuroihin.

Vierailija
5/19 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tuttua niin monelle. Karvasta, mutta ei auta kuin niellä vain!

Vierailija
6/19 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/19 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa keskittyä elämässä mukaviin asioihin eikä joihinkin parisuhdekiemuroihin.

Ei pysty

Vierailija
8/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitystä: ollaan nähty pariin kertaan. Viimeekai lauantaina käytiin syömässä..oli todella mukavaa keskustella ja nauraa yhdessä. Kun juna-asemalla erosimme sanoi hön että mennään taas joku kerta kahville :)..

Mutta nyt tossa oli mun puolelta jotain erilaista...outoa..niin outoa kun on ihminen jonka seurassa vaan voi olla...ja se tuo hyvän mielen...ap

Vierailija
9/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

You're gonna burn, sis' :(

Vierailija
10/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit onnellinen kun sentään näet ihastustasi. Minä olen ihastunut mieheen jonka kanssa olen puhunut viimeksi yli puoli vuotta sitten, enkä edes tiedä hänen puhelinnumeroaan tai sähköpostiosoitettaan. Mutta en vain saa häntä mielestäni.

Vierailija
11/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otitko lopulta itse yhteyttä vai ottiko hän?

Vierailija
12/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

You're gonna burn, sis' :(

En usko. Mä elän sillä periaatteella, että kaikella on tarkoituksensa. Olen äärettömän kiitollinen että tuo ihminen on tullut elämääni. Ja haluaa itsekin mua nähdä - siitä tiedän etten ole yhdentekevä. Ap

Vierailija
13/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikon hiljaisuuden jälkeen hän laittoi voestin ja kyseli kuulumisia. Ihan hyvää se tauko teki niin sain kelattua, että missä mennään. Ap

Vierailija
14/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihastunut, mutta en ole ottanut yhteyttä mieheen pariin viikkoon. Syynä on, että hän ei halunnut mun jäävän yöksi, eli halusi pitää mut vain seksin ajan. Sellainen suhde ei ole mua varten. Seurustella ei tarvitse, mutta haluan nukkua vieressä!

Vierailija
15/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikon hiljaisuuden jälkeen hän laittoi voestin ja kyseli kuulumisia. Ihan hyvää se tauko teki niin sain kelattua, että missä mennään. Ap

Hyvä! Eli kärsivällisyys kannatti :) laita päivitystä sitten taas?

Vierailija
16/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ihastunut, mutta en ole ottanut yhteyttä mieheen pariin viikkoon. Syynä on, että hän ei halunnut mun jäävän yöksi, eli halusi pitää mut vain seksin ajan. Sellainen suhde ei ole mua varten. Seurustella ei tarvitse, mutta haluan nukkua vieressä!

No meillä ei oo koskaan ollut seksiä..kyllä me alussa pussailtiin..mutta nyt vaan keskustellu ja halilinja :) ap

Vierailija
17/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Eli kärsivällisyys kannatti :) laita päivitystä sitten taas?

Joo kyllä :) kannatti :)..nyt mun mieli on tasainen..ihastus on vaihtunut sellaiseen "tuo ihminen on tärkeä" fiilikseen...ja ei meidän välille taida koskaan enempää tulla...että voi sillai olla aistit auki itsekin. Ap

Vierailija
18/19 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli ongelma ..tutustuin kivaan mieheen joka haluaa treffeille - ja mitä mä teen? Mietin mitä ystävämies ajattelee!!

Mutta kerrankin mies tuntee sampin kuin minä..kai tää kortti on katottava? Ap

Vierailija
19/19 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi