Voittaako Leo DiCaprio nyt viimeinkin Oscarin?
Yhtään ehdolla olevaa leffaa en ole nähnyt, mutta jotenkin tuntuu että nyt ei akatemia kehtaa enää olla antamatta pystiä Leolle...
http://dome.fi/elokuva/oscar-ehdokkaat-paljastettiin-mad-max-ehdolla-10…
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän tuo episodi GG-gaalassa Gagan kanssa jo osoittaa jotain luonteesta. Mutta joo, ei ole lahjakkuudellaankaan häikäissyt tähän mennessä, samassa luokassa Brad Pittin kanssa, kovasti yrittävät kyllä olla vakavasti otettavia näyttelijöitä.
Lady Kakka on kyllä ihan perseestä.
Tuo The Revenant on mielettömän hieno leffa. Parasta mitä "Hollywoodista" on tullut pitkiin aikoihin. Leffan realistisuus hakkaa kaikki viime vuosien leffat mennen tullen! DiCaprio tekee myös loistavan roolisuorituksen. En usko, että esim. Pitt tai Gregor tai Damon tai kukaan muu olisi pystynyt tekemään yhtä hyvää roolisuoritusta. Alasti kuolleen mädäntyvän hevosen sisällä nukkuminen talvella ulkona vaatii jo jonkinlaista ammattitaitoa, että sen saa näyttämään totuudenmukaiselta. Loistava suoritus kerrassaan :) Jos DiCaprio ei saa oscaria, niin menetän uskottavuuden elokuva akatemiaan koko loppu elämäkseni!!!
Voi voi, liikutaan vaarallisilla vesillä kun joku ei tykkää av-mammojen lempinäyttelijämestareista DiCapriosta ja Pittistä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No leffa ainakin on perkeleen hyvä ja roolisuoritus loistava.
Täysin eri mieltä. Yksi huonoimmista elokuvista mitä olen viime aikoina katsonut, ja minä katson niitä paljon, ollaan mieheni kanssa leffafriikkejä. Juonen itsessään kertoisi minuutissa, silti se on jotenkin onnistuttu venyttämään yli kaksituntiseksi. Puhumattakaan siitä, miten tylsää on katsoa elokuvaa missä maisema on koko ajan sama. Ja Dicaprio on mun mielestä tehnyt paljon parempiakin roolisuorituksia. Tottakai tämmöset on mielipidekysymyksiä, mutta mun mielestä ihan liian tekotaiteellinen leffa, samaa sarjaa kuin Birdman, niin "erilainen" ja "upea", kun oikeasti kyseessä on vain huono elokuva.
Vaikka oletkin leffafriikki, niin se ei tarkoita sitä, että sulla olisi hyvä maku tai elokuva tuntemusta. Olet varmaan tyypillinen action/kauhu/mainstream leffojen katselija, joka ei jaksa keskittyä elokuvien sanomaan tai tunteisiin. Selvästi et tunnista hyvin tehtyä elokuvaa, vaikka se silmien eteen tuotaisiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, liikutaan vaarallisilla vesillä kun joku ei tykkää av-mammojen lempinäyttelijämestareista DiCapriosta ja Pittistä. :D
No kerropa meille kenestä näyttelijästä itse pidät niin me oksennamme joukolla peräreikääsi kulta <3
not a fan kirjoitti:
Ei. Se vaan ei osaa näytellä.
Leohan on ihan loistava näyttelijä. Yhtään huonoa roolisuoritusta tai elokuvaa ei tältä herralta ole tullut. Esim. Departed on todella hyvä
Eikä todellakaan ole ylimielinen vaan sellainen hauska, poikamainen luonnonsuojelija. Oletko edes yhtään perehtynyt henkilöön?
On huutava vääryys ettei koskaan ole saanut Oscaria!
Vierailija kirjoitti:
No leffa ainakin on perkeleen hyvä ja roolisuoritus loistava.
Pyöriikö jo Finnkinossa? Täytyykin käydä katsomassa, vaikka aiheiiri onkin inhottava.
Hollywoodissa nyt saavat usein rooleja sellaiset näyttelijät, joilla on nimi- ja naamajulkisuutta tarpeeksi suurille massoille, näin jos halutaan tahkoa rahaa ja elokuvan taiteellinen arvo ei niinkään paina paljoa, tai kyseisen näyttelijän lahjakkuus/lahjattomuus.