Kaipaatko tällä hetkellä juuri nyt ketään?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan, naista.
Minkä nimistä?
Et ole sinä. Epätoivon huippu kyselläkin.
Omaa rakasta aviomiestäni joka on tällä hetkellä töissä mutta tulee kohta kotiin <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan, naista.
Minkä nimistä?
Tuo ei ollut minun vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan, naista.
Minkä nimistä?
Tuo ei ollut minun vastaus.
Jaahas :D Kerrohan omasi..
Miestäni, joka on yötöissä. Pelkään että joutuu onnettomuuteen väsyneenä autoa ajaessaan. Myös yksin nukkuminen on aika persiistä.
Miesystävä. Pyysi perjantaina että ollaan tauolla ja katsellaan, miten jatketaan. Olen ollut aika rikki koko viikon mutta kyllä tämä tästä suttaantuu :(
Kaipaan. Ihan helvetisti kaipaankin. Naista, joka oli sielunkumppanini ja sydänystäväni. Sai huumaantumaan rakkaudesta. En ole koskaan tavannut toista ihmistä, johon olisin tuntenut samanlaista yhteyttä kuin häneen heti ensimmäisestä keskustelustamme lähtien. Siitä tapaamisesta on nyt 2,5 vuotta eikä päivääkään ole kulunut niin etteikö hän olisi mielessäni. Kohta vuoteen emme ole olleet yhteydessä ja tämä on ollut ihan käsittämättömän raskasta aikaa. Yleensä hän on mielessäni heti aamulla kun herään ja viimeisenä illalla kun nukahdan. Kaipuu on niin raastavaa, että se yhdistettynä kaikkeen muuhun mitä elämässäni tapahtuu on todennäköisesti laukaissut masennuksen. Elättelen toiveita, että jonain päivänä saisin vielä olla hänen kanssaan.
Kaipaan erästä miestä, jolle olin ilmeisesti liian vanha (ikäeroa 14 v).
Isoisää ja poikaystävää