Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko naiset sinua kohtaan usein riidanhaluisia?

Vierailija
14.01.2016 |

Mistä mielestänne johtuu jos naiset ärsyyntyy joistain muista naisista joita eivät edes tunne? Siis ihan arkisissa tilanteissa, kuten esim.ruokakaupassa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy todeta, että joo. Olen lyhyt ja meikkamattomana sellainen "mitättömän näköinen", ei siis ole kulmakarvoja eikä silmäripsiä ollenkaan ja näytän jotenkin olmilta ja aralta, vaikka en sellainen koe olevani. 

Nykyisessä työpaikassani olen ollut nyt pari vuotta ja saanut kuulla negatiivista palautetta mutkan takaa muutamaan otteeseen. Kuulemma ärsytän muita, en hymyile enkä juttele tarpeeksi ja minun kanssani on vaikea työskennellä koska he "eivät ymmärrä minua". Naisvaltainen työpaikka, ja tällaisista asioista on siis valitettu pomolle ja miespuoliselle kokeneemmalle kollegalle ja tällaisia kuulemma puhutaan kahvipöydässä silloin kun en ole paikalla. Ok, olen introvertti, sitä en kiistä ollenkaan, mutta en mitenkään puhekyvytön tai seiniä pitkin hiippaileva arkajalka. En oikein ymmärrä miten pelkkä läsnäoloni (kyseessä ei siis ole mikään tiimityö vaan teen töitä yksin) voi ärsyttää niin paljon, että olemustani halutaan ruotia oikein johdon kanssa..On vaikuttanut itsetuntooni aika paljon ja aionkin vaihtaa työpaikkaa kunhan sellaisen löydän. (En tosin ole ainoa, vaan erästä hiljaista ja rauhallista suunnilleen ikäistäni naista inhotaan vähintään samalla intensiteetillä.)

Baarissa on käynyt joskus niin, että humalainen rääväsuu on suorastaan hyökännyt kimppuuni. On esim. haukuttu rumaksi, sanottu että olen miesystävälleni aivan liian mitätön ja tylsä ja samalla käännytty miehen puoleen ehdottaen että kyseisen naisen kaveripiiristä löytyisi parempi ja kauniimpi nainen. Naispuoliset baarimikot kieltäytyvät välillä myymästä (en ole humalassa, en kiilaa, en huutele tai napsuttele sormia tai muuta sellaista) eli skippaavat minut tiskillä kierros toisensa jälkeen. Viimeksi uutena vuotena kieltäydyttiin myymästä, koska en ollut asiakaspalvelupisteessä, eli kassakoneen kohdalla. Kyseessä siis tosiaan baari, jossa pitkä tiski. Kaikille muille tiskin varrella kyllä myytiin mainitsematta tästä asiakaspavelupisteestä yhtään mitään, mutta mulle ei.

Muuten en mitään sorsimista koe kohdanneeni, eli kauppa-asioinnit ym onnistuvat kyllä ihan normaalisti :)

Aikamoista. Jotkut, eivät kaikki mutta sanonpa vaan että jotkut todella ekstrovertit naiset ovat kuin syöpä. Minä todennäköisesti tulisin juuri sinun kanssasi hyvin juttuun ja ymmärtäisin sinua vähintäänkin riittävästi, näin on ollut aina kaikissa yhteisöissä. Ymmärrän huomattavasti paremmin niitä jotka ovat ennemmin kuten sinä jos valita pitäisi, kuin niitä jotka ovat kuten kenties enemmistö ja jotka kuvittelevat siltä pohjalta määräävänsä muidenkin ihmisten perusluonteet omiensa kaltaisiksi ja luulevat olevansa siihen peräti oikeutettuja. No niinhän sen ei tulisi mennä, sellainen ei ole kovin hedelmällistä, mutta yritäpä kertoa se jyrälle joka on jyrännyt koko elämänsä kannatusjoukon taputtaessa ympärillä. Ei suosikki-ihmistyyppiäni. Niiden kanssa jotka lähestyvät  vaatimukset edellä (sinun pitää puhua enemmän kuten minäkin teen, hymyile enemmän, hypi kun minä sanon) ei koskaan löydy hyvää luottamuksellista harmoniaa. En pidä sitä ihmeenä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi