Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KIRPPUTORI ASIAA! Paljon voin pyytää silica gel pussista?

Vierailija
13.01.2016 |

Paljonko voin pyytää yhdestä silica gel pussista tai paljonko olisit valmis maksamaan yhdestä? 10 senttiä, 20 senttiä? 50 senttiä? Euron??? Ajattelin tehdä noista viiden pussin settejä. Silica pussithan ovat siis niitä pieniä rae pusseja mitä tulee esim kenkien mukana ja ne on tarkoitettu imemään kosteutta. Pusseja voi käyttää moniiin tarkoituksiin imemään kosteutta esim jos laitat niitä auton koje laudalle lasit eivät huurru!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kuitenkin hinnaksi 20 senttiä pussille. Eli eurolla saa viisi pussia. Miksi tämä nyt on niiiiin tyhmää? Ei noita myydä kaupoissa. Saatko tuollaisen lähi s-marketista? Tai edes stockmannilta?

alottaja

Vierailija
22/35 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei kai se ole tyhmä joka pyytää vaan tyhmä joka maksaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän syystä noita ei saa kaupasta? Mietitään... Ehkä siksi, että niitä ei osta kukaan? Onnea kaupankäyntiin!

Vierailija
24/35 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUst. Jännä juttu, voisin itse keksiä ainakin kymmenen käyttö kohdetta näille. Ihmiset eivät vain ehkä tiedä tai tajua.

25/35 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäilin pikaisesti Ebayn tarjontaa. Lukumäärästä riippuen löysin pusseja halvimmillaan vähän päälle kahdella sentillä kappale. Ei kerrota kenellekään, jos saat niitä myytyä suunnittelemaasi hintaan, saat siitä bisneksen jossa ainakin on kate kohdallaan. Toivotan onnea ja menestystä.

26/35 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa, ei ollenkaan tyhmä aloitus. Itse tarvisin paljon noita. Ennen sain siskoni liikkeestä, mutta nykyään en juuri mistään. Tarvisin n. 40 kpl. En tosin maksa mitään euroa kappaleelta, joten voisin kuvitella 10-20 senttiä olevan sopiva hinta.

27/35 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko voin pyytää yhdestä silica gel pussista tai paljonko olisit valmis maksamaan yhdestä? 10 senttiä, 20 senttiä? 50 senttiä? Euron??? Ajattelin tehdä noista viiden pussin settejä. Silica pussithan ovat siis niitä pieniä rae pusseja mitä tulee esim kenkien mukana ja ne on tarkoitettu imemään kosteutta. Pusseja voi käyttää moniiin tarkoituksiin imemään kosteutta esim jos laitat niitä auton koje laudalle lasit eivät huurru!

On varmaan kerrottu täällkin en vaan jaksa lukea, silica geeliä käytetään yleisesti kissanhiekkana Venäjällä ei niin paljon maksa puodissa.

Vierailija
28/35 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morgan kirjoitti:

Itseasiassa, ei ollenkaan tyhmä aloitus. Itse tarvisin paljon noita. Ennen sain siskoni liikkeestä, mutta nykyään en juuri mistään. Tarvisin n. 40 kpl. En tosin maksa mitään euroa kappaleelta, joten voisin kuvitella 10-20 senttiä olevan sopiva hinta.

Samaa tavaraa myydän kissanhiekka osastolla marketeissa.

Sieltä saa viiden kilon säkin, ihan järkevään hintaan, senkus pussitat omiin tarpeisiis.

29/35 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N43 kirjoitti:

Morgan kirjoitti:

Samaa tavaraa myydän kissanhiekka osastolla marketeissa.

Sieltä saa viiden kilon säkin, ihan järkevään hintaan, senkus pussitat omiin tarpeisiis.

No ihan juuri siitä pussittamattomuuden ilosta voisin maksaa. Sano vielä, että kun ensin tyhjennän teepussin, niin saan kätevän pussin silicalle...

30/35 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morgan kirjoitti:

Saat monta litraa muutamalla eurolla, kissam hiekaksi myydään samaa tavaraa.

31/35 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä huvitti tämä aloitus. Yhtä paljon huvitti, kun joku pyysi pestyistä pilttipurkeista (kansi oli toki myös mukana) euron kappale.

No onhan se arvokas! Eihän tuolla hinnalla pääse minkäänlaisille tuntipalkoille.

Se äiti on kovalla työllä saanut tyhjennettyä sen pilttipurkin lapsen suuhun. Sitten on vielä pessyt. Sekä purkin, että lapsen naaman ja parhaassa tapauksessa omat vaatteet.

Tyhjentämättömänäkin niistä maksetaan tarjouksissa 3 euroa 12 purkilta.

Vierailija
32/35 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsihän tämä on, mutta sellainen huomio asiaan, että ne pussit ovat kertakäyttöisiä.

Ne siis imevät rajallisen määrän ilmankosteutta itseensä luovuttamatta sitä takaisin, muuten kuin ehkä kuumentamalla johonkin lämpötilaan. Ovat siis suunniteltu toimimaan normaalin lähetyksen toimitusajan, riippuen olosuhteista.

Vierailija
33/35 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan noita ostaa halvalla mm. ebaysta ja venäjältä, mutta ei nuo ole normaalin ihmisen käyttämiä osto kanavia. Ebaysta ostaminen vaatii ensinnäkin luottokortin ja myös kokemusta vieraista kielistä. Lisäksi joudut odottelemaan pakettia kuukaudenkin.

Tottakai pussit ovat kerta käyttöisiä. Olenko muuta väittänytkään...?

Vierailija
34/35 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä monella lapsella on ollut ja onko hyvää merkkiä. Itse maksaisin enintään kolme viiskyt.

Vierailija
35/35 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan noita ostaa halvalla mm. ebaysta ja venäjältä, mutta ei nuo ole normaalin ihmisen käyttämiä osto kanavia. Ebaysta ostaminen vaatii ensinnäkin luottokortin ja myös kokemusta vieraista kielistä. Lisäksi joudut odottelemaan pakettia kuukaudenkin.

Tottakai pussit ovat kerta käyttöisiä. Olenko muuta väittänytkään...?

.

Niin no enhän minä normaali ole, ei minulla ole luottokorttia enkä ole mikään kielinerokaan, onneksi 70-luvulla opetettiin kansakoulussa englantia eikä kokemustakaan vieraista kielistäkään kamalasti ole. Silti käytän Ebaytä vähintään viikottain, jos en muuhun niin hintojen tarkistamiseen, aika usein myös ostan sieltä. On totta, että jos tavaralle on akuutti tarve niin silloin se kannattaa ostaa Suomesta, hyvänä esimerkkinä vaikka juuri silicagel-pussit. Ihan oikeasti, kokeile ihmeessä tuota suunnittelemaasi hintaa, ei sitä tiedä mihin niitä kukakin tarvitsee ja jos kysyntää riittää niin tilaa lisää. Kuten sanottu, kate ainakin on kohdallaan. Ihan oikeasti pidän peukkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi