Väestöliiton asiantuntija: naiset väheksyvät miehiä.
http://m.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2016011320954202_lz.shtml
Naiset vaativat miehiltään täydellisyyttä, tavallinen ei kelpaa. Miehiä myös arvostellaan ystävättärille. Monet miehet ovat aivan rikki tämän jatkuvan väheksymisen vuoksi. Erityisesti näin on käynyt kilteille ja avuliaille miehille.
Av-mamma, tunnetko piston sydämessäsi? Nyt kommenttia kehiin!
Kommentit (595)
:D niinjustiisa. Miksi väheksyä apinoita. Ei mun tarvi ajatella niistä mitään. Ihmisiä lähinnä mietin jos olen miettiäkseni
Jaa, no en oikeastaan. Olen ihan mielelläni sinkku vaikka ikuisesti jos ei löydy juuri sitä mikä kiinnostaa. Nykyään ei ole mikään pakko pariutua. Miehistä harvemmin puhun kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun kaverit koskaan puhu pahaa miehistään, ellei se ole aiheellista. Itselläni ei ole miestä, jota väheksyä. Enkä haluakaan, kun olen lesbo.
Kukas sen päättää onko pahan puhuminen aiheellista? Ai naiset ite... No mut sehän on reilua!
Näinhän se on, ja hauskinta on, että siihen ei olisi mitään varaa :)
NO itteni kyllä tunnistin...hih miehet täytyy pitää ruodussa.
Naiset kokoontuvat kaveriporukalla ja valittavat miehistään.
Miehet kokoontuvat kaveriporukalla ja valittavat naisistaan.
Oliko tämä nyt siis jotenkin uusi asia jollekulle kun pitää ihan artikkeli kirjoittaa?
Ja sitten ihmetellään, että kakkoskierroksella olevat ovat vähän nihkeitä leikkimään perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun kaverit koskaan puhu pahaa miehistään, ellei se ole aiheellista. Itselläni ei ole miestä, jota väheksyä. Enkä haluakaan, kun olen lesbo.
Kukas sen päättää onko pahan puhuminen aiheellista? Ai naiset ite... No mut sehän on reilua!
Toisen lyöminen ei ole tuomittavaa? Tai toisen siivellä eläminen vaikka on itse varakkaampi? Entä toisen haukkuminen ja itsetunnon lyttääminen?
T. se lesbo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen lyöminen ei ole tuomittavaa? Tai toisen siivellä eläminen vaikka on itse varakkaampi? Entä toisen haukkuminen ja itsetunnon lyttääminen?
T. se lesbo
Miksi kaverisi kiihottuvat hakkaavista ja loisivista miehistä?
Typerä artikkeli; mitä ihmiskunta hyötyy siitä? Lisää vaan nais ja miesvihaa. Typerä. Vielä typerämpiä ovat sen lukijat saatana
Vierailija kirjoitti:
NO itteni kyllä tunnistin...hih miehet täytyy pitää ruodussa.
Mä luulen että kun sun mies on hetken yksin se itkee itsekseen että se on sun kanssa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. se lesbo
Ongelma on vaan siinä, et ihmisillä on taipumus haukkua muita ja unohtaa kertoa kätevästi ne omat virheet, jotka voi olla huomattaviakin. Omia vähätellään (jos edes myönnetään niiden olemassa oloa ollenkaan) ja toisen osapuolen liioitellaan. Näin se usein menee.
Vierailija kirjoitti:
Typerä artikkeli; mitä ihmiskunta hyötyy siitä? Lisää vaan nais ja miesvihaa. Typerä. Vielä typerämpiä ovat sen lukijat saatana
Onneksi sinun älysi helmeilee viestistäsi. Ethän lisäänny.
Uskon et tuo asiantuntija tietää mistä puhuu!
Varmaan tuonne parisuhdekeskukseen tulee enemmän noita ongelmatapauksia, ei toi nyt varmaan jokaisessa suhteessa ole ihan noin nuoremmalla ikäpolvellakaan.
Sinällään kyllä monet asiat pitävät varmasit paikkaansa, kyllähän esim. naiset tuppaavat vaatimaan enemmän täydellisyyttä kun miehet eivät ole niin tarkkoja asiasta.
Näkeehän tuota jo markettireissulla. Naiset jäkättää ja tiuskii ja miehet seuraa alistettuina lampaina perässä.
Miehet ovat vaan semmosia ressukoita. Niitä saa pyöritellä ihan miten haluaa kun hieman vihjaa petihommista.
Sitä tulee kyllä toiseenkin suuntaan. Tästä olisi varmasti viisainta erota, mutta vielä yritetään joku kortti löytää jos tilanne saatas muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän tuota jo markettireissulla. Naiset jäkättää ja tiuskii ja miehet seuraa alistettuina lampaina perässä.
Näettekö te oikeasti muutkin tämmöstä käytöstä kaupassa? En meinaan ole törmänny.