KIRPPUTORI ASIAA! Paljon voin pyytää silica gel pussista?
Paljonko voin pyytää yhdestä silica gel pussista tai paljonko olisit valmis maksamaan yhdestä? 10 senttiä, 20 senttiä? 50 senttiä? Euron??? Ajattelin tehdä noista viiden pussin settejä. Silica pussithan ovat siis niitä pieniä rae pusseja mitä tulee esim kenkien mukana ja ne on tarkoitettu imemään kosteutta. Pusseja voi käyttää moniiin tarkoituksiin imemään kosteutta esim jos laitat niitä auton koje laudalle lasit eivät huurru!
Kommentit (35)
Paljonko itse olisit valmis maksamaan, ihan rehellisesti?
Hei mullakin on niitä ihme pakkaus pusseja mitkä on ilmaa täynnä!Paljonkohan niistä sais?
Geokätköilijät laittaa kätköihin niin ei kastu kätköt!
Ei niitä kukaan osta. Silica-kissanhiekkaa saa kaupasta ison säkin muutamilla euroilla.
Mua kyllä huvitti tämä aloitus. Yhtä paljon huvitti, kun joku pyysi pestyistä pilttipurkeista (kansi oli toki myös mukana) euron kappale.
Tyhjiä kahvipusseja oli kanssa myynnissä, niiden hintaa en kyllä tajunnut vilkaista.
Kaikkea sitä näkee. :)
Porvoon kirpparilleko viet?
Nuo rakeet on hauskoja, kun laittaa kämmenelle ja laskee vettä perään. :)
Haha, toi lehtijuttu oli kyllä hauska.
En tiedä, mutta sikanautasäilyke ja koirankampa irtoo 5e.
Eli maksoiko näistä kukaan sitten jotain??? Päätän sitten itse ja laitan hinnan tuolta halvemmasta päästä...
:aloittaja
Riippuu siitä onko niillä sinulle tunnearvoa.
Muista hinnoitella myös tunnearvo!
Maksaisin euron per pussi. Käteviä ja tarpeellisia! ;) Oikeasti en mitään.
Monella itsepalvelukirppiksellä on ollut tyhjiä kahvipusseja myytävänä...
Jos ne on tullu merkkilaukun (esim Vuitton) mukana niin pari-kolmekybää kappale.
Et mitään.