Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väestöliiton asiantuntija: naiset väheksyvät miehiä.

Vierailija
13.01.2016 |

http://m.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2016011320954202_lz.shtml

Naiset vaativat miehiltään täydellisyyttä, tavallinen ei kelpaa. Miehiä myös arvostellaan ystävättärille. Monet miehet ovat aivan rikki tämän jatkuvan väheksymisen vuoksi. Erityisesti näin on käynyt kilteille ja avuliaille miehille.

Av-mamma, tunnetko piston sydämessäsi? Nyt kommenttia kehiin!

Kommentit (595)

Vierailija
1/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kaverit koskaan puhu pahaa miehistään, ellei se ole aiheellista. Itselläni ei ole miestä, jota väheksyä. Enkä haluakaan, kun olen lesbo.

Vierailija
2/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D niinjustiisa. Miksi väheksyä apinoita. Ei mun tarvi ajatella niistä mitään. Ihmisiä lähinnä mietin jos olen miettiäkseni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no en oikeastaan. Olen ihan mielelläni sinkku vaikka ikuisesti jos ei löydy juuri sitä mikä kiinnostaa. Nykyään ei ole mikään pakko pariutua. Miehistä harvemmin puhun kenellekään.

Vierailija
4/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun kaverit koskaan puhu pahaa miehistään, ellei se ole aiheellista. Itselläni ei ole miestä, jota väheksyä. Enkä haluakaan, kun olen lesbo.

Kukas sen päättää onko pahan puhuminen aiheellista? Ai naiset ite... No mut sehän on reilua!

Vierailija
5/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, ja hauskinta on, että siihen ei olisi mitään varaa :)

Vierailija
6/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO itteni kyllä tunnistin...hih miehet täytyy pitää ruodussa.

Vierailija
7/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kokoontuvat kaveriporukalla ja valittavat miehistään. 

Miehet kokoontuvat kaveriporukalla ja valittavat naisistaan. 

Oliko tämä nyt siis jotenkin uusi asia jollekulle kun pitää ihan artikkeli kirjoittaa? 

Vierailija
8/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään, että kakkoskierroksella olevat ovat vähän nihkeitä leikkimään perhettä.

Vierailija
9/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas sen päättää onko pahan puhuminen aiheellista? Ai naiset ite... No mut sehän on reilua!

Toisen lyöminen ei ole tuomittavaa? Tai toisen siivellä eläminen vaikka on itse varakkaampi? Entä toisen haukkuminen ja itsetunnon lyttääminen?

T. se lesbo

Vierailija
10/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen lyöminen ei ole tuomittavaa? Tai toisen siivellä eläminen vaikka on itse varakkaampi? Entä toisen haukkuminen ja itsetunnon lyttääminen?

T. se lesbo

Miksi kaverisi kiihottuvat hakkaavista ja loisivista miehistä?

Vierailija
11/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä artikkeli; mitä ihmiskunta hyötyy siitä? Lisää vaan nais ja miesvihaa. Typerä. Vielä typerämpiä ovat sen lukijat saatana

Vierailija
12/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO itteni kyllä tunnistin...hih miehet täytyy pitää ruodussa.

Mä luulen että kun sun mies on hetken yksin se itkee itsekseen että se on sun kanssa yhdessä.

Vierailija
13/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. se lesbo

Ongelma on vaan siinä, et ihmisillä on taipumus haukkua muita ja unohtaa kertoa kätevästi ne omat virheet, jotka voi olla huomattaviakin. Omia vähätellään (jos edes myönnetään niiden olemassa oloa ollenkaan) ja toisen osapuolen liioitellaan. Näin se usein menee.

Vierailija
14/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä artikkeli; mitä ihmiskunta hyötyy siitä? Lisää vaan nais ja miesvihaa. Typerä. Vielä typerämpiä ovat sen lukijat saatana

Onneksi sinun älysi helmeilee viestistäsi. Ethän lisäänny.

Vierailija
15/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon et tuo asiantuntija tietää mistä puhuu!

Vierailija
16/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuonne parisuhdekeskukseen tulee enemmän noita ongelmatapauksia, ei toi nyt varmaan jokaisessa suhteessa ole ihan noin nuoremmalla ikäpolvellakaan.

Sinällään kyllä monet asiat pitävät varmasit paikkaansa, kyllähän esim. naiset tuppaavat vaatimaan enemmän täydellisyyttä kun miehet eivät ole niin tarkkoja asiasta.

Vierailija
17/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän tuota jo markettireissulla. Naiset jäkättää ja tiuskii ja miehet seuraa alistettuina lampaina perässä.

Vierailija
18/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat vaan semmosia ressukoita. Niitä saa pyöritellä ihan miten haluaa kun hieman vihjaa petihommista.

Vierailija
19/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tulee kyllä toiseenkin suuntaan. Tästä olisi varmasti viisainta erota, mutta vielä yritetään joku kortti löytää jos tilanne saatas muuttumaan.

Vierailija
20/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän tuota jo markettireissulla. Naiset jäkättää ja tiuskii ja miehet seuraa alistettuina lampaina perässä.

Näettekö te oikeasti muutkin tämmöstä käytöstä kaupassa? En meinaan ole törmänny.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä