Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väestöliiton asiantuntija: naiset väheksyvät miehiä.

Vierailija
13.01.2016 |

http://m.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2016011320954202_lz.shtml

Naiset vaativat miehiltään täydellisyyttä, tavallinen ei kelpaa. Miehiä myös arvostellaan ystävättärille. Monet miehet ovat aivan rikki tämän jatkuvan väheksymisen vuoksi. Erityisesti näin on käynyt kilteille ja avuliaille miehille.

Av-mamma, tunnetko piston sydämessäsi? Nyt kommenttia kehiin!

Kommentit (595)

Vierailija
401/595 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo tasa-arvoinen puoliso on hyvä. Mies vain usein heittäytyy saamattomaksi ja se on naisen syy.

Perheen elättäminen on saamattomuutta? Check your privilege

Hyvin harva mies yksinään sitä perhettä nykyään elättää, herää !

Miksi et arvosta miehen panosta, joka faktojen valossa on suurempi kuin naisen? Häpeätkö salaa koska et tee tarpeeksi ja purat sen mieheen?

Minkä faktojen?

Miehet tuovat keskimäärin enemmän rahaa talouteen ja maksavat enemmän sen laskuja ja menoja. Etkö tiennyt edes tätä? Check your privilege

Kyllä mutta aika monella muullakin kuin minulla on sellainen tilanne että mieheni paremmat tulot selittyvät pitkälle ylitöillä ja pitkilläkin työmatkoilla.

Nytkin on lähdössä 3 viikon työmatkalle.

Arvaapa kuka oman kokopäivätyönsä lisäksi hoitaa lapset, kotityöt , lumityöt jne sen 3 viikon aikana. Aivan oikein minähän se olen. Ja ilman ulkopuolista apua. Miehellä on siellä matkalla illat ja viikonloput vapaat, ei tarvitse siivota, laittaa ruokaa eikä pestä vaatteita.

Minulla ei ole iltaisin tai viikonloppuna vapaata kuin vasta sitten kun lapset nukkuu.

Ja kyllä mies halusi lapsia.

Nämä työmatkat toistuu tiheään tahtiin, ei miehelläni voisi olla perhettä ilman minun tai jonkun toisen panosta.

Tämä on minulle ok, mutta teen kyllä osuuteni yhteisen elintason eteen.

Miehet tekevät enemmän töitä elättääkseen perheen jonka naiset ovat halunneet ja heidän pitäisi olla kiitollisuuden velassa? Voisittehan tietysti ihan vaihtaa rooleja jos miehen elämä on teillä helppoa ja stressitöntä. Hän on ihminen, ei työjuhta.

Check your privilege

Vierailija
402/595 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oikeaa keskustelua tästä miesten vähättelemisestä ei saada aikaan, vaan vähätellään lisää miehiä.

Kumma kun palstan naisilla on aikaa palstailla päivät pitkät täällä, vaikka kantavat koko maailman vastuut niskassaan kotitöiden lisäksi.

Hienoa palstan naiset, olette varmaan tosi ylpeitä itsestänne. Aplodit. Clap...............clap.............clap.....................

Olipa kovan tason argumentointia! Huh! t. www.miesasia.fi-väki

Kaikki mikä ei myötäile naisia on naisten mielestä halveksittavaa

Check your privilege

Puhu suomea, jos osaat.

Täällä ei paljoo puhuminen auta

Motä sitten teet täällä? Uliset ja vihaat naisia ja yläpeukutat itseäsi.

Kirjotan ja yritän keskustella.

Ja miksi ei suomeksi?

Miksi haluat tietoisesti loukata ja pomottaa eli alistaa ihmisiä? Check your privilege

Miksi sheimaat muita keskustelijoita?

Koetko usein että ihmiset jotka ovat eri mieltä kanssasi häpäisevät sinut? Tunnetko silloin halua kostaa, miten reagoit kuviteltuun häpäisyyn? Check your privilege

Logiikkasi mukaan isäsi oli jännämies koska sai naisen ja lapsen. Miksi siis isä kasvatti pojasta luuserin? Vai äitikö se oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/595 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noitavaino onko vierasta? Kun joku on pätevä on häntä hyvä alkaa väittämään noidaksi. Mielestäni hyvin yleistä ihmisten kesken. Tunnistit itsesi?

En ole ikinä kuullut moisesta. Missä näin käy? Vai onko tuo joku arvomerkki sirkuksen parhaalle taikurille?

Vierailija
404/595 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet korostaa seksiä liikaa ja se on yks syy miksi joidenkin naisten on vaikeaa arvostaa miehiä.osalla miehistä ei ole normaaleja käytöstapoja.

Niin? Naiset korostaa seksiä liian vähän, siksikö naisia pitäisi kollektiivisesti olla arvostamatta?

Kaikilla naisilla ei ole normaaleja käytöstapoja.

Vai mitä vittua sinä nyt selität? Taidat vain alistaa miehet urpoiksi miesvihassasi?

Sinä kyllä oletkin todellinen urpo. Vastauksesi kaikkeen on "miesvihassasi, miesvihassasi". Vitustako sinä tiedät kuka meistä vihaa miehiä? Kristallipallostako sitä katselet? SINUA kyllä vihaa varmasti 99,9 % palstalaisista, ja päinvastoin kuin luulet, sinun miesvihajankkaamisesi ei ainakaan edistä sitä, että miehiä arvostettaisiin enemmän. Jos kaikki miehet olisivat kaltaisiasi ulisijoita, heitä olisi syytäkin vihata. Onneksi suurin osa miehistä ei alennu ääliömäiselle jankuttajatasollesi, vaan saa kirjoitelmistasi korkeintaan hyvät naurut. Lopeta siis miesten äänitorvena esiintyminen, sillä sinä et edusta mitään muuta kuin itseäsi - pakkomielteistä peräkammarinpoikaa, jonka ainoa harrastus on NAISVIHA.

Se, että kritisoi joidenkin naisten perätöntä arvostuksen puutetta miehiä kohtaan yleisesti, on ulisemista? OK sitten.

Kuten aloituksesta näkee, miehiä ei arvosteta vaan heidän tulisi olla alistuneita lampaita naisten tyranniuden edessä! Tästähän on kyse aloituksessa.

Väärin meni taas. Suurin osa naisista haluaa rinnalleen tasa-arvoisen, itsenäisen ja muut huomioon ottavan miehen, eikä mitään alistunutta lammasta. Myöskään kaltaisesi ruikuttaja ei ole Top 10 -listalla.

Väärin meni taas. Suurin osa naisista haluaa rinnalleen näennäisesti itsenäisen ja tasa-arvoisen, palvelualttiin ajatustenlukijan, joka tekee naisen tahtomat asiat, naisen tahtomalla tavalla ja ennen kuin nainen niitä ehii pyytää.

Vierailija
405/595 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitako oli isäsi ja äitisi eli taas noitavaino nostaa päätään. Luulen että naisten keksintöä alunperinkin.

Vierailija
406/595 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oikeaa keskustelua tästä miesten vähättelemisestä ei saada aikaan, vaan vähätellään lisää miehiä.

Kumma kun palstan naisilla on aikaa palstailla päivät pitkät täällä, vaikka kantavat koko maailman vastuut niskassaan kotitöiden lisäksi.

Hienoa palstan naiset, olette varmaan tosi ylpeitä itsestänne. Aplodit. Clap...............clap.............clap.....................

Olipa kovan tason argumentointia! Huh! t. www.miesasia.fi-väki

Kaikki mikä ei myötäile naisia on naisten mielestä halveksittavaa

Check your privilege

Puhu suomea, jos osaat.

Täällä ei paljoo puhuminen auta

Motä sitten teet täällä? Uliset ja vihaat naisia ja yläpeukutat itseäsi.

Kirjotan ja yritän keskustella.

Ja miksi ei suomeksi?

Miksi haluat tietoisesti loukata ja pomottaa eli alistaa ihmisiä? Check your privilege

Miksi sheimaat muita keskustelijoita?

Koetko usein että ihmiset jotka ovat eri mieltä kanssasi häpäisevät sinut? Tunnetko silloin halua kostaa, miten reagoit kuviteltuun häpäisyyn? Check your privilege

Logiikkasi mukaan isäsi oli jännämies koska sai naisen ja lapsen. Miksi siis isä kasvatti pojasta luuserin? Vai äitikö se oli?

En pidä isiä yleisestikään "jännämiehinä", miksi sinä tunnet tarvetta solvata isiä ja tehdä heistä merkityksettömiä? Check your privilege

Vierailija
407/595 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noitako oli isäsi ja äitisi eli taas noitavaino nostaa päätään. Luulen että naisten keksintöä alunperinkin.

Onko sinulla kaikki hyvin? Pystyisitkö kertomaan kenties eri sanoin mitä tarkoitat, joku voisi osata auttaa

Vierailija
408/595 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska noitavaino mikä muukaan sehän selittää kaiken.

Vierailija
409/595 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla kaikki hyvin? Pystyisitkö kertomaan kenties eri sanoin mitä tarkoitat, joku voisi osata auttaa

Älä huoli ei sinun tarvitsekaan ymmärtää saat olla aivan vapaasti ymmärtämättä, yleensä todellisuus voi olla helpompaa kohdata kun valehtelee itselle valitse vapaasti.

Vierailija
410/595 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli ei sinun tarvitsekaan ymmärtää saat olla aivan vapaasti ymmärtämättä, yleensä todellisuus voi olla helpompaa kohdata kun valehtelee itselle valitse vapaasti.

Ok, voi hyvin

Vierailija
411/595 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies liittyy siis noitavainoon nythän mä hokasin.

Vierailija
412/595 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kohta viisikymppinen ja ihmetellen luen näitä juttuja. Miten helvetissä kaikesta tehdään nykyisin niin vaikeaa?

Olen hoitanut aina kodin ja lapset, sekä käynyt välillä töissä. Minulle tämä kaikki on ollut ihan itsestäänselvää.

Passaan myös miestäni ja saan kyllä vastapalveluksena passausta takaisin.

Minusta on ollut hyvä näin, miesten -ja naistentyöt. Mies osaa kyllä kokata ja siivota, mutta hän on se joka hankkii enemmän, joten teen mielelläni itse.

Onko tämä jotenkin sukupolvikysymys, vai mistä johtuu nykyinen asenne?

Arvot ovat muutoksessa. Osa haluaa muutosta ja osa taistelee vastaan. Kummallakin omat motiivit

Nykynaiselle ei vaan kelpaa mikään. Oikeuksia on tarjolla, mutta kun selviääkin että mukana tulee vastuita niin alkaa ahdistamaan. Kiintiöpaikat ja -palkat pitäisi saada.

Vierailija
413/595 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaatko meille muillekin?

Vierailija
414/595 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo tasa-arvoinen puoliso on hyvä. Mies vain usein heittäytyy saamattomaksi ja se on naisen syy.

Miksi et arvosta miehen panosta, joka faktojen valossa on suurempi kuin naisen? Häpeätkö salaa koska et tee tarpeeksi ja purat sen mieheen?

Minkä faktojen?

Miehet tuovat keskimäärin enemmän rahaa talouteen ja maksavat enemmän sen laskuja ja menoja. Etkö tiennyt edes tätä? Check your privilege

Kyllä mutta aika monella muullakin kuin minulla on sellainen tilanne että mieheni paremmat tulot selittyvät pitkälle ylitöillä ja pitkilläkin työmatkoilla.

Arvaapa kuka oman kokopäivätyönsä lisäksi hoitaa lapset, kotityöt , lumityöt jne sen 3 viikon aikana. Aivan oikein minähän se olen. Ja ilman ulkopuolista apua. Miehellä on siellä matkalla illat ja viikonloput vapaat, ei tarvitse siivota, laittaa ruokaa eikä pestä vaatteita.

Minulla ei ole iltaisin tai viikonloppuna vapaata kuin vasta sitten kun lapset nukkuu.

Nämä työmatkat toistuu tiheään tahtiin, ei miehelläni voisi olla perhettä ilman minun tai jonkun toisen panosta.

Miehet tekevät enemmän töitä elättääkseen perheen jonka naiset ovat halunneet ja heidän pitäisi olla kiitollisuuden velassa? Voisittehan tietysti ihan vaihtaa rooleja jos miehen elämä on teillä helppoa ja stressitöntä. Hän on ihminen, ei työjuhta.

Check your privilege

Mies ei jostain syystä halua vaihtaa osia, olisiko sinulla jotain aavistusta miksi ei, jos olet mies niinkuin arvelen?

Minäkin olen ihminen enkä työjuhta, nyt olen sairauslomalla.

Elintaso on yhdessä määritelty , miehen harrastukset huomattavasti kalliimpia kuin minun.

Vierailija
415/595 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan ne vähän yksinkertaisia ja avuttomia. Ei osata oestä pyykkiä, siivota kunnolla jne. Sellasia hellyyttäviä hölmöjä <3

Vierailija
416/595 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaatko meille muillekin?

Pyritään luomaan solvaavaa kuvaa henkilöstä josta ei pidetä riippumatta mikä on todellisuus. Eli kehitellään noitavainoja.

Vierailija
417/595 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä faktojen?

Sinulla on kaikki vapaus hankkiutua vastaavaan työhön, mutta mielummin uhriudut ja marttyyroit?

Vierailija
418/595 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä faktojen?

Check your privilege

Mies ei jostain syystä halua vaihtaa osia, olisiko sinulla jotain aavistusta miksi ei, jos olet mies niinkuin arvelen?

Minäkin olen ihminen enkä työjuhta, nyt olen sairauslomalla.

Elintaso on yhdessä määritelty , miehen harrastukset huomattavasti kalliimpia kuin minun.

Olette yhdessä määritelleet elintason mutta mies joutuu kustantamaan tästä isomman osan etkä sinä tykkää koska hänen harrastuksensa ovat kalliimmat? Ei varmaan suostu vaihtamaan koska hän on jo nyt syytettynä vaikka tienaa enemmän jotta "yhteisesti" päätetty elintaso on mahdollista. Ajattelitko siis olla sairaslomalla lopun elämääsi, varmaan apua saisi päiväksi tai pariksi jos on kipeänä.

Check your privilege

Vierailija
419/595 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan ne vähän yksinkertaisia ja avuttomia. Ei osata oestä pyykkiä, siivota kunnolla jne. Sellasia hellyyttäviä hölmöjä <3

Joiden työstä ja keksinnöistä johtuen naisten elinennuste on lähelle 100 v eikä 30 v. Mutta joita naiset silti vihaavat ja halveksivat. Check your privilege

Vierailija
420/595 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kuin elokuvissa, miehille voi nauraa ja niitä saa alistaa. Se on vain huumoria. Myös munille potkaiseminen on ensisijaisesti hauskaa ja miehen vika. Mitäs kohteli naista niin, että nainen sillä tavalla suuttui!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän